-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція приміщень (екстреної) медичної допомоги хірургічного корпусу під стерилізаційне відділення КНП "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" на вул. Федьковича, 91 у м. Івано-Франківську
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
14 116 457.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 71 993.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 71 993.93 UAH
Номер:
84571d63d6c94e33b144cdf5a23eb62f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-24-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2024 00:00
Період моніторингу:
24.07.2024 15:22 - 15.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.07.2024 № 51-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.07.2024 № 51-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-05-30-008436-a 30.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ Клімат Стандарт Плюс, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, з врахуванням відповіді Замовника на запит про надання пояснення від 30.07.2024 – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 01 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 30.05.2024 №30/02 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ Клімат Стандарт Плюс, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 21.06.2024 №21/1, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 10.07.2024 №10/1, вимогу про усунення невідповідностей до 09 липня 2024, повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2024 року, договір підряду від 24.07.2024 №391, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 30.07.2024 року.
Період усунення порушень:
01.08.2024 11:30 - 07.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.08.2024 11:30
Запити/Пояснення
Номер:
e03f1c05b7f94121a3d6357dc5782764
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
25.07.2024 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція приміщень (екстреної) медичної допомоги хірургічного корпусу під стерилізаційне відділення КНП "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" на вул. Федьковича, 91 у м. Івано-Франківську» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-30-008436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чим керувався Замовник, оприлюднюючи вимогу про усунення невідповідностей до 09 липня 2024 року, в якій зобов’язано учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» привести у відповідність до вимог тендерної документації акт обстеження будівельного майданчика, що оформлений неналежним чином, розрахунок договірної ціни, який не відповідає вимогам щодо оформлення такого документу згідно п. 3.1.1. розділу 2 тендерної документації (далі – ТД), розрахунки договірної ціни за способом оформлення не відповідають вимогам п. 1.3. розділу 2 ТД, що є предметом закупівлі з переліком таких заходів, що відносяться до документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі та, відповідно, визнав переможцем торгів учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
65a6f8100cdb44c096cce53557bbcc62
Назва:
Про надання інформації та документів
Дата опублікування:
30.07.2024 10:58
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня Івано-Франківської обласної ради" надає документи та інформацію по суті заданих питань згідно запиту від 25.07.2024р., а саме наступне.
1. Щодо обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Для виконання робіт згідно об’єкту реконструкції генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на реконструкцію, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів, а також відносно вказаної проектної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт за № Т376-А від 24.08.2023р. (копія додається), та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість реконструкції у поточних цінах станом на момент виконання експертизи. Відповідно, для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі використано кошторисну документацію (без урахування устаткування, вартість якого враховано у кошторисній вартості реконструкції, та яке передається для монтажу замовником), зокрема зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта, при цьому враховано, що до очікуваної вартості робіт не враховуються окремі витрати, передбачені зведеним кошторисним розрахунком (глави 10-12 ЗКР: «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги», «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд»). В той же час, на виконання п. 5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» технічна специфікація (технічне завдання) щодо предмету закупівлі у складі тендерної доументації містить відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї, що в свою чергу складена на підставі відповідних відомості обсягів робіт та підсумкової відомості ресурсів, які є складовими інвесторської проектно-кошторисної документації.
Інформація та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, а саме: кошторисна документація - зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва, відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, експертний звіт додаються.
Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова) на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) повідомляємо наступне.
Згідно п. 4-1 Постанови головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів передбачено забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
При цьому, згідно п. 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету.
Постановою визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
В той же час установа замовника за своєю організаційно-правовою формою є комунальним некомерційним підприємством, що не є бюджетною установою, та в окремих випадках може виступати одержувачем бюджетних коштів, а так само фінансування витрат на закупівлю здійснюватиметься за власні кошти замовника, про що зазначено в річному плані закупівлі № UA-P-2024-05-30-008734-a.
Отже, оскільки установа замовника при проведення даної закупівлі не є розпорядником бюджетних коштів, а так само не належить до суб’єктів господарювання державного сектору економіки, фінансування закупівлі не здійснюється за рахунок коштів державного бюджету, вимоги Постанови не застосовуються до замовника даної закупівлі, а саме в частині п. 4-1 такої Постанови, відповідно замовником не розміщувалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог Постанови на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
2. Щодо вимоги про усунення невідповідностей до 09 липня 2024 року, в якій зобов’язано учасника ТОВ «Клімат Стандарт Плюс» привести у відповідність до вимог тендерної документації акт обстеження будівельного майданчика.
Згідно п. 3.1.2. розділу 2 тендерної документації від 30.05.2024р. було передбачено, що учасник надає у складі тендерної пропозиції акт обстеження будівельного майданчика, на якому має бути виконана реконструкція згідно тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту реконструкції. Повноваження представника учасника підтверджуються шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу документу, що підтверджує посаду керівника учасника та документу, що посвідчує особу такого керівника, а у випадку, якщо учасника представляє інша особа – шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу довіреності, виданої керівником учасника для уповноваженого представника учасника та документу, що підтверджує особу такого представника. Акт огляду складається згідно форми додатку 3 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасником було надано акт обстеження будівельного майданчика, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій (від 06.06.2024р.) та згідно форми додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, тендерна пропозиція учасника містила документ та інформацію, що вимагались згідно п. 3.1.2. розділу 2 тендерної документації від 30.05.2024р.. та відповідно як частину документів та інформації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі.
В той же час, згідно п. 1.2. вимоги про усунення невідповідностей від 08.07.2024р. замовником було зазначено, що у складі тендерної пропозиції учасником надано акт обстеження будівельного майданчика, що оформлений неналежним чином, в тому числі в тексті акту вказано ПІБ представника учасника – Волошин С.Д., при цьому підписант – Тацакович О.І.. у відповідь на що учасником протягом 24 годин було оприлюднено нову редакцію акту обстеження будівельного майданчика, що повністю відповідала вимогам тендерної документації в частині оформлення такого акту огляду, та не містила будь-яких невідповідностей.
Згідно п. 43 Особливостей (згідно постанови КМУ №1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, виправлення учасником помилки при оформлені акту обстеження будівельного майданчика, та за умови, що у будь-якому разі такий акт був наявний у складі документів тендерної пропозиції під час її подання через електронну систему закупівель, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, вказане виправлення учасником помилки в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, допускається згідно абз. 2 п. 43 Особливостей, відповідно в цій частині замовник не вчинив жодних порушень законодавства з питань публічних закупівель.
В той же час, учасником на виконання п. 3.1.1. розділу 2 тендерної документації надано розрахунки договірної ціни у вигляді архівного файлу «Обласна (нова)», що містить розрахунки договірної ціни, передбачені тендерною документацією. При цьому, за результатами розгляду таких розрахунків встановлено наступне: розрахунки виконані з урахуванням положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва»; вартість робіт, що виконуватимуться учасником, розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та додатку 2 тендерної документації; розрахунки враховують всі види та обсяги робіт, що повинні бути виконані, в тому числі вартості матеріалів, виробів, устаткування, тощо, визначених згідно технічної специфікації, та в їх повному обсязі згідно додатку 2 до тендерної документації. Згідно абз. 2 п. п. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
В той же час, при подання розрахунків договірної ціни учасником не було дотримано вимог п. 1.3. розділу 2 тендерної документації (в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, та або подання кожного з вказаних документів у вигляді електронного документу), про що замовником складено відповідну вимогу на усунення невідповідностей, виправлення яких учасником не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (зміни найменувань та обсягів робіт та витрат, тощо).
Таким чином вважаємо, що замовником не було порушено вимог п. 43 Особливостей під час розгляду та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з учасником ТОВ «Клімат Стандарт Плюс».