-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали
Завершена
960 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Номер:
59d5db17c4674095bff449ed97760438
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-17-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 14:26 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.06.2024 № 46-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 17.06.2024 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-05-29-010349-a 29.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 02 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДП Івано-Франківськтеплокомуненерго (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 29.05.2024 №38т (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.06.2024 №47т, повідомлення про намір укласти договір від 11.06.2024 року, договір поставки від 24.06.2024 №24-365, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 20.06.2024 року.
Період усунення порушень:
02.07.2024 13:11 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2024 13:11
Запити/Пояснення
Номер:
efe606ee44c04755813d22ec1c10111b
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
18.06.2024 11:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Конструкційні матеріали» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-29-010349-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dbd78f77dbe140f19cfd0749376af78e
Назва:
Пояснення ДАСУ
Дата опублікування:
20.06.2024 10:00
Опис:
Керуючись ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю від 18.06.2024.
З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі уповноважена особа ДМП "Івано-Франківськтеплокомуненерго" звернулася з запитом про надання цінових ( комерційних ) пропозицій до суб’єктів господарювання, які здійснюють продаж асфальтобетонної суміші.
У відповідь на запит уповноваженої особи цінові ( комерційні пропозиції ) надали :
- Товариство з обмеженою відповідальністю «ХХ-І СТОЛІТТЯ-ПЛЮС» , ціна пропозиції – 4 860,00 грн в т.ч. ПДВ;
- фізична особа - підприємець Боднарчук Василь Дмитрович , ціна пропозиції – 4 860,00грн в т.ч. ПДВ;
-товариство з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-ІФ», ціна пропозиції – 4 800,00грн в т.ч. ПДВ;
Копії вказаних пропозицій додаються до цього пояснення.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено на підставі службової записки начальника ремонтно-монтажного цеху Рошнівського Володимира Григоровича затвердженої головним інженером державного міського підприємства "Івано-Франківськтеплокомуненерго" від 29.02.2024. Саме в вказаній службовій записці посадової особи підприємства, яка є відповідальною за відновлення благоустрою (асфальтування) розкопок після ремонту теплових мереж, та є компетентною в питанні основних характеристик, зазначених в додатку 4 до тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (суміш асфальтобетонна гаряча дрібнозерниста марка 2).