-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина паливна для соціально вразливих верств населення Лозівської міської територіальної громади
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
1c2f30b5d497430fb85c0968ee85e7d3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 17:58 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
26. UA-2024-05-24-010691-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної апропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи К. Калязіна протокол від 24.05.2024 № 4/ДП, протокол від 07.06.2024 № 6ДД, тендерну пропозицію Приватне підприємство «ФОРЕСТ ВУД ДНІПРО», (далі – ПП «ФОРЕСТ ВУД ДНІПРО»), повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2024, договір від 21.06.2024 № 31сз/2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.08.2024 року.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що згідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно пункту 28 Особливостей зокрема вказано, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено, що згідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно пункту 28 Особливостей зокрема вказано, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником не враховано зміни, внесені до пункту 47 Особливостей Постановою № 382 від 02.04.2024, що набрали чинності на момент оголошення Замовником закупівлі.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східний офіс Держаудитслужби
23.08.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно того, чому Тендерна документація
складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178». На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 28.08.2024 року оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, інформацію зокрема наступного змісту: тендерна документація сформована відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Під час написання тендерної документації помилково не видалено вимогу, яка містилась в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, який виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Невідповідність виявлено під час розгляду пропозиції Учасника. За фактом виявленої розбіжності між Тендерною документацією та змінами, які внесено до Особливостей складено протокол про технічну помилку (додається). Від учасника з даного приводу претензій не надходило.
На даному етапі закупівлі внести зміни до тендерної документації немає можливості, враховуючи те, що закупівлю завершено, а також те, що умови договору за її результатами виконано в повному обсязі. Однак, уповноваженою особою визнано суть та можливі наслідки від вчинених формальних (ненавмисних) помилок при формуванні тендерної документації та проведенні публічних закупівель. Прийнято рішення про найшвидше навчання для підвищення рівня кваліфікації для уповноваженої особи Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області у сфері публічних закупівель з урахуванням останніх змін законодавства. У подальшій роботі максимум зусиль направити на недопущення будь-яких помилок при здійсненні публічних закупівель.
Отже, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт порушення Особливостей.
В пункті 11 частини першої статті 1 Закону визначено, що замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
В пункті 54 Особливостей зокрема вказано, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Зміни до тендерної документації Замовником не вносились.
Таким чином, тендерна документації складена без врахування змін до Особливостей, внесених Постановою Кабінету Міністрів України №382 від 02.04.2024, не відповідає нормам пункту 47 Особливостей, в результаті чого порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
02.09.2024 18:34 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2024 18:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Начальнику Північно-Східного
офісу Держаудитслужби
Станіславу КОСІНОВУ
Уповноваженої особи
Управління праці та соціального захисту населення
Лозівської міської ради Харківської області
Катерини Калязіної
Інформація щодо вжиття заходів до
уповноваженої особи Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області у відповідь на висновок за результатами проведення моніторингу закупівлі «Деревина паливна для соціально вразливих верств населення Лозівської міської територіальної громади» (UA-2024-05-24-010691-а)
З метою повноцінного розгляду питання допущення порушення уповноваженою особою Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Катерини Калязіної та вжиття відповідних заходів, з останньої було взято письмові пояснення.
У своїх поясненнях уповноважена особа повідомила, що під час складення тендерної документації під час закупівлі Деревини паливної для соціально вразливих верств населення Лозівської міської ради Харківської області нею не було враховано зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 та не видалено в пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» абзацу 14 пункту47 Особливостей у зв’язку з допущенням технічної помилки, без будь якого умислу. Крім того, відповідно до пояснень Уповноваженої особи після виявлення даної помилки нею було складено відповідний протокол, та дана помилка не вплинула на проведення самої закупівлі, а також забезпечення соціально вразливих верств населення громади Деревиною паливною. УО повідомила, що в подальшому під час проведення закупівель нею буде вжито всіх можливих заходів для недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищезазначене, керівництвом Управління прийнято рішення щодо направлення на навчання Уповноваженої особи Калязіної Катерини для удосконалення знань та навичок, а також з метою здійснення закупівель згідно норм чинного законодавства.
Уповноважена особа
Управління праці та соціального
захисту населення Лозівської
міської ради Харківської області Катерина Калязіна
09.09.2024
Дата публікації звіту:
10.09.2024 09:50
Запити/Пояснення
Номер:
8b553c6694264a4182d6027f02f8c196
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.08.2024 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Деревина паливна для соціально вразливих верств населення Лозівської міської територіальної громади» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-24-010691-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Чому Тендерна документація складена без врахування змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (в пункті 5 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не видалено абзац 14 пункту 47 Особливостей)..
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3789e559fe8e46d29aecb675b06782cd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
28.08.2024 14:28
Опис:
Начальнику Північно-Східного
офісу Держаудитслужби
Станіславу КОСІНОВУ
Уповноваженої особи
Управління праці та соціального захисту населення
Лозівської міської ради Харківської області
Катерини Калязіної
ПОЯСНЕННЯ
уповноваженої особи Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області у відповідь на запит у межах проведення моніторингу закупівлі «Деревина паливна для соціально вразливих верств населення Лозівської міської територіальної громади» (UA-2024-05-24-010691-а)
Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області здійснювало у 2024 році закупівлю «Деревини паливної для соціально вразливих верств населення Лозівської міської територіальної громади» з метою забезпечення населення громади, яке опинилось у складних життєвих деревиною паливною під час опалювального сезону 2024/2025, Код ДК 021:2015 03410000-7 Деревина (за номенклатурою код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина).
1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Управлінням праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області (код ЄДРПОУ 25813017; адреса: Харківська область, м. Лозова, м-н 4, буд. 73) було опубліковано інформацію про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю деревини на офіційному сайті Управління https://www.sociallozova.gov.ua, за посиланням:
https://docs.google.com/document/d/1hwFDSRBUkgC2wxdvpNA9Y1sehmg_QPNn/edit. Закупівля здійснювалась відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Обґрунтування доцільності закупівлі Товару: закупівля проводилась для забезпечення соціально вразливих верств Лозівської міської територіальної громади деревиною паливною.
Обґрунтування обсягів закупівлі Товару: загальний обсяг закупівлі деревини сформований, виходячи з наявної потреби.
Очікуваний обсяг закупівлі Товару: 555 м. куб.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1000000 грн. (один мільйон гривень 00 коп.).
Період поставки Товару: до 01 серпня 2024 року.
- Місце поставки Товару:
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Панютинський старостинський округ (смт. Панютине, вул. Л. Каденюка, 4),
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Орільський старостинський округ (смт.Орілька, вул.Індустріальна,1).
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Садівський старостинський окуруг (с. Садове, вул. Центральна, 91).
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Краснопавлівський старостинський округ (смт. Краснопавлівка, мікрорайон, буд.16);
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, м. Лозова (вул. Правди,4).
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Катеринівський старостинський округ (с. Катеринівка, вул. Слобожанська, 1);
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Новоіванівський старостинський округ (с. Нова Іванівка, вул. Садова, 1);
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Шатівський старостинський округ (с.Олександрівка, вул. Зарічна, 14-а);
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Перемозький старостинський округ (с. Перемога, вул. Шкільна, 1);
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Надеждівський старостинський округ (с. Надеждівка, вул. Перемоги, 46);
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Смирнівський старостинський округ (с. Смирнівка, вул. Миру, 10);
- Харківська область, Лозівський район, Лозівська міська територіальна громада, Бунаківський старостинський округ (с. Бунакове, вул. Ковальова, 52).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні характеристики предмету закупівлі визначені відповідно до ТУ У 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна, Класифікація, облік, технічні вимоги»
1. Розміри: довжина від 0,25 м до 1,0 м; товщина від 0,02 м і більше
2. Якісні характеристики:
Візуальні характеристики і ознаки деревини Деревина дров’яна непромислового використання
1. Сучки, всі види Допускаються зрізані на висоті не вище 3 см
2. Кривизна Не лімітується
3. Ребриста окоренкуватість Не лімітується
4. Тріщини, всі види Не лімітується
5. Хімічні забарвлення Не лімітуються
6. Гнилизна (ядрова та заболонна) Допускається за умов збереження цілісності деревини. Кількість деревини дров’яної, що містить гнилизну, не має перевищувати 40% обсягу партії, що постачається.
7. Зовнішня порохнява гнилизна Не допускається
8. Ураження комахами Допускається за умов збереження цілісності деревини
9. Механічні пошкодження, прорість, сухобокість, рак Не лімітуються
10. Обвугленість деревини Допускається тільки зовнішня поверхнева
3. Деревина довжинами до 1,0 м і товщинами більше ніж 0,16 м (у верхньому відрізі) постачається у колотому вигляді, а саме:
1. товщинами 16 см – 26 см – розколена на дві частини;
2. товщинами 27м – 40 см – розколена на чотири частини;
3. товщинами 41 см і більше – розколена на таку кількість частин, за якої найбільша лінія розколу у торці будь-якої частини не перевищувала б 22 см.
4. Деревина може постачатися як в корі, так і без кори.
5. Має бути очищеною від сучків, висота яких не повинна бути більша за 3,0 см.
6. Постачання деревини 1-ї групи порід – береза, дуб, бук, ясень, граб, клен, в’яз, модрина.
Умови поставки товару: Транспортні послуги та інші витрати (пакування, тощо) повинні здійснюватися за рахунок Учасника.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Очікувана вартість предмета закупівлі, передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, ґрунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на Товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався замовником з урахуванням Примірної методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275, роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі» від 20.08.2019 р. №3301-04/34980-06 , а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020 р. № 3304-04/55366-06, шляхом моніторингу середньо ринкових цін актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, до якої відноситься інформація про ціни товарів, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель.
2. Щодо складення тендерної документації без врахування змін до постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382 та не видалення в пункті 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» абзацу 14 пункту47 Особливостей.
Тендерна документація сформована відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості).
Під час написання тендерної документації помилково не видалено вимогу, яка містилась в абзаці 14 пункту 47 Особливостей, який виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Невідповідність виявлено під час розгляду пропозиції Учасника. За фактом виявленої розбіжності між Тендерною документацією та змінами, які внесено до Особливостей складено протокол про технічну помилку (додається). Від учасника з даного приводу претензій не надходило.
На даному етапі закупівлі внести зміни до тендерної документації немає можливості, враховуючи те, що закупівлю завершено, а також те, що умови договору за її результатами виконано в повному обсязі. Однак, уповноваженою особою визнано суть та можливі наслідки від вчинених формальних (ненавмисних) помилок при формуванні тендерної документації та проведенні публічних закупівель. Прийнято рішення про найшвидше навчання для підвищення рівня кваліфікації для уповноваженої особи Управління праці та соціального захисту населення Лозівської міської ради Харківської області у сфері публічних закупівель з урахуванням останніх змін законодавства. У подальшій роботі максимум зусиль направити на недопущення будь-яких помилок при здійсненні публічних закупівель.
Вдячна за ретельний моніторинг.
Уповноважена особа
Управління праці та соціального
захисту населення Лозівської
міської ради Харківської області Катерина Калязіна
28.08.2024