Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17-А, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва
Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Синяков Юрій Борисович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkbr@kyivcity.gov.ua. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 6 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: просп. Правди, 17-А, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва. Місце знаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.
Завершена
10 063 394.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 316.98 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:08.07.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:09.07.2024 12:35 - 31.07.2024 00:00
Статус:Завершено
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-05-30-003413-a 30.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.05.2024 № 61, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (далі – ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 20.06.2024 № 105, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2024, договір підряду від 03.07.2024 № 09/143-06/2024 на загальну суму 10 062 255,60 грн з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником 15.07.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:29.07.2024 17:34 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:29.07.2024 17:34
Запити/Пояснення
106065
Номер:3d2974dd59c14d49b05cf7299159c49c
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:11.07.2024 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:17.07.2024 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 44) 425-51-73 r.a.nesteruk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт з реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17-А, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-003413-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
106246
Номер:b228d7165e1045479c84f0095d398b2b
Назва:Надання пояснень (інформації, документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:15.07.2024 12:46
Автор:Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
×
Код ЄДРПОУ:
37932233
Контактна особа:
Кривша Тетяна 380442357105 tetkryvsha@gmail.com
Адреса:
01025, Україна, Київська область, Київ, вул. Велика Житомирська, буд. 15-А
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:На запит Державної аудиторської служби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17-А, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва», очікуваною вартістю 10 063 394,60 гривень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-003413-a), щодо надання пояснень з документальним підтвердженням яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. За результатами укладеного договору № 26-ПР від 21.09.2021 року на виконання проєктних робіт із реконструкції ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17-А, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва, відповідно до якого ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» виготовлено проєктну документацію (стадія «Робочий проєкт»), яка пройшла комплексну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № 01-0272-21/ЦБ від 06.10.2021 р., виданий філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест» та позитивний експертний звіт № 01-0411-23/КД від 05.12.2023 року, виданий філією «Київоблбудекспертиза» ДП «Київоблбудінвест». При проведенні процедури закупівлі на виконання будівельно-монтажних робіт за вищевказаною адресою (номер UA-2024-05-30-003413-a) технічні та якісні характеристики були визначені на підставі проєктної документації. Очікувана вартість будівельно-монтажних робіт по об’єкту «Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17-А, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва» склала 10 063 394,60, яка розрахована шляхом виключення із загальної кошторисної вартості зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва суми глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» окрім коштів на оплату послуг, пов’язаних із підготовкою до виконання робіт, їх здійсненням та введенням об’єктів будівництва в експлуатацію та суми глави 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд», окрім витрат на первинний технічний огляд цієї глави. Розмір бюджетного призначення та кошторисну вартість розраховано на підставі експертного звіту № 01-0411-23/КД від 05.12.2023 року та враховано у рішенні Київської міської ради від 11.04.2024 № 356/8322 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки». Щодо вашого запиту надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що КП «Київбудреконструкція» власного веб-сайту не має та розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення предмета закупівлі, очікувану вартість предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме Департаменту житлово-комунальної інфраструктури Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Посилання на веб-сайт додається https://dzki.kyivcity.gov.ua/rekonstruktsiia-liftiv-u-zhytlovomu-budynku-za-adresoiu-prosp-pravdy-17-a-pidizdy-12-u-podilskomu-raioni-m-kyieva. Щодо надання інформації та документального підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможцем закупівлі на виконання умов пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації, КП «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» повідомляє наступне. На виконання умов пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI тендерної документації, Переможцем процедури закупівлі ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ» було надано забезпечення виконання договору, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника, що підтверджується сканкопією платіжної інструкції № 7813 від «02» липня 2024 року, яка опублікована Переможцем процедури закупівлі в електронній системі закупівель 02-07-2024, 11:51:26.
Експертний звіт № 01-0272-21/ЦБ від 06.10.2021 р., експертний звіт № 01-0411-23/КД від 05.12.2023 р., зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, витяг з рішення Київської міської ради від 11.04.2024 № 356/8322 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024-2026 роки», сканкопія платіжної інструкції про внесення забезпечення виконання договору додаються.