• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина паливна для соціально вразливих верств населення Лозівської міської територіальної громади

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер: 1c2f30b5d497430fb85c0968ee85e7d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-07-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 07.08.2024 17:58 - 29.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.08.2024 № 130 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 06.08.2024 № 130 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 26. UA-2024-05-24-010691-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 432-90-85, ssvikk@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3 та 28 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної апропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи К. Калязіна протокол від 24.05.2024 № 4/ДП, протокол від 07.06.2024 № 6ДД, тендерну пропозицію Приватне підприємство «ФОРЕСТ ВУД ДНІПРО», (далі – ПП «ФОРЕСТ ВУД ДНІПРО»), повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2024, договір від 21.06.2024 № 31сз/2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.08.2024 року. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що згідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей зокрема вказано, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що згідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей зокрема вказано, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 47 Особливостей Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби 23.08.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 28.08.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, інформацію зокрема наступного змісту: тендерна документація сформована відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості). Під час написання тендерної документації помилково не видалено вимогу, яка містилась в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, який виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Невідповідність виявлено під час розгляду пропозиції Учасника. За фактом виявленої розбіжності між Тендерною документацією та змінами, які внесено до Особливостей складено протокол про технічну помилку (додається). Від учасника з даного приводу претензій не надходило. На даному етапі закупівлі внести зміни до тендерної документації немає можливості, враховуючи те, що закупівлю завершено, а також те, що умови договору за її результатами виконано в повному обсязі. Однак, уповноваженою особою визнано суть та можливі наслідки від вчинених формальних (ненавмисних) помилок при формуванні тендерної документації та проведенні публічних закупівель. Прийнято рішення про найшвидше навчання для підвищення рівня кваліфікації для уповноваженої особи Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області у сфері публічних закупівель з урахуванням останніх змін законодавства. У подальшій роботі максимум зусиль направити на недопущення будь-яких помилок при здійсненні публічних закупівель. Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення Особливостей. В пункті 11 частини першої статті 1 Закону визначено, що замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. В пункті 54 Особливостей зокрема вказано, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Зміни до тендерної документації Замовником не вносились. Таким чином, тендерна документації складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024, не відповідає нормам пункту 47 Особливостей, в результаті чого порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
Період усунення порушень: 02.09.2024 18:34 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.09.2024 18:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Начальнику Північно-Східного офісу Держаудитслужби Станіславу КОСІНОВУ Уповноваженої особи Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області Катерини Калязіної Інформація щодо вжиття заходів до уповноваженої особи Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області у відповідь на висновок за результатами проведення моніторингу закупівлі «Деревина паливна для соціально вразливих верств населення Лозівської міської територіальної громади» (UA-2024-05-24-010691-а) З метою повноцінного розгляду питання допущення порушення уповноваженою особою Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Катерини Калязіної та вжиття відповідних заходів, з останньої було взято письмові пояснення. У своїх поясненнях уповноважена особа повідомила, що під час складення тендерної документації під час закупівлі Деревини паливної для соціально вразливих верств населення Лозівської міської ради Харківської області нею не було враховано зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 та не видалено в пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» абзацу 14 пункту47 Особливостей у зв’язку з допущенням технічної помилки, без будь якого умислу. Крім того, відповідно до пояснень Уповноваженої особи після виявлення даної помилки нею було складено відповідний протокол, та дана помилка не вплинула на проведення самої закупівлі, а також забезпечення соціально вразливих верств населення громади Деревиною паливною. УО повідомила, що в подальшому під час проведення закупівель нею буде вжито всіх можливих заходів для недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вищезазначене, керівництвом Управління прийнято рішення щодо направлення на навчання Уповноваженої особи Калязіної Катерини для удосконалення знань та навичок, а також з метою здійснення закупівель згідно норм чинного законодавства. Уповноважена особа Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області Катерина Калязіна 09.09.2024
Дата публікації звіту: 10.09.2024 09:50

Запити/Пояснення