-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Блок фільтроелементів сепарації та коагуляції до СТ-500-2М або аналог (код ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації)
Завершена
3 416 070.46
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 34 160.70 UAH
мін. крок: 1% або 34 160.70 UAH
Номер:
a0b76886335143e089b70da9436e035e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-21-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.11.2024 00:00
Період моніторингу:
21.11.2024 19:12 - 13.12.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.11.2024 № 98-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.11.2024 № 98-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-05-30-002351-a, 30.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону № 922 та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості № 1275); дотримання замовником вимог Закону під час розгляду пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі; запитання учасників від 14.08.2024, 15.08.2024 та відповіді замовника від 15.08.2024; пропозицію учасника ТОВ «СЕЛТОН»; пропозицію учасника ПрАТ «Полтавський алмазний інструмент»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 43 від 17.06.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 49 від 01.07.2024; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 50 від 01.07.2024 повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2024; договір про закупівлю товарів за кошти державного бюджету України № 57 від 16.07.2024, укладений з ТОВ «СЕЛТОН» на суму 3 416 070,00 грн, з ПДВ 0%; відповіді замовника від 25.11.2024 та 26.11.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ТОВ «СЕЛТОН» укладено договір про закупівлю товарів за кошти державного бюджету України № 57 від 16.07.2024 на суму 3 416 070,00 грн (з ПДВ).
Період усунення порушень:
26.11.2024 15:11 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 15:11
Запити/Пояснення
Номер:
1a59d65f66cb4f3ba86074e291c7826a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.11.2024 19:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.11.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 3416070,46 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-30-002351-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
- Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання/специфікація, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
99db3716d3cf40999aaf50efaaf2bdfb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.11.2024 20:16
Опис:
На виконання запиту про надання пояснення від 21.11.2024 року повідомляю наступне:
1. Обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
Відповідно до спланованого фінансового ресурсу на 2024 рік, у зв’язку з наявністю нагальної, невідкладної та термінової потреби забезпечення Збройних Сил України, з метою забезпечення безперебійної експлуатації та технічного обслуговування військової техніки військових частин зенітно-ракетних військ, що виконують завдання у складі угрупувань військ (сил) Збройних Сил України виникла необхідність у терміновій закупівлі військовою частиною А2975 оливи гідравлічної HYDRAUNYCOIL FH-14 (код ДК 021:2015 код 09210000-4 - Мастильні засоби).
Наказом Міністерства оборони України військова частина А2975, яка включена до мережі розпорядників бюджетних коштів Міністерства оборони України, уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану.
Пунктом 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 передбачено, що державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822;
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Враховуючи що вартість предмета закупівлі перевищує 200 тис. гривень, а відтак уповноваженою особою військової частини А2975 вирішено закупівлю оливи гідравлічної HYDRAUNYCOIL FH-14 (код ДК 021:2015 код 09210000-4 - Мастильні засоби) провести у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених «Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 з використанням електронної системи закупівель.
2. Інформація та документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля оливи гідравлічної HYDRAUNYCOIL FH-14 (код ДК 021:2015 код 09210000-4 - Мастильні засоби) здійснена за рахунок виділених коштів бюджетної програми КПКВ 211020/19 КЕКВ 2210 (за децентралізованими розрахунками) на підставі розпорядження розпорядника бюджетних коштів вищого рівня.
Технічні, якісні характеристики та кількісні показники предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог розпорядника бюджетних коштів вищого рівня.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 року.
Номер:
4bda7bb94c2042bf82eed21a58a88fe7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
26.11.2024 09:21
Опис:
На виконання запиту про надання пояснення від 21.11.2024 року повідомляю наступне:
1. Обґрунтування застосування спрощеної закупівлі.
Відповідно до спланованого фінансового ресурсу на 2024 рік, у зв’язку з наявністю нагальної, невідкладної та термінової потреби забезпечення Збройних Сил України, виникла необхідність у терміновій закупівлі військовою частиною А2975 блоків фільтроелементів сепарації та коагуляції до СТ-500-2М або аналогів (ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації).
Наказом Міністерства оборони України військова частина А2975, яка включена до мережі розпорядників бюджетних коштів Міністерства оборони України, уповноважена на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на період дії правового режиму воєнного стану.
Пунктом 8 «Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 передбачено, що державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178;
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822;
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей. Враховуючи що вартість предмета закупівлі перевищує 200 тис. гривень, а відтак уповноваженою особою військової частини А2975 вирішено закупівлю блоків фільтроелементів сепарації та коагуляції до СТ-500-2М або аналогів (ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації) провести у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених «Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 з використанням електронної системи закупівель.
2. Інформація та документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля блоків фільтроелементів сепарації та коагуляції до СТ-500-2М або аналогів (ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації) здійснена за рахунок виділених коштів бюджетної програми КПКВ 2101020/3 КЕКВ 3110 (за децентралізованими розрахунками) на підставі розпорядження розпорядника бюджетних коштів вищого рівня.
Технічні, якісні характеристики та кількісні показники предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог розпорядника бюджетних коштів вищого рівня.
Для проведення процедури закупівлі блоків фільтроелементів сепарації та коагуляції до СТ-500-2М або аналогів (ДК 021:2015 код 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації), з метою здійснення розрахунку очікуваної вартості (далі – ОВ) застосовано положення Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика № 275).
Враховуючи обмежену конкуренцію на ринку блоків фільтроелементів сепарації та коагуляції до СТ-500-2М та неможливості отримання достатньої кількості інформації щодо актуальних ринкових цін необхідно застосовувати метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін минулих закупівель.
З метою визначення очікуваної вартості на підставі цін попередніх закупівель, проаналізовано електронну систему закупівель (ЕСЗ) Prozorro за 2023 - 2024 роки. За результаті аналізу виявлено здійснення аналогічних закупівель військовою частиною А4167 (закупівля UA-2023-10-09-001644-a).
Враховуючи неможливість отримання достатньої кількості комерційних пропозицій на аналогічний товар застосовано метод розрахунку очікуваної вартості товарів на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
З метою встановлення поточних цін, до цін попередніх закупівель застосовується коефіцієнт індексації, розрахований за допомогою калькулятора індексації на офіційному вебсайті Державної служби статистики України.
Згідно з методом розрахунку очікуваної вартості товарів на підставі закупівельних цін попередніх закупівель складає:
ОВ = VхЦм.п. х ki
ОВ= 1*155275,93 грн *1,00 = 3 416 070,46 грн