-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 - 60130000-8 - Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з підвозу учнів)
Місце знаходження замовника: Україна 21027 Вінницька область, Вінницький район, місто Вінниця вулиця Андрія Первозванного, будинок 22. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкриті торги з особливостями).
Торги відмінено
438 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 385.50 UAH
мін. крок: 1% або 4 385.50 UAH
Номер:
d49e42afe5be4fa28a648056a9a0dada
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-24-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2024 00:00
Період моніторингу:
24.06.2024 17:36 - 16.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2024 №60-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.06.2024 №60-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2024-05-29-005899-a, 29.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТТІКО» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Вінницький ліцей №10» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 29 травня 2024 року), тендерну пропозицію ТОВ «ТТІКО», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12 червня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 28 червня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Водночас абзацами першим та п’ятим пункту 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178, зокрема відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Постанови №1178.
Так, в абзаці восьмому пункту 28 Постанови №1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Постанови №1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178.
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 3 Додатку 1 тендерної документації Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178.
При цьому, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178. Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови №1178.
Також, моніторингом установлено, що у підпункті 1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учаснику необхідно надати, зокрема: довідку, що містить інформацію про наявність у учасника обладнання та/або матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору про закупівлю (в тому числі, не менше двох автобусів) у вигляді таблиці та для підтвердження зазначеної в ній інформації надати, зокрема: копію (-ї) протоколу (-ів) перевірки технічного стану транспортних засобів, вказаних у довідці.
При цьому, у складі тендерної пропозиції на підтвердження вищезазначених вимог учасник ТОВ «ТТІКО» надав довідку щодо наявності автотранспорту, необхідного обладнання та матеріально-технічної бази для забезпечення закупівлі від 05 червня 2024 року №95, яка містить інформацію про наявність в учасника автобуса «Богдан» А-09201 (реєстраційний номер АВ0659АА) та автобуса ЛАЗ 5252 RO (реєстраційний номер АВ0683СТ), а також надав копію протоколу перевірки технічного стану автобуса «Богдан» А-09201 (реєстраційний номер АВ0659АА) від 31 травня 2024 року №01725-01981-24.
Водночас, копія протоколу перевірки технічного стану автобуса ЛАЗ 5252 RO (реєстраційний номер АВ0683СТ) відсутня у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТТІКО».
Також, у підпункті 3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник установив вимогу, що для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику необхідно надати довідку, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше 3-х аналогічних договорів та для підтвердження зазначеної в ній інформації надати скан-копії не менше 1 (одного) аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі та підписаного акту виконаних робіт (наданих послуг) згідно з наданим аналогічним договором, а також позитивний лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці про належне виконання такого договору з посиланням на номер і дату такого договору та із зазначенням якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань.
На виконання вищезазначених вимог учасник ТОВ «ТТІКО» у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічного договору від 05 червня 2024 року №97, яка містить інформацію щодо укладених договорів учасником з Комунальним закладом «Некрасовський ліцей Якушинецької сільської ради Вінницької ради» (від 27 січня 2023 року №1), Комунальним закладом «Микулинецький ліцей Якушинецької сільської ради Вінницької ради» (від 27 січня 2023 року №1) та Комунальним закладом «Вінницький ліцей №30 ім. Тараса Шевченка» (від 27 лютого 2023 року №16).
Водночас, на підтвердження інформації, зазначеної в довідці учасник ТОВ «ТТІКО» надав: договір від 27 січня 2023 року №1, укладений з Комунальним закладом «Некрасовський ліцей Якушинецької сільської ради Вінницької ради», додаткові угоди до нього (від 27 червня 2023 року №1, від 11 серпня 2023 року №2); акти надання послуг (№50 б/д, №59 б/д, від 23 листопада 2023 року №69 та від 11 грудня 2023 року №75) до договору від 27 лютого 2023 року №16, укладеного з Комунальним закладом «Вінницький ліцей №30 ім. Тараса Шевченка», а також лист-відгук до цього договору (від 04 червня 2024 року №61).
Таким чином, інформації в повному обсязі щодо одного з договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічного договору від 05 червня 2024 року №97 у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТТІКО» не міститься.
Зважаючи на зазначене, учасник ТОВ «ТТІКО» документально не підтвердив такі кваліфікаційні критерії як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, чим не дотримався вимог підпунктів 1 та 3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ТТІКО» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а визнав його переможцем та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
В ході моніторингу згідно з протоколом від 01 липня 2024 року Замовником відмінено торги у зв’язку неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень:
08.07.2024 16:54 - 23.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.07.2024 16:54
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уповноваженою особою комунального закладу «Вінницький ліцей № 10» усунуто порушення виявлені під час моніторингу шляхом скасування процедури закупівлі. Уповноваженою особою прийнято рішення (протокол №б/н від 01.07.24р.) про відміну процедури закупівлі у зв'язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
10.07.2024 11:44
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Замовником усунуто порушення шляхом відміни торгів
Дата публікації:
11.07.2024 11:37
Запити/Пояснення
Номер:
f7578fe1d7744a7ca00825d542e8bf5d
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (послуги з підвозу учнів) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-29-005899-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 29 травня 2024 року, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178, із урахуванням змін внесених від 02 квітня 2024 року №382?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f5a582c8f26a4b7ebfd880fc110dfbf6
Назва:
Пояснення до запиту
Дата опублікування:
28.06.2024 22:44
Опис:
Відповідно до запиту повідомляємо:
1. Під час розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі, було розглянуто декілька цінових пропозицій від учасників ринку та за результатами розгляду було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
2. Посилання на офіційний веб сайт: https://sch10.edu.vn.ua/derzhavni_zakupivli.html
3. У зв'язку із неуважністю уповноваженої особи з публічних закупівель, тендерну документацію було затверджено без урахування змін внесених від 02 квітня 2024 року №382, тому тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 29 травня 2024 року, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178, із урахуванням змін внесених від 02 квітня 2024 року №382