• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вул.Незалежності в м.Чортків Чортківського району Тернопільської області

Завершена

468 584.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 342.92 UAH
Номер: 5fe49ea2739446ae9c93dc11b002bc93
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-05-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 05.08.2024 15:17 - 27.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.08.2024 № 47-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 05.08.2024 № 47-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-05-24-010142-a від 24.05.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 161-11-71, podyuknadja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавству, встановлено порушення пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавству, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БМБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації, а саме – вимог пункту 28 Особливостей № 1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Благоустрій» Чортківської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 23.05.2024 за № 37, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БМБУД» (далі – ТОВ «БМБУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.06.2024 за № 41, повідомлення про намір укласти договір від 07.06.2024 року, договір про закупівлю від 17.06.2024 за № 86, пояснення Замовника від 09.08.2024, отримане через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, в абзаці восьмому пункту 28 Особливостей № 1178 визначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей № 1178, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог додатку 1 «Пунктом 47 Особливостей, інформація, яку надає учасник у тендерній пропозиції та спосіб документального підтвердження інформації для переможця процедури закупівлі щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» тендерної документації Замовником зазначено, що учасник та переможець торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Особливостей №1178 повинен надати: на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно абзацу 14 пункту 47 Особливостей, учасник /переможець процедури закупівлі подає інформацію в довільній формі. Також моніторингом встановлено, що у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації зазначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. При цьому, необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 до Особливостей № 1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені змінами до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178. Отже, виходячи із вищевикладеного тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 21.08.2024 11:57 - 05.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.08.2024 11:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм тендерної документації. Тому у разі виявлення невідповідності в тендерної документації, які замовник самостійно встановив та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити враховуючи технічний регламент електронної системи закупівель, і метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону України “ Про публічні закупівлі”, беручи до уваги положення наказу Міністерства економіки України від 08.06.2021 № 40 “Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу”, уповноважені особи замовників мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом тощо) і можуть долучити його разом з іншими документами до паперової справи тендерної документації закупівлі. Протокольним рішенням уповноваженої особи №44 від 20.06.2024р встановлено факт допущення технічної помилки при оприлюдненні тендерної документації в електронній системі закупівель за ідентифікатором № ID:UA-2024-05-24-010142-a. Дана помилка не могла привести до якихось фінансових дій. Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковано 17 червня 2024р., а переможець торгів згідно з пунктом 47 Особливостей, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 10 червня 2024р., що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому 47 пункту Тобто замовник повністю видержав положення і терміни п. 47 Особливостей. При цьому, необхідно зазначити, що постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 до Особливостей № 1178 внесені зміни, а саме: виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 та внесені змінами до абзацу п'ятнадцятого пункту 47 Особливостей № 1178. З метою недопущення порушень у подальшому Уповноважена особа прийняла участь у вебінарі на сторінці Prozorro у Facebook “Нові зміни до Постанови 1178 та інші актуальні питання” та в “Онлайн-марафоні “Від початківця до експерта з публічних закупівель” і в подальшому вчасно та ретельно буде слідкуватиме за змінами законодавства в сфері публічних закупівель і застосовувати їх при здійсненні закупівель. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть.
Дата публікації звіту: 26.08.2024 09:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 09.09.2024 15:16

Запити/Пояснення