• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

"34710000-7, Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (квадрокоптер)"

Завершена

9 995 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 975.00 UAH
Номер: 12cf49715ca043caa1660dc5955a764a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.10.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 24.10.2024 17:10 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.10.2024 № 87-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 24.10.2024 № 87-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-05-30-004560-a, 30.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 606-22-58, valeriya.lisa.1991@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; виконання замовником рішеннь постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Криворізької міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи замовника від 30.05.2024 № 50ВТ_ВС_; скарга до процедури № UA-2024-05-30-004560-a.b1 від 19.06.2024 ТОВ «МІНВІК»; рішення Органу оскарження від 28.06.2024 №11276-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2024-05-30-004560-a.a2 від 10.07.2024 ТОВ «МІНВІК»; рішення Органу оскарження від 22.07.2024 № 12509-р/пк-пз; скарга до процедури № UA-2024-05-30-004560-a.c3 від 09.08.2024 ТОВ «ПТАШКА ДРОНС»; рішення Органу оскарження від 21.08.2024 № 14150-р/пк-пз; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПТАШКА ДРОНС»; протокол уповноваженої особи від 27.08.2024 № 50_Е_ВТ; повідомлення про намір укласти договір від 27.08.2024; договір від 05.09.2024 № 430 на суму 9937525,00 грн (без ПДВ) з ТОВ «ПТАШКА ДРОНС»; додаткова угода від 05.09.2024 № 1; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 29.10.2024 в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «МІНВІК» в ході моніторингу не розглядалась, оскільки була предметом розгляду Органом оскарження. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення чинного законодавства в частині наступного. Так, згідно з тендерною документацією замовника (Додаток 5 тендерної документації) Проект договору містить пункт 5.3, яким визначено, що: «Вартість пакування та доставка в склад Замовника входить до вартості Товару». Разом з цим, тендерною документацією замовника (пункт 3 розділу 6 тендерної документації) передбачено надання гарантійного листа щодо ознайомлення та згоди з проєктом договору й додатками до нього. На виконання даної вимоги учасник ТОВ «ПТАШКА ДРОНС» надає лист 31.05.2024 № 7, в якому зазначає, що ТОВ «ПТАШКА ДРОНС» як учасник закупівлі з ідентифікатором UA-2024-05-30-004560-а за предметом «34710000-7, Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (квадрокоптер)», цим гарантійним листом підтверджує, що ознайомлений та погоджується (надає згоду) з проектом договору й додатками до нього. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що замовником та переможцем ТОВ «ПТАШКА ДРОНС» укладено договір від 05.09.2024 № 430, який не містить пункту 5.3. Таким чином, умови укладеного між Замовником та ПП ТОВ «ПТАШКА ДРОНС» договору не відповідають умовам тендерної пропозиції переможця ТОВ «ПТАШКА ДРОНС» в частині відсутності пункту 5.3, в якому міститься інформація про вартість пакування та доставки товару. Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником. Разом з цим, відповідно до пункту 21 Особливостей договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Відомості Єдиного веб-порталу використання публічних коштів https://spending.gov.ua/new/ свідчать, що договір від 05.09.2024 № 430 на суму 9937525,00 грн повністю оплачений.
Період усунення порушень: 08.11.2024 11:24 - 23.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.11.2024 11:24

Оскарження висновку в суді

Опис: Враховуючи аргументовані заперечення до висновку оприлюднені в електронній системі закупівель замовник в своїх діях не вбачає порушень законодавства у сфері публічних закупівель, тому позовну заяву про визнання протиправним та скасування Північно-східний офіс Держаудитслужб від 24.10.2024 про результати моніторингу процедури закупів UA-M-2024-10-24-000089 направлено до Полтавського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 22.11.2024 09:42
Дата відкриття провадження: 23.12.2024 09:13
Номер відкриття провадження: 440/14126/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення до висновку: Згідно висновку про результати моніторингу від 24.10.2024 за ідентифікатор UA-M-2024-10-24-000089 де було зазначено, що відомості Єдиного веб-порталу використання публічних коштів https://spending.gov.ua/new/ свідчать, що договір від 05.09.2024 № 430 на суму 9 937 525,00 грн повністю оплачений. У зв’язку з цим необхідно зазначити, моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії – абз. 2 ч.1 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно п.10.1 договору від 05.09.2024 № 430 до предмета закупівлі – договір діє до кінця воєнного стану, але не пізніше, ніж до 31.12.2024, у частині оплати – до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань за цим Договором. Відповідно до даних бухгалтерського обліку за договором від 05.09.2024 № 430 було здійсненно оплату 23.10.2024 у повному обсязі. Наказ про початок моніторингу за ідентифікатор UA-M-2024-10-24-000089 від 24.10.2024 Таким чином, договір припинив свою дію 23.10.2024, моніторинг процедури закупівлі проведено поза межами дії договору. Договір від 05.09.2024 № 430 був укладений за результатами аукціону, чинний, істотні умови договору про закупівлю не відрізняються від змісту тендерної пропозиції та від запропонованого проекту договору в цілому, тому замовник не вбачає порушення вимог частини четвертої статті 41 Закону №922 та підстав для визнання договору закупівлі нікчемним відповідно до положень п.2 ч. 4 ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі». Пунктом 5.3 Договору, який наявний у проєкті договору та відсутній у оригіналі, визначено, що вартість пакування та доставка в склад Замовника входить до вартості Товару. Даний пункт кореспондується з іншими пунктами договору, наявними в опублікованому: - пунктом 1.2 Договору визначено, що Постачальник зобов’язується поставити і передати у власність Замовника Товар; - пунктом 3.1 Договору визначена його ціна – 9 937 525,00 грн., яка повністю відповідає сумі за сплаченими Замовником накладними; - пунктом 2.2. Договору визначено, що умови зберігання та транспортування товару не мають бути порушені. Таким чином, беручі до уваги все вищевикладене Договором від 05.09.2024 № 430 встановлено обов’язок Постачальника поставити товар Замовнику відповідно до умов транспортування, визначених для даного товару в межах ціни Договору. А отже, звертаємо увагу , що відсутність п.5.3 у оригіналі договору через технічну помилку не призвело до невідповідності договору тендерній документації та до зміни умов договору. Також необхідно наголосити, що у викладеному у електронну систему оригіналі договору не змінено нумерацію пунктів у розділі 5, що свідчить про те, що відсутність п.5.3 у оригіналі договору є технічною помилкою, а не умисним правопорушенням, яке мало намір змінити умови укладеного договору.
Дата публікації звіту: 14.11.2024 11:15

Запити/Пояснення