-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга доступу до мережі супутникового інтернет-сервісу Starlink від SpaceX
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обумовлена зверненням окремого структурного підрозділу Збройних сил України в сприянні забезпечення технічної підтримки в спротиві військової агресії російської федерації. Після придбання Замовником товар буде передано на використання такому структурному підрозділу Збройних сил України, інформацію про найменування та місцезнаходження такого структурного підрозділу Замовник не публікує, так як розголошення такої інформації під час дії правового режиму воєнного стану в Україні може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Завершена
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Номер:
7c724522c618469ea1e123bccbd5f39e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 17:57 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
26.08.2024 №80-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.08.2024 №80-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2024-05-28-012481-a, 28.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Лахнова Світлана Михайлівна» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 43 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель «Агенції місцевого економічного розвитку міста Ладижин» Ладижинської міської ради, Гайсинського району, Вінницької області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28 травня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Лахнова Світлана Михайлівна», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 14 червня 2024 року №102 (далі – Договір №102), звіт про результати проведення процедури закупівлі від 17 червня 2024 року та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 04 вересня 2024 року через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Постанови №1178 і в тендерній документації та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Так, у пункті 9 додатку 2 тендерної документації Замовником зазначений перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій, зокрема довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за встановленою формою. Для підтвердження інформації вказаної учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції надає копію аналогічного договору (ів) зазначеного (их) в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками до договору (ів) та усіма його (їх) невід’ємними частинами.
Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є договір на постачання послуг супутникового зв’язку на суму понад 200 000,00 грн в межах одного договору за період 2022 - 2024 років.
Учасником ФОП «Лахнова Світлана Михайлівна», на виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (файл «Довідка щодо виконання аналогічних договорів.pdf») та копію договору про надання послуг від 01 жовтня 2023 року №5 (файл «Договір Євро Бонус Групп. pdf»), загальна вартість якого складає 12 000,00 грн без ПДВ, що менше суми, яка встановлена Замовником для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору на постачання послуг супутникового зв’язку (200 000,00 грн), чим порушено вимоги пункту 9 додатку 2 тендерної документації.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору в частині постачання послуг супутникового зв’язку на суму понад 200 000,00 грн учасником ФОП «Лахнова Світлана Михайлівна», Замовник зазначив, що: «…вимога про наявність договору на суму понад 200 000,00 грн була скопійована з чернетки тендерної документації і повинна була бути видалена. Однак, через технічну помилку, ця вимога не була врахована в остаточній версії документації. Оскільки торги вже завершені і договір укладено, можливість внесення змін чи усунення цієї помилки на даному етапі відсутня».
Отже, виходячи з вищевикладеного, учасником ФОП «Лахнова Світлана Михайлівна», якого визначено переможцем торгів не підтверджено досвід виконання аналогічного договору, чим порушено вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 9 додатку 2 тендерної документації.
Пунктом 43 Постанови №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Постанови №1178 не надав можливість учаснику ФОП «Лахнова Світлана Михайлівна» усунути невідповідність в цій частині.
Нормами пункту 3 Постанови №1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП «Лахнова Світлана Михайлівна» як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону, а визнав його переможцем та уклав з ним Договір №102 загальною вартістю 229 500, 00 грн.
Період усунення порушень:
12.09.2024 17:36 - 27.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2024 17:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовником вжито заходів щодо усунення порушення, виявленого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області шляхом розірвання договору. На підтвердження надаємо додаткову угоду про розірварння договору №102 від 14 червня 2024 р., а також звіт про виконання договору про закупівлю UA-2024-05-28-012481-a.
Дата публікації звіту:
18.09.2024 15:14
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
19.09.2024 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
5944297749f54861b8bfbeb0de418cd0
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
02.09.2024 18:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг доступу до мережі супутникового інтернет-сервісу Starlink від SpaceX (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-28-012481-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру витрат (з урахуванням вимог законодавства щодо звільнення від оподаткування ПДВ), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Яким чином учасником ФОП Лахнова Світлана Михайлівна, якого визнано переможцем і укладено договір від 14 червня 2024 року №102 виконано вимоги частини 9 додатку 2 тендерної документації та документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, тоді як аналогічним договором в розумінні даного оголошення є договір на постачання послуг супутникового зв’язку на суму понад 200 000,00 грн. в межах одного договору, за період 2022 -2024 року?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d34fc88416e54150bb44b19fe13e7c19
Назва:
Відповідно до запиту про надання пояснень щодо закупівлі ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів (Послуга доступу до мережі супутникового інтернет-сервісу Starlink від SpaceX), наданого Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
04.09.2024 16:40
Опис:
1. Щодо надання пояснень стосовно визначення очікуваної вартості послуг доступу до мережі супутникового інтернет-сервісу Starlink, повідомляємо наступне.:
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 4, яка зобов'язує замовника враховувати всі податки та збори при плануванні очікуваної вартості предмета закупівлі. Також було враховано Особливості проведення закупівель на період воєнного стану, затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178.
Оскільки закупівля послуг здійснюється Замовником, який не є військовою структурою та є стороною договору, на нього не поширюються наявні податкові пільги, передбачені Податковим кодексом України для військових замовників. Тому при визначенні очікуваної вартості були враховані всі податки та збори, включаючи ПДВ, з метою забезпечення рівних умов участі у торгах для всіх суб’єктів господарювання, незалежно від їх форми оподаткування. Це дозволяє залучити як платників ПДВ, так і тих, хто звільнений від цього податку, забезпечуючи конкуренцію на ринку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені на підставі параметрів, для обладнання згідно з допомогою якого надається послуга, що використовується для надання послуг супутникового інтернету Starlink. Характеристики, встановлені Замовником, є наступними:
• Кількість терміналів супутникового зв’язку: 10 терміналів.
• Кількість підключень: не менше 10.
• Термін дії послуги: до 31.12.2024.
• Зона покриття: роумінг по всій території України.
Ці параметри були визначені на основі аналізу потреб Замовника та технічних характеристик обладнання, які гарантують надійний та безперебійний зв'язок у межах необхідного терміну та зони покриття.
Розрахунок очікуваної вартості базувався на аналізі ринкових цін на аналогічні послуги, доступні на території України. Замовник також переглянув результати торгів на платформі Prozorro та врахував ціни у договорах за результатами аналогічних закупівель:
• UA-2024-01-18-008752-a – ціна на місяць склала 4 000,00 грн.
• UA-2024-08-08-004115-a – ціна на місяць склала 5 800,00 грн.
• UA-2024-08-23-002320-a – ціна на місяць склала 4 100,00 грн.
Дані оголошення наведені як приклад. Перегляд інших торгів на Prozorro показав, що вартість послуг доступу до мережі Starlink знаходиться у схожому ціновому діапазоні для приведених закупівель. Це свідчить про те, що запропонована очікувана вартість відповідає ринковим умовам і є обґрунтованою для забезпечення потреб Замовника.
Таким чином, визначення очікуваної вартості послуг було здійснено у повній відповідності до чинного законодавства, з урахуванням всіх необхідних податків та зборів, а також ринкових цін на аналогічні послуги, що дозволяє забезпечити прозорість та економічну ефективність здійснення закупівлі.
2. Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ФОП Лахновою Світланою Михайлівною, яка була визнана переможцем у тендері та уклала договір від 14 червня 2024 року №102, повідомляємо наступне:
Аналогічний договір, зазначений у документах учасника ФОП Лахнова Світлана Михайлівна, дійсно підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору. Проте, слід зазначити, що сума зазначеного договору становить 12 000 грн, що менше від встановленого порогу в 200 000 грн. Вимога про наявність договору на суму понад 200 000 грн була скопійована з чернетки тендерної документації і повинна була бути видалена.
Однак, через технічну помилку, ця вимога не була врахована в остаточній версії документації.
Оскільки торги вже завершені і договір укладено, можливість внесення змін чи усунення цієї помилки на даному етапі відсутня.
Надалі ми вживаємо всі необхідні заходи для усунення подібних недоліків у процесі проведення тендерів. Це включає забезпечення чіткішого контролю за дотриманням умов тендерної документації та удосконалення процедур підготовки тендерних документів.
Запевняємо, що вжиті заходи запобігатимуть подібним ситуаціям у майбутньому.