ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Поточний ремонт та обслуговування твердопаливних котлів).
Найменування замовника: Головне управління Національної поліції в Житомирській області. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 40108625. Категорія замовника: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Назва предмета закупівлі: ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Поточний ремонт та обслуговування твердопаливних котлів). Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 100 000,00 грн з ПДВ.. Код економічної класифікації видатків бюджету: 2240. Вид закупівлі: відкриті торги з особливостями. Орієнтовний початок проведення: травень 2024 року. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Завершена
1 100 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період моніторингу:03.07.2024 12:50 - 25.07.2024 00:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.07.2024
№ 50-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 02.07.2024 № 50-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-05-28-012581-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Шимко Петро Олександрович установлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОПАРК+», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 26.06.2024 року № 599, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Житомирській області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена прокольним рішенням уповноваженої особи від 28.05.2024 року № 50, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОПАРК+», тендерна пропозиція переможця ФОП Шимко Петро Олександрович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЕКОТЕХНОПАРК+» від 11.06.2024 № 74, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 12.06.2024 року № 78, повідомлення про намір укласти договір від 12.06.2024 року, договір про закупівлю від 26.06.2024 року № 599, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель від 09.07.2024 та 22.07.2024.
Відповідно до підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 8 пункту 28 та пунктом 47 Особливостей, Замовником встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Однак, моніторингом установлено, що переможцем ФОП Шимко Петро Олександрович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації, документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей та підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Шимко Петро Олександрович як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих Особливостей.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:24.07.2024 16:04 - 08.08.2024 00:00
Опис:Порушення усунуто, шляхом розірвання договору про закупівлю від 26.06.2024 року № 599.
Дата публікації:08.11.2024 12:15
p7s
sign.p7s
Запити/Пояснення
105655
Номер:4d349dfd8b244b22834df2d138b4ade1
Назва:Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:04.07.2024 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:10.07.2024 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 68) 036-42-72 rtyugh555@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області «ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Поточний ремонт та обслуговування твердопаливних котлів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-28-012581-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та копій документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 8 пункту 28 та пунктом 47 Особливостей, Замовником встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі;
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Слід зазначити, що в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено 12.06.2024.
Однак, попереднім аналізом встановлено, що переможцем ФОП Шимко Петро Олександрович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації, документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей та підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Таким чином, за результатами проведеного попереднього аналізу встановлено, що на порушення підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Шимко Петро Олександрович як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Поясніть, чому не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Шимко Петро Олександрович та укладено договір від 26.06.2024 № 599?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
105910
Номер:64bdebc9aca445be9ef921e070e01355
Назва:Про надання відповіді
Дата опублікування:09.07.2024 18:08
Автор:Головне управління Національної поліції в Житомирській області
×
Код ЄДРПОУ:
40108625
Контактна особа:
Лілія Масна +380412407625 lilia-04@ukr.net
Адреса:
10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:ГУНП в Житомирській області, розглянуто запит щодо закупівлі ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Поточний ремонт та обслуговування твердопаливних котлів). По суті поставленого питання, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5 і 12 пункту 47 Особливостей а саме:
відсутністі інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі;
- повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Однак, ДОДАТОК №1 до тендерної документації а саме пункт № 3. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, зазначено наступне:
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також ДОДАТОК № 1 до тендерної документації пункт 3.2. Документи, які надаються ПЕРЕМОЖЦЕМ (фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем) зазначено наступне:
Переможець торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей (підтвердження відсутності підстав) повинен надати таку інформацію:
Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
* З 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів.
У зв’язку з воєнним станом в Україні, введеним указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 року, згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263 ««Деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану»», відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” Замовник вимагає від Переможця процедури Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що видана не більше трьох місяців відносно дати обрання учасника переможцем закупівлі або після такої дати виходячи з наступного:
Згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану
Відповідно до листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 НАЗК інформує, агентством вжито заходів, що зумовлюють унеможливлення опосередкованої ідентифікації осіб, відомості стосовно яких внесено до Реєстру, а також їх родичів та близьких осіб, оскільки розміщення такої інформації в публічному просторі може бути використано ворогом, та зашкодити, зокрема громадянам України, які можуть перебувати на тимчасово окупованих територіях України. Листом зазначено, що ті можливості роботи з Реєстром, які пов’язані з пошуком та переглядом відомостей стосовно осіб, притягнутих до кримінальної, адміністративної та/або дисциплінарної відповідальності за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, перевірка сформованих інформаційних довідок, а також аналітичний блок Реєстру, не будуть відновлені до моменту припинення або скасування воєнного стану в Україні.
Додатково, слід зазначити, що після відкриття доступу до реєстру 04.09.2023 року відомості, які містяться у вільному доступі на порталі (https://corruptinfo.nazk.gov.ua,), не відображають інформацію, зокрема, стосовно місця роботи, посади на час вчинення особою корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, що унеможливлює повну та об’єктивну ідентифікацію особи лише за наявною інформацією щодо ПІБ (прізвища, ім'я та по батькові) такої особи, зокрема, у випадку можливого співпадіння щодо ПІБ (прізвища, ім'я та по батькові) декількох осіб.
У зв’язку із чим, у разі якщо Реєстр осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення перебуває у вільному доступі, учасник може не надавати вищезазначену довідку.
Ураховуючи що на даний момент Замовник самостійно може перевірити усю інформацію у реєстрах доступ до яких є вільний підстави для дискваліфікації пропозиції ФОП Шимко Петро Олександрович відсутні.
p7s
sign.p7s
106457
Номер:b3967a6501a44bc188519b945c80d71b
Назва:Запит про надання пояснень
Дата опублікування:17.07.2024 14:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.07.2024 00:00
Автор:Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40919579
Контактна особа:
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.) +38 (0 68) 036-42-72 rtyugh555@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної
Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області процедури закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: 50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення (Поточний ремонт та обслуговування твердопаливних котлів)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-28-012581-a) та відповідно частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а також враховуючи надане Головним управлінням Національної поліції в Житомирській області 09.07.2024 через електронну систему закупівель пояснення на запит, посадової особи органу державного фінансового контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівель, щодо прийнятих рішень, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в якій відсутня повна запитувана інформація та документи, повторно просимо надати пояснення (інформацію та документи) з наступних питань.
Так, згідно із частиною 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель, що підтверджується постановою Верховного Суду від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21.
1. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, на виконання вимог визначених абзацом 8 пункту 28 та пунктом 47 Особливостей, Замовником встановлено умову, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 Особливостей, а саме:
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Слід зазначити, що попереднім аналізом встановлено, що переможцем ФОП Шимко Петро Олександрович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано у спосіб, зазначений Замовником в тендерній документації, документів, шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5 і 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги підпункту 1 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Просимо надати пояснення з документальним підтвердженням, яким чином Замовником перевірено відсутність підстав щодо відхилення тендерної пропозиції переможця торгів ФОП Шимка Петра Олександровича, визначених підпунктами 5 і 12 пункту 47 Особливостей?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
106727
Номер:dae78cc6736f461b8435a909a543b11b
Назва:Відповідь на запит
Дата опублікування:22.07.2024 17:35
Автор:Головне управління Національної поліції в Житомирській області
×
Код ЄДРПОУ:
40108625
Контактна особа:
Лілія Масна +380412407625 lilia-04@ukr.net
Адреса:
10008, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Старий бульвар, 5/37
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис:ГУНП в Житомирській області розглянуто Ваш запит, щодо документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 і 12 пункту 47 цих особливостей, а саме:
- повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Повідомляємо, що наша юридична особа має вільний доступ до реєстрів у яких містяться відомості про осіб, яких притягнуто до кримінальної відповідальності, тому нами самостійно було перевірено дану інформацію по переможцю закупівлі ФОП Шимко Петро Олександрович, оскільки в реєстрі осіб які притягувалися до кримінальної відповідальності він не рахується підстави для його відхилення відсутні.