-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги прибирання і підмітання вулиць на території Пантаївської територіальної громади
Завершена
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Номер:
d762779cd0944a6e8603f46882a00587
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2024 00:00
Період моніторингу:
02.07.2024 17:05 - 24.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2024 № 47-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 02.07.2024 № 47-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2024-05-29-006701-a 29.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено порушення вимог, пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пунктів 3, 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3, підпунктів 2, 3 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою від 29.05.2024 № 57, тендерну пропозицію комунального підприємства «ДОБРОБУТ» Пантаївської селищної ради (далі – КП «ДОБРОБУТ» Пантаївської селищної ради), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.06.2024 № 58, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2024, договір про закупівлю від 18.06.2024 № 62-24 на суму 417 900,00 грн, укладений між Замовником та КП «ДОБРОБУТ» Пантаївської селищної ради (далі – Договір), додаткову угоду від 10.07.2024 № 1 до Договору, пояснення надані Замовником 08.07.2024, 11.07.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей установлено наступне.
У пункті 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено що переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, та 12 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону.
Крім того у пункті 5 «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено що у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом.
Однак, пунктом 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Отже, тендерна документація містить посилання на статтю 17 Закону, в той час як підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в відкритих торгах визначені у пункті 47 Особливостей.
Крім того, пунктом 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення», пункт 2 «Інша інформація» та пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей, а саме, не містять інформацію про те, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран.
Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Таким чином, з урахуванням вищевказаного, Замовником при складанні тендерної документації не враховано чинні норми Особливостей, чим порушено вимоги пункту 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пунктів 3, 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено наступне.
У пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» Замовником зазначено, що учасники повинні надати:
«- довідку у формі згідно з Додатком № 8 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, техніки та транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначити адресу матеріально-технічної бази та її площу».
У складі тендерної пропозиції КП «Добробут» Пантаївської селищної ради надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт від 30.05.2024 № 39, в якій міститься інформація лише про обладнання та техніку але дана довідка не містить інформації щодо матеріально-технічної бази із зазначенням адреси та її площи.
Таким чином, Замовник на порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, пункту 3 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «Добробут» Пантаївської селищної ради, як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону.
Також, Додатком 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації визначено вимоги до предмета закупівлі:
«1. Загальна площа прибирання територій, яка підлягає прибиранню, складає 87737м2:
- прибирання механізованим способом на проїзній частині – 10390 м2.
- прибирання механізованим способом на тротуарах – 3193м2.
- прибирання механізованим способом проїздів до загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів та закладів охорони здоров’я міста – 120 м2;
- прибирання ручним способом – 6648 м2.
- обкошування територій населених пунктів громади – 74154 м2».
У складі тендерної пропозиції КП «Добробут» Пантаївської селищної ради надано затверджену калькуляцію послуг з прибирання та підмітання вулиць Пантаївської територіальної громади на 2024 рік де відсутній розрахунок щодо робіт по прибиранню ручним способом.
Таким чином, внаслідок вищезазначеного, Замовник, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилив тендерну пропозицію учасника КП «ДОБРОБУТ» Пантаївської селищної ради як таку, що не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі встановленими Додатком 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель наступні документи:
«1. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про відсутність у такому реєстрі відомостей про службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або фізичну особу, яка є учасником, видану НАЗК не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (надається переможцем виключно у разі, якщо протягом строку, визначеного ч. 6 ст. 17 Закону, буде відсутній вільний доступ до Єдиного державного реєстру осiб, якi вчинили корупцiйнi або пов'язанi з корупцiєю правопорушення)*.
Якщо довідка надана у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» вона оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису МВС України (файл з розширенням «.p7s»), який містить інформацію про час та дату підпису Витягу.
У випадку письмового підтвердження переможцем інформації про неможливість отримання вказаної довідки з технічних причин, обмеження роботи вказаного державного сервісу, переможець надає гарантійний лист про те, що службову (посадову) особу учасника-переможця процедури закупівлі, яку уповноважено учасником-переможцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником-переможцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
2. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг) що містить відомості щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, виданий МВС України (або його структурним підрозділом тощо, перебуваючим у його підпорядкуванні) у відповідності з Наказом МВС України № 207 від 30.03.2022 р. не раніше дати оприлюднення в електронній системі повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо Витяг наданий у формі електронного документа, в такому разі згідно із Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг» він оприлюднюється учасником в електронній системі разом з файлом електронної печатки чи підпису МВС України (файл з розширенням «.p7s»), який містить інформацію про час та дату підпису Витягу. Витяг можливо отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing».
Згідно із пунктом 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли: переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
Таким чином, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію КП «Добробут» Пантаївської селищної ради у разі, коли переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Відповідно до вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей, відкриті торги автоматично не відмінено у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником).
Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником усунуто порушення шляхом розірвання Договору згідно з умовами додаткової угоди від 11.07.2024 № 01 до Договору.
Період усунення порушень:
16.07.2024 15:43 - 31.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
16.07.2024 15:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
«З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-07-02-000043 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені».
Дата публікації звіту:
19.07.2024 12:29
Запити/Пояснення
Номер:
7a64350277fb4de899dcbf6628da2a08
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.07.2024 09:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги прибирання і підмітання вулиць на території Пантаївської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-29-006701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
c0be7888c4f542ecb5441c06983c64d2
Назва:
Обґрунтування
Дата опублікування:
08.07.2024 11:50
Опис:
Щодо надання пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Предметом закупівлі визначено послуги за кодом ДК 021:2015:90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць. Ідентифікатор закупівлі : UA-2024-05-29-006701-a, що закріплено протоколом уповноваженої особи від 29 травня 2024 року №57.
Умовами аукціону передбачалось, що загальна площа, яка підлягає прибиранню, розташована на території шести населених пунктів громади : с-ще Пантаївка, с. Диківка, с. Бандурівка, с. Ясинуватка, с. Морозівка, с. Оліївка та сумарно складає 87737 м². Враховуючи безперервний характер надання послуг передбачалось, що переможець аукціону зобов’язаний виконувати послуги на території вказаних населених пунктів в робочі дні, а при потребі- в святкові та вихідні дні протягом 2024 року.
Відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі передбачено, що якість послуг, що надається, повинна відповідати вимогам Закону країни «Про благоустрій населених пунктів» від 06 вересня 2005 року № 2807-IV, «Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003 року № 154.
Обсяги визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої Замовником на основі фактичного використання паливно-мастильних матеріалів, механізацію та оплату праці у попередньому році та обсягу фінансування.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі. Якісні характеристики визначено відповідно :
- до особливостей транспортних засобів, що обліковуються на балансі Замовника, враховуючи коливання цінової політики на ринку та з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі;
- Програму "Проведення заходів з благоустрою на території Пантаївської селищної ради на 2024 рік" https://pantaivska-gromada.gov.ua/docs/1566024/ , якою передбачено значно більшу суму;
- Оплата праці робітників з урахуванням підвищення мінімальної заробітної плати у 2024 році;
Зокрема, якість послуг з прибирання територій повинна відповідати вимогам діючого законодавства у частині санітарних вимог. Вивезення вуличного змету, сміття з урн повинно проводитися один раз на день з обов’язковим вивозом сміття на сміттєзвалище (місце виведення відходів).
При виконанні робіт передбачено використання спеціалізованої техніки. Для вчасного прибирання сміття та ґрунтових наносів під час стихійних природніх катаклізмів можливо долучати техніку інших підприємств.
В технічному завданні (додаток № 3 до тендерної документації) обсяги при прибирання механізованим способом зазначені, як орієнтовна середня величина відповідно до обсягів прибраної території та необхідної фактичної періодичності прибирання вулично-дорожньої мережі за минулі роки. В зв’язку з тим, що практично неможливо передбачити весь комплекс послуг, передбачено, що обсяги на даний вид послуг не є вичерпним.
Розрахунки здійснено на підставі «Ресурсних елементних кошторисних норм утримання об’єктів велично-дорожньої мережі населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 05.07.2007 року № 76; «Норм часу на роботи з прибирання об’єктів благоустрою населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.03.2010 року № 72; «Норм часу на роботи зі збирання та перевезення побутових відходів», затверджених наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 01.06.2010 року № 170.
Вартість послуг зазначено на основі економічно обґрунтваних планових витрат, матеріальних витрат та паливно-енергетичних ресурсів, ставок податків і зборів (обов’язкових платежів), норм і нормативів з оплати праці та податку на додану вартість.
Показники загальновиробничих і адміністративних витрат визначено на підставі обґрунтованої величини і структури за статтями витрат в розрізі, що стосується прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі, за попередній рік, якщо такі роботи виконувались. Передбачено, що рівень рентабельності не повинен перевищувати 12%.
Відповідно до умов аукціону очікувана вартість послуги склала 420000,00 грн з ПДВ, з розміром мінімального кроку пониження 2100,00 грн
Переможцем процедури закупівлі стало Комунальне підприємство «Добробут» Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області з пропозицією 417900,00 грн з ПДВ.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне : відповідно до Постанови КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 і від 11 жовтня 2016 року № 710 » від 16.12.2020 року № 1266, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто – не обов’язковим.
Номер:
d926edb07dc9479ea28862df87c60a41
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
08.07.2024 14:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги прибирання і підмітання вулиць на території Пантаївської територіальної громади» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-29-006701-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. В пункті 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Також, в пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено що переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6, та 12 частини 1 та частини 2 статті 17 Закону.
Крім того в пункті 5 «Дії замовника при відмові переможця торгів підписати договір про закупівлю» розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено що у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених Законом.
Однак, пунктом 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Підстави для відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі визначені вимогами пункту 47 Особливостей.
Пунктом 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, зокрема, у разі, коли: переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих Особливостей.
З якої причини тендерна документація містить посилання на вимоги статті 17 Закону та чому вами не було відхилено тендерну пропозицію переможця який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей?
2. Чому пункт 5 «Недискримінація учасників» розділу І «Загальні положення», пункт 2 «Інша інформація» та пункт 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» не відповідають вимогам пункту 44 Особливостей, а саме, не містять інформацію про те, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Ісламська Республіка Іран, Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Ісламської Республіки Іран?
3. В пункті 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників кваліфікаційним критеріям» Замовником зазначено, що учасники повинні надати:
«- довідку у формі згідно з Додатком № 8 до тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, техніки та транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначити адресу матеріально-технічної бази та її площу».
У складі тендерної пропозиції КП «Добробут» Пантаївської селищної ради надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт від 30.05.2024 № 39 в якій указане обладнання та техніка.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника КП «Добробут» Пантаївської селищної ради указана матеріально-технічна база з зазначенням адреси та її площи?
4. Додатком 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації визначено вимоги до предмета закупівлі:
«1. Загальна площа прибирання територій, яка підлягає прибиранню, складає 87737м2:
- прибирання механізованим способом на проїзній частині – 10390 м2.
- прибирання механізованим способом на тротуарах – 3193м2.
- прибирання механізованим способом проїздів до загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів та закладів охорони здоров’я міста – 120 м2;
- прибирання ручним способом – 6648 м2.
- обкошування територій населених пунктів громади – 74154 м2».
У складі тендерної пропозиції КП «Добробут» Пантаївської селищної ради надано затверджену калькуляцію послуг з прибирання та підмітання вулиць Пантаївської територіальної громади на 2024 рік де відсутній розрахунок щодо робіт по прибиранню ручним способом.
Яким чином вами було встановлено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
80e6fc03f5254d0e87275d3db161480c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.07.2024 11:00
Опис:
Заради усунення та недопущення порушення сторони дішли згоди достроково розірвати дію Договору № 62-24 від 18 червня 2024 року Додатковою угодою № 1 від 10 липня 2024 року , що додається