• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території комунального закладу «Близнюківський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області» розташованого за адресою: 64801, Харківська область, смт. Близнюки, вул. Юрка Старостіна, 2

Відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року

Завершена

109 692 858.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 096 929.00 UAH
Номер: 7be01f9ae18c4d3f96b080523219e99c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-10-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.09.2024 18:40 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.09.2024 № 156 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.09.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.09.2024 № 156 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 24 UA-2024-05-30-005893-a 30.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 177-65-52, mazalova.ruslana@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» встановлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЕДС-ІНЖИНІРИНГ»; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол від 08.02.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 04.07.2024, договір від 17.07.2024 № 449, додаткова угода від 17.09.2024 №1, пояснення Замовника від 19.09.2024 та від 26.09.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» встановлено наступне. Згідно з пунктом 6 Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, якщо під час будівництва передбачається набуття замовником у власність товарів, визначених п. 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням вимог по локалізації до таких товарів. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, у довільній формі, в якій зазначено найменування товару та ID-товару, присвоєного електронною системою закупівель. Ступінь локалізації дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 % (двадцять відсотків). У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 20%, або сертифікат походження товару не підтверджує, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2, пункту 44 Особливостей, а саме не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Так, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» надано довідку щодо ступеню локалізації товару від 14.06.2024 №06-14/23 (файл «6. Документи технічна частина.PDF») зокрема по позиціям: насос дренажний NOVA 600 MA DABPUMPS, насос KVC 45/30 T DABPUMPS, дизель - генератор KOHLER K27. В ході проведення моніторингу було здійснено пошук з метою перевірки інформації зазначеної в довідці щодо ступеню локалізації товару, зокрема по позиціям: насос дренажний NOVA 600 MA DABPUMPS, насос KVC 45/30 T DABPUMPS, дизель - генератор KOHLER K27в, проте інформація щодо локалізації вищезазначених товарів в переліку відсутня. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно того, яким чином Замовник перевірив достовірність інформації, наданої в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» в довідці про локалізацію від 14.06.2024 №06-14/23 враховуючи те, що на момент проведення моніторингу інформація щодо локалізації товарів по позиціям, а саме: насос дренажний NOVA 600 MA DABPUMPS, насос KVC 45/30 T DABPUMPS, дизель - генератор KOHLER K27 в переліку відсутня. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Замовник перевірив достовірність інформації, наданої в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» в довідці про локалізацію від 14.06.2024 №06-14/23 шляхом пошуку таких товарів в переліку за наданими Учасником ІД товару та наданими учасником посиланнями. Слід зазначити, що надані учасником найменування товару та ID-товару, присвоєного електронною системою закупівель містились в реєстрі та була наявна змога їх перевірити. Так само і посилання, надані в довідці про локалізацію від 14.06.2024 №06-14/23, були активними. Проте, в ході моніторингу, після отримання запиту замовнику на пояснення було повторно здійснено пошук товару: насос дренажний NOVA 600 MA DABPUMPS, насос KVC 45/30 T DABPUMPS, дизель - генератор KOHLER K27. І на момент моніторингу, дійсно, такий товар відсутній в переліку, а посилання не є активними. У звʼязку з цим, було направлено запит учаснику для надання пояснень. 26 вересня 2024 року від ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» було отримано листа, яким було повідомлено, що вказаний товар повинен був бути поставлений потенційними постачальниками згідно попереднього аналізу ринку. Вказаний товар містився в переліку згідно заявок про включення товару до переліку товарів із підтвердженим ступенем локалізації Товариства з обмеженою відповідальністю «ОВМ ТЕХНОЛОДЖІ ГРУП» (42009440) щодо товару «насос дренажний NOVA 600 MA DABPUMPS», «насос KVC 45/30 T DABPUMPS» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР ПОСТАЧАННЯ УКРАЇНИ» (39093333) щодо дизель-генератора. Крім цього, ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» гарантує, що для забезпечення виконання сторонами п. 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» учасником буде закуплено товар виключно наявний у переліку та з ступенем локалізації, що дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 % (двадцять відсотків).». Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель пункту 6 Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, оскільки інформація щодо локалізації запропонованого Учасником процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» товару відсутня у відповідному переліку. Таким чином, Замовник на порушення абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, та проколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 04.07.2024 №04072024-01 визнав його переможцем торгів та уклав з ним договір від 17.07.2024 № 449.
Період усунення порушень: 04.10.2024 09:36 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.10.2024 09:36

Оскарження висновку в суді

Опис: У звʼязку з незгодою з інформацією, викладеною у висновку Замовником оскаржується висновок в суді. Позовна заява надається. Замовником буде зазначено в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження
Дата публікації: 18.10.2024 15:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-30-005893-a, затвердженого 4.10.2024. ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЛИЗНЮКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЛОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ не погоджується із Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-30-005893-a Північно-східного офісу Держаудитслужби, затвердженого 4.10.2024, оскільки такий висновок складений із неправильним застосуванням абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, зобов’язання, визначені у висновку, порушуватимуть права та інтереси замовника, громади та третіх осіб, зокрема підрядника, а в цілому висновок складений з порушенням принципу пропорційності та не враховує співмірність між виявленим порушенням замовником торгів (навіть у випадку, якби порушення описані у висновку мали місце) та засобами його усунення, що визначений суб`єктом владних повноважень. У Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-30-005893-a, затвердженого 4.10.2024 встановлено порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Згідно з пунктом 6 Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації Замовника, якщо під час будівництва передбачається набуття замовником у власність товарів, визначених п. 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі», процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням вимог по локалізації до таких товарів. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, у довільній формі, в якій зазначено найменування товару та ID-товару, присвоєного електронною системою закупівель. Ступінь локалізації дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 % (двадцять відсотків). У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 20%, або сертифікат походження товару не підтверджує, що країною походження товару є країни, з якими Україна уклала міжнародні угоди та/ або країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію на підставі підпункту 2, пункту 44 Особливостей, а саме не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. В складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» надано довідку щодо ступеню локалізації товару від 14.06.2024 №06-14/23 (файл «6. Документи технічна частина.PDF») зокрема по позиціям: насос дренажний NOVA 600 MA DABPUMPS, насос KVC 45/30 T DABPUMPS, дизель - генератор KOHLER K27, якою учасник підтвердив відповідність пункту 6 Додатку 4 до тендерної документації. Замовник перевірив достовірність інформації, наданої в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» в довідці про локалізацію від 14.06.2024 №06-14/23 шляхом пошуку таких товарів в переліку за наданими Учасником ІД товару та наданими учасником посиланнями. Слід звернути увагу, що згідно вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей (про порушення яких вказує орган державного фінансового контролю) Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Тобто, враховуючи, що на момент проведення закупівлі учасником подано довідку, у довільній формі, в якій зазначено найменування товару та ID-товару, присвоєного електронною системою закупівель, ступінь локалізації такого товару перевищу 20 %, а запропонований товар наявний у переліку, то тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС» відповідала умовам тендерної документації і порушення вимог абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей були відсутні. Враховуючи відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНИЙ АЛЬЯНС», його було визнано переможцем, прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю, а згодом у відповідності до вимог Закону та Особливостей укладено Договір № 449 від 17 липня 2024 року. За таких обставин ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ БЛИЗНЮКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЛОЗІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ змушений звернутися до суду із позовом про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-30-005893-a Північно-східного офісу Держаудитслужби, затвердженого 4.10.2024.
Дата публікації звіту: 11.10.2024 16:37

Запити/Пояснення