• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Інші завершальні будівельні роботи (Поточнний ремонт покрівлі Броварського ліцею № 10 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: вулиця Симона Петлюри, 17-Б, м. Бровари, Київська область)

Завершена

3 940 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 700.00 UAH
Номер: a2188a8db08747309ee2ad0a921834a8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-24-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.06.2024 17:27 - 16.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.06.2024 № 161 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-05-27-005949-a 27.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» встановлено порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.05.2024 б/н зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 10.06.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.06.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір від 14.06.2024, договір від 28.06.2024 № 79, відповіді Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 28.06.2024 та 15.07.2024. Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціновою пропозицією 3 506 101,33 грн з ПДВ, ТОВ «УКРМОНТАЖЛЮКС» з остаточною ціновою пропозицією 3 646 380,00 грн з ПДВ та ТОВ «ДІОСБУД» з остаточною ціновою пропозицією 3 939 732,10 грн з ПДВ. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» з остаточною ціновою пропозицією 3 506 101,33 грн з ПДВ. Аналізом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 установлено наступне. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей № 1178, установлено Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. У ході моніторингу установлено, що Замовником, під час формування тендерної документації, не враховано зміни внесені до пункту 47 Особливостей № 1178, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі, чим недотримано вимоги пункту 28 Особливостей № 1178. Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Однак, Замовником у розділі 3 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» Додатку 2 до ТД установлено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей щодо надання замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» вимогам тендерної документації Замовника. Пунктом 2.1 Додатку 2 до ТД, Замовником було встановлено вимогу, що для підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, учасники повинні надати скан-копії протоколів та посвідчень проходження навчання з охорони праці з «Правил охорони праці під час зварювання металів» (НПАОП 28.52-1.31-13) та з питань електробезпеки (ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ). Однак, Переможцем не надано скан-копії протоколів та посвідчень проходження навчання з охорони праці з «Правил охорони праці під час зварювання металів» (НПАОП 28.52-1.31-13) та з питань електробезпеки (ПТЕЕС, ПРРЕЕ, ПУЕ)» на Речицького В.І., Іваницького Д. В. та Топіху В.П, які зазначені в довідці від 06.06.2024 № 02-Д про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а також входять до комісії перевірки знань з питань охорони праці працівників ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ», що відображено в протоколі засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці у робітників підприємства від 29.05.2024 № 4 (файл «3.1. Навчання з ОП pdf»), чим недотримано вимоги пункту 2.1 Додатку 2 до ТД, що вимагаються замовником. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Однак, на порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 цього Закону, а уклав з ним договір на суму 3 506 101,33 гривень.
Період усунення порушень: 17.07.2024 14:42 - 01.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 17.07.2024 14:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зобов'язання за договором № 79 від 28 червня 2024 року припинено шляхом розірвання
Дата публікації звіту: 24.07.2024 11:48

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: -
Дата публікації: 09.08.2024 10:48

Запити/Пояснення