• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричепи-платформи бортові)

Завершена

44 467 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 444 675.00 UAH
Номер: f99837d294164ca9a39bcb0e36c03266
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-09-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.07.2024 12:06 - 31.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2024 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 26 UA-2024-05-24-006964-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАРЗ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та притягнення до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/861, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» (далі – ТОВ «ВАРЗ»), вимогу про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД») до 14.06.2024, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.06.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/861/3 та від 20.06.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/861/4, повідомлення про намір укласти договори про закупівлю від 20.06.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.07.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/861/6 щодо продовження строку укладення договору, договір про закупівлю від 16.07.2024, № 13/2765-МТР на суму 42 000 000,00 грн у тому числі ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 15.07.2024 та 22.07.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 2.2.4 пункту 2 розділу І додатку 2 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ВАРЗ» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Дод. 2.2.4 Сертифікат ISO (якості).pdf», в якому міститься сертифікат на систему управління якістю на виробника ТОВ «ВАРЗ» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) дійсний до 12.10.2023 за № UA.CУ.9001.0622-20 на виробництво кузовів для автотранспортних засобів, причепів і напівпричепів; виробництво автотранспортних засобів та технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, та виданий 13.10.2020 ТОВ «Центр Оцінки Відповідності» ФАКТУМ». При цьому у зазначеному сертифікаті міститься інформація, зокрема, що сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження (починаючи з другого року з дати видачі сертифікату). Водночас, процедура закупівлі проведена Замовником у травні - червні 2024 року, а отже учасником ТОВ «ВАРЗ» у складі тендерної пропозиції завантажено сертифікат на систему управління якістю ТОВ «ВАРЗ» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) № UA.CУ.9001.0622-20 на виробництво кузовів для автотранспортних засобів, причепів і напівпричепів; виробництво автотранспортних засобів та технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, який був дійсний включно до 12.10.2023. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 17.07.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення на підставі яких документів (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів) визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВАРЗ» вимогам підпункту 2.2.4 пункту 2 додатку 2 тендерної документації в частині надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 22.07.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що: «Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» вимогам Підпункту 2.2.4. Пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності визначено за результатами розгляду наданого у складі тендерної пропозиції документа «Дод. 2.2.4 Сертифікат ISO (якості).PDF». Відповідно до абзацу першого пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником, зокрема, зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей та абзацом 28 пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ВАРЗ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Водночас, як переможець зазначеної процедури закупівлі учасник 21.09.2024 ТОВ «ВАРЗ» завантажив в електронній системі закупівель файл «Сертифікат ISO ТОВ ВАРЗ.pdf», в якому міститься сертифікат на систему управління якістю на виробника ТОВ «ВАРЗ» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) дійсний до 18.10.2026 за № UA.MQ.230901.04-23 щодо виробництва кузовів для автотранспортних засобів, причепів і напівпричепів; виробництва автотранспортних засобів (категорій N, O) та технічного обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (коди ДКПП 29.20, 29.10, 45.20) виданий 19.10.2023 ТОВ «Центр Оцінки Відповідності» ФАКТУМ».
Період усунення порушень: 29.07.2024 17:32 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2024 17:32

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та притягнення до відповідальності винних осіб.
Дата публікації звіту: 02.08.2024 17:06

Запити/Пояснення