-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ХАРЧОБЛОКУ БІЛОКРИНИЦЬКОГО ЛІЦЕЮ БІЛОКРИНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ, РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ, РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ЗА АДРЕСОЮ: РІВНЕНСЬКА ОБЛАСТЬ, РІВНЕНСЬКИЙ РАЙОН, С.БІЛА КРИНИЦЯ, ВУЛ. ШКІЛЬНА, 45
Категорія Замовника: пункт 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Замовником вимагається тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії (детальна інформація відповідно до тендерної документації)
Завершена
19 043 552.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 190 435.52 UAH
мін. крок: 1% або 190 435.52 UAH
Номер:
d2513bdddcb84cc3a2f395034c526779
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-23-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2024 00:00
Період моніторингу:
23.09.2024 16:43 - 15.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.09.2024 № 65
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.09.2024 № 65.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-05-29-011851-a 29.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору вимогам тендерної документації, умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2024-05-29-014212-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, запитання до процедури та відповідь Замовника, відхилену пропозицію учасника торгів Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ "Будівельна компанія "Західміськбуд" (далі - ТОВ "Будівельна компанія "Західміськбуд") та тендерну пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю - фірми "Кортакоз" (далі – ТОВ-фірма "Кортакоз") на предмет їх відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимогу про усунення порушень та відповідь (рішення) замовника, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 14.06.2024 №27, від 12.07.2024 №29, від 16.07.2024 №30, від 08.08.2024 №32 та від 09.08.2024 №33, повідомлення про намір укласти договір, договір №207 від 25.09.2024 з додатками до нього, додаткову угоду №1 від 26.09.2024, пояснення Замовника з доданими документами отримані через електронну систему закупівель 26.09.2024 та 09.10.2024.
За результатами аналізу питання відповідності тендерних пропозицій учасників торгів вимогам тендерної документації та визначення переможця торгів встановлено наступне.
Відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації учасники в складі пропозиції подають документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке забезпечення передбачено оголошенням про проведення процедури закупівлі та тендерною документацією).
Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації передбачено надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії та визначені вимоги до банківської гарантії. До електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку або витяг та довіреність на уповноваженого підписанта банку, договір про надання гарантії.
Договір про надання гарантії №24-35GR0005 від 12.06.2024, відповідно до якого АТ «Державний експортно-імпортний банк України» видана банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції №24-35GR0005 від 12.06.2024, в складі пропозиції учасника ТОВ-фірма "Кортакоз" відсутній.
Тобто, пропозиція ТОВ-фірма "Кортакоз" не відповідає вимогам тендерної документації (п.1, п. 2 розділу 3 тендерної документації).
Викладена вище невідповідність пропозиції учасника ТОВ-фірма "Кортакоз" вимогам тендерної документації не відносяться до формальних (несуттєвих) помилок, що не впливають на зміст пропозиції.
При цьому, Замовник не розмістив вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, та визнав учасника торгів ТОВ-фірма "Кортакоз" переможцем.
Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладеного порушення не спростовують його.
Таким чином, Замовник порушив вимоги пункту 43 Особливостей не розмістивши у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
15.10.2024 17:35 - 29.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
15.10.2024 17:35
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
відповідь надано згідно листа від 21.10.2024
Дата публікації звіту:
21.10.2024 16:07
Запити/Пояснення
Номер:
eafafc472a6f4439aaa62878be9050db
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
23.09.2024 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт харчоблоку Білокриницького ліцею Білокриницької сільської ради, Рівненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Біла Криниця, вул. Шкільна, 45 (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 45453100-8 - Реставраційні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-29-011851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації визначені вимоги до банківської гарантії. Зокрема, визначено, що текст банківської гарантії не може містити умов про ускладнення процедури оплати банком-гарантом суми, на яку видано гарантію (додаткового підтвердження повноважень підписанта, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності стягнення забезпечення тендерної пропозиції тощо); умов, які не відповідають або суперечать вимогам тендерної документації. Водночас надана в складі пропозиції учасника ТОВ-фірма "Кортакоз" банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції №24-35GR0005 від 12.06.2024, видана АТ «Державний експортно-імпортний банк України», містить умову (п. 3), що письмова вимога бенефіціара про сплату суми гарантії повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу, що не відповідає вимогам, переліченим в п. 2 розділу 3 тендерної документації.
Крім того, п.2 розділу 3 передбачено, що до електронної банківської гарантії додаються: ліцензія банку або витяг та довіреність на уповноваженого підписанта банку, договір про надання гарантії. Договір про надання гарантії №24-35GR0005 від 12.06.2024 в складі пропозиції відсутній.
Тобто, пропозиція ТОВ-фірма "Кортакоз" не відповідає вимогам тендерної документації.
У зв’язку з чим надайте пояснення щодо дотримання учасником торгів ТОВ-фірма "Кортакоз" вимог тендерної документації та дотримання Замовником вимог Особливостей при розгляді пропозиції учасника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8574ca6782c74292b0ed7b2400cf2786
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.10.2024 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Капітальний ремонт харчоблоку Білокриницького ліцею Білокриницької сільської ради, Рівненського району, Рівненської області за адресою: Рівненська область, Рівненський район, с. Біла Криниця, вул. Шкільна, 45 (код номенклатурної позиції ДК 021:2015 45453100-8 - Реставраційні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-29-011851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Відповідно до розміщеної в електронній системі закупівель додаткової угоди №1 від 26.09.2024 до договору №207 від 25.09.2024 внесені зміни, коригування до кошторисної документації у зв’язку із отриманням відкоригованої проектно-кошторисної документації та нового позитивного експертного звіту.
Надайте відповідні підтверджуючі документи (експертний звіт, відкориговані договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси до відкоригованої проектно-кошторисної документації). Також надайте перелічені документи до початкової проектно-кошторисної документації.
Відповідно до наданої в складі тендерної документації «Пiдсумкової вiдомості ресурсiв» загальна кошторисна трудомісткість складає 11633,43 людино-годин, середній розряд робіт 3,6.
Водночас, подана в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ-фірма "Кортакоз" кошторисна документація, зокрема «Пiдсумкова вiдомість ресурсiв» (зведена) містить дані про 11753,93 людино-годин, середній розряд робіт 3,5.
Поясніть вказану не відповідність в кількості людино-годин.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d85a083c5e104dc1afafd95e7cde0980
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
09.10.2024 23:11
Опис:
відповідь надано згідно протоколу від 09.10.2024