-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Інші завершальні будівельні роботи (Поточнний ремонт покрівлі Броварського ліцею № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: вулиця Симона Петлюри, 17-Б, м. Бровари, Київська область)
Завершена
3 940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 700.00 UAH
Номер:
a2188a8db08747309ee2ad0a921834a8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2024 00:00
Період моніторингу:
24.06.2024 17:27 - 16.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2024 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-05-27-005949-a 27.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.05.2024 б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.06.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2024, договір від 28.06.2024 № 79, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 28.06.2024 та 15.07.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціновою пропозицією 3 506 101,33 грн з ПДВ, ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» з остаточною ціновою пропозицією 3 646 380,00 грн з ПДВ та ТОВ «ДІОСБУД» з остаточною ціновою пропозицією 3 939 732,10 грн з ПДВ.
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціновою пропозицією 3 506 101,33 грн з ПДВ.
Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей № 1178, установлено Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
У ході моніторингу установлено, що Замовником, під час формування тендерної документації, не враховано зміни внесені до пункту 47 Особливостей № 1178, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 28 Особливостей № 1178.
Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Однак, Замовником у розділі 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 2 до ТД установлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей щодо надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей № 1178.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» вимогам тендерної документації Замовника.
Пунктом 2.1 Додатку 2 до ТД, Замовником було встановлено вимогу, що для підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, учасники повинні надати скан-копії протоколів та посвідчень проходження навчання з охорони праці з «Правил охорони праці під час зварювання металів» (НПАОП 28.52-1.31-13) та з питань електробезпеки (ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ).
Однак, Переможцем не надано скан-копії протоколів та посвідчень проходження навчання з охорони праці з «Правил охорони праці під час зварювання металів» (НПАОП 28.52-1.31-13) та з питань електробезпеки (ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ)» на Речицького В.І., Іваницького Д. В. та Топіху В.П, які зазначені в довідці від 06.06.2024 № 02-Д про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також входять до комісії перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ», що відображено в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці у робітників підприємства від 29.05.2024 № 4 (файл «3.1. Навчання з ОП pdf»), чим недотримано вимоги пункту 2.1 Додатку 2 до ТД, що вимагаються замовником.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір на суму 3 506 101,33 гривень.
Період усунення порушень:
17.07.2024 14:42 - 01.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
17.07.2024 14:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов'язання за договором № 79 від 28 червня 2024 року припинено шляхом розірвання
Дата публікації звіту:
24.07.2024 11:48
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
-
Дата публікації:
09.08.2024 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
c3231276342f40b08e8eb71206f2dc3b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.06.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7552decd50b94614bb36d2475ac55abe
Назва:
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Дата опублікування:
28.06.2024 14:40
Опис:
Броварський ліцей № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської ради
Номер:
5d56a99843484a5f8539927f8fa76ad1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
11.07.2024 15:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
Просимо надати пояснення яким чином, Замовником перевірено на відповідність Переможця вимогам пункту 2.1 Додатку 2 до ТД в частині надання скан-копій протоколів та посвідчень проходження навчання з охорони праці з «Правил охорони праці під час зварювання металів» (НПАОП 28.52-1.31-13) та з питань електробезпеки (ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.