-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б» (коригування)
Завершена
20 464 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 102 323.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 102 323.70 UAH
Номер:
2344a501e24745198efda20c47ebb554
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 12:06 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
25 UA-2024-05-24-009112-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «А.І.Д.А.», ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Золотоніська багатопрофільна лікарня» Золотоніської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.05.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «А.І.Д.А.» (далі – ТОВ «А.І.Д.А.»), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК» (далі – ТОВ «НІКОПОЛЬСЬКА-СТК»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.06.2024, протокол уповноваженої особи від 12.06.2024 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «А.І.Д.А.», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.06.2024, протокол уповноваженої особи від 18.06.2024 про намір укласти договір, договір від 27.06.2024 № 204/24 на загальну суму 18 855 504,41 грн з ПДВ, додаткова угода № 1 від 02.07.2024 до договору від 27.06.2024 № 204/24, пояснення та документи, надані Замовником 16.07.2024 та 25.07.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
29.07.2024 17:28 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 17:28
Запити/Пояснення
Номер:
db9c3837638c443a99c5552ece37202a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 12:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-24-009112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, пояснень та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ece7d8e241d94a89bcdc370cf3fbd9bb
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
16.07.2024 10:57
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі проектної документації на будівництво, що затверджена Експертним звітом № 0062-24/ПРОЕКСП від 09 травня 2024 року з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідні документи додаються.
Номер:
05ebf33e49514d56bb1f734c2bfb9f47
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.07.2024 17:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-24-009112-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації, пояснень та документів.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі Замовник визначив предмет закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б» (коригування).
Враховуючи зазначене, просимо надати інформацію (пояснення) з підтвердними документами щодо укладання Замовником основного договору, після якого виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт (коригування), пов’язаних, з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт та які визначені експертним звітом від 09.05.2024 № 0062-24/ПРОЕКСП.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6daac92a835f48d489f8455f00ef860a
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
25.07.2024 14:12
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: відповідно умов оголошення та тендерної документації предметом закупівлі «Капітальний ремонт частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б» (коригування). Звертаємо увагу, що найменування предмету закупівлі згідно вимог Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», що затверджує Настанову з визначення вартості будівництва (далі – Настанова), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) (далі – Особливості), Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Наказу «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель повинно визначатись у відповідності до експертного щодо розгляду проектно-кошторисної документації, в даному випадку згідно Експертного звіту № 0062-24/ПРОЕКСП від 09 травня 2024 року щодо розгляду проектної документації на будівництво (далі – Звіт)
У Звіті зазначається, що розгляд здійснюється за робочим проектом «Капітальний ремонт частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б» (коригування).
З метою створення проектно-кошторисної документації (далі – ПКД) Замовником було укладено договір №14-23 від 29 листопада 2023 року з ФОП Вирвикишка В.А., за яким було розроблено ПКД щодо «Капітальний ремонт частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б».
В подальшому рішенням Виконавчого комітету Золотоніської міської ради №14 від 22.01.2024р. було змінено розмір кошторисної заробітної плати на 2024 рік, а саме: встановлено розмір кошторисної заробітної плати на 2024 рік при визначенні вартості будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, технічного переоснащення) об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, в розмірі 16623 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8.
На підставі вказаного виникла необхідність щодо коригування ПКД, у зв’язку з чим проектанту було направлено відповідне звернення за яким повідомлялось: «просимо Вас провести коригування кошторисної частини проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б» в частині середньомісячної кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва з 12 558,80 грн. на 16 623,00 грн., та перевірити актуальність вартості цін на будівельні матеріали, які враховані в даній ПКД».
У зв’язку з відсутністю можливості здійснення авторського нагляду ФОП Вирвикишка не мав можливості здійснити коригування ПКД.
Відповідно до ч. 2 ст. 15. Авторське право на твір, створений за замовленням Закону України «Про авторське право і суміжні права» Майнові права на твір, створений за замовленням, переходять до замовника з моменту створення твору у повному складі, якщо інше не передбачено договором замовлення. Водночас автором ПКД було передано майнові права ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕСТВА» з метою коригування робочого проекту. Із зазначеним ТОВ Замовником було укладено Договір №130/24 від 19.04.2024р. за яким розроблено ПКД (робочий проект), що згідно Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", Закону України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про будівельні норми», Постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 про Порядок затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, має найменування «Капітальний ремонт частини приміщення 1-го та 2-го поверху будівлі дитячої лікарні під відділення реабілітації з палатами для апалічних пацієнтів в КНП «ЗБЛ» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Баха 32 Б» (коригування).
Визначення поняття коригування проєктної документації наведене в Порядку розроблення проєктної документації на будівництво об’єктів, затвердженому наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45: «Коригування проєктної документації — внесення змін до затвердженого (схваленого) проєкту будівництва на підставі завдання на коригування (далі — завдання на проєктування)».
Відповідно до Особливостей та Закону додаткові роботи – це роботи, які завчасно передбачити замовник не міг з незалежних від нього причин (наприклад, виявлення такої потреби вже під час безпосереднього будівництва), придбання яких здійснюється з урахуванням вартісних меж для предмета закупівлі робіт, які визначені Законом, оскільки з погляду планування закупівель такий предмет (додаткові роботи) є новим предметом закупівлі та новим предметом окремого договору між сторонами.
У урахуванням зазначеного даний предмет закупівлі не має іншого основного договору, оскільки не є додатковими роботами. Уточнення щодо «коригування» має відношення до ПКД (робочого проекту) та не може ототожнюватися з додатковими роботами. У зв’язку з відсутністю «основного» договору Замовником не може бути надано інформацію (пояснення) з підтвердними документами щодо укладання Замовником «основного» договору, після якого виникла необхідність у закупівлі «додаткових робіт (коригування)», пов’язаних, з предметом закупівлі основного договору.
Окрім того звертаємо увагу, що закупівля додаткових робіт здійснюється у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру. При цьому закупівля № UA-2024-05-24-009112-a була здійснена шляхом проведення конкретної процедури закупівлі «відкриті торги з особливостями», що унеможливлює здійснення закупівлі лише у того самого учасника.