• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція ліфтів у житловому будинку за адресою: просп. Правди, 17-А, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва

Контактна особа замовника, уповноважена здійснити зв'язок з учасниками: Синяков Юрій Борисович - заступник директора, Кривша Тетяна Федорівна - начальник відділу організації та проведення закупівель, тел.(044) 235-71-05, 01001 м.Київ, Шевченківський район, вул. Володимирська 51-А, каб. 401, e-mail: kpkbr@kyivcity.gov.ua. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частини предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція). Кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 6 до тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: житловий будинок за адресою: просп. Правди, 17-А, під'їзди 1,2 у Подільському районі м. Києва. Місце знаходження замовника (фактичне): вул. Володимирська, 51-А, місто Київ, Україна, 01001. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: зазначено у п. 7 Розділу І Інструкції з підготовки пропозицій відкритих торгів до Тендерної документації.

Завершена

10 063 394.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 316.98 UAH
Номер: 2a6b07401d654591be9a8f53921bcf2b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-09-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.07.2024 12:35 - 31.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2024 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2024-05-30-003413-a 30.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.05.2024 № 61, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МАЙСТЕРЛІФТ» (далі – ТОВ «МАЙСТЕРЛІФТ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 20.06.2024 № 105, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.06.2024, договір підряду від 03.07.2024 № 09/143-06/2024 на загальну суму 10 062 255,60 грн з ПДВ, пояснення та документи, надані Замовником 15.07.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 29.07.2024 17:34 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2024 17:34

Запити/Пояснення