• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Блок фільтроелементів сепарації та коагуляції до СТ-500-2М або аналог (код ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)

Завершена

3 416 070.46 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 160.70 UAH
Номер: a0b76886335143e089b70da9436e035e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-11-21-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.11.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 21.11.2024 19:12 - 13.12.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.11.2024 № 98-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 21.11.2024 № 98-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-05-30-002351-a, 30.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 305-54-41, lubow.spiwak@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922 та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі; запитання учасників від 14.08.2024, 15.08.2024 та відповіді замовника від 15.08.2024; пропозицію учасника ТОВ «СЕЛТОН»; пропозицію учасника ПрАТ «Полтавський алмазний інструмент»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 43 від 17.06.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 49 від 01.07.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 50 від 01.07.2024 повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2024; договір про закупівлю товарів за кошти державного бюджету України № 57 від 16.07.2024, укладений з ТОВ «СЕЛТОН» на суму 3 416 070,00 грн, з ПДВ 0%; відповіді замовника від 25.11.2024 та 26.11.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «СЕЛТОН» укладено договір про закупівлю товарів за кошти державного бюджету України № 57 від 16.07.2024 на суму 3 416 070,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень: 26.11.2024 15:11 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.11.2024 15:11

Запити/Пояснення