-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричепи-платформи бортові)
Завершена
44 467 500.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 444 675.00 UAH
мін. крок: 1% або 444 675.00 UAH
Номер:
f99837d294164ca9a39bcb0e36c03266
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 12:06 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024 № 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2024-05-24-006964-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВАРЗ» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та притягнення до відповідальності винних осіб та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АТ «УКPНAФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.05.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/861, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЗЕРНОТРЕЙД» (далі – ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД») та товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» (далі – ТОВ «ВАРЗ»), вимогу про усунення невідповідностей до учасника ТОВ «ЗЕРНОТРЕЙД») до 14.06.2024, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.06.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/861/3 та від 20.06.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/861/4, повідомлення про намір укласти договори про закупівлю від 20.06.2024, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 05.07.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/861/6 щодо продовження строку укладення договору, договір про закупівлю від 16.07.2024, № 13/2765-МТР на суму 42 000 000,00 грн у тому числі ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 15.07.2024 та 22.07.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 2.2.4 пункту 2 розділу І додатку 2 тендерної документації Замовник встановив вимогу щодо надання Учасниками у складі тендерної пропозиції копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «ВАРЗ» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «Дод. 2.2.4 Сертифікат ISO (якості).pdf», в якому міститься сертифікат на систему управління якістю на виробника ТОВ «ВАРЗ» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) дійсний до 12.10.2023 за № UA.CУ.9001.0622-20 на виробництво кузовів для автотранспортних засобів, причепів і напівпричепів; виробництво автотранспортних засобів та технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, та виданий 13.10.2020 ТОВ «Центр Оцінки Відповідності» ФАКТУМ».
При цьому у зазначеному сертифікаті міститься інформація, зокрема, що сертифікат вважається чинним за умови щорічного підтвердження (починаючи з другого року з дати видачі сертифікату).
Водночас, процедура закупівлі проведена Замовником у травні - червні 2024 року, а отже учасником ТОВ «ВАРЗ» у складі тендерної пропозиції завантажено сертифікат на систему управління якістю ТОВ «ВАРЗ» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) № UA.CУ.9001.0622-20 на виробництво кузовів для автотранспортних засобів, причепів і напівпричепів; виробництво автотранспортних засобів та технічне обслуговування та ремонт автотранспортних засобів, який був дійсний включно до 12.10.2023.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Держаудитслужба 17.07.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснення на підставі яких документів (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів) визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВАРЗ» вимогам підпункту 2.2.4 пункту 2 додатку 2 тендерної документації в частині надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 22.07.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що: «Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» вимогам Підпункту 2.2.4. Пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності визначено за результатами розгляду наданого у складі тендерної пропозиції документа «Дод. 2.2.4 Сертифікат ISO (якості).PDF».
Відповідно до абзацу першого пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником, зокрема, зазначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей та абзацом 28 пункту 1 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «ВАРЗ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Водночас, як переможець зазначеної процедури закупівлі учасник 21.09.2024 ТОВ «ВАРЗ» завантажив в електронній системі закупівель файл «Сертифікат ISO ТОВ ВАРЗ.pdf», в якому міститься сертифікат на систему управління якістю на виробника ТОВ «ВАРЗ» ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) дійсний до 18.10.2026 за № UA.MQ.230901.04-23 щодо виробництва кузовів для автотранспортних засобів, причепів і напівпричепів; виробництва автотранспортних засобів (категорій N, O) та технічного обслуговування та ремонт автотранспортних засобів (коди ДКПП 29.20, 29.10, 45.20) виданий 19.10.2023 ТОВ «Центр Оцінки Відповідності» ФАКТУМ».
Період усунення порушень:
29.07.2024 17:32 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 17:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація щодо здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення їх в подальшому та притягнення до відповідальності винних осіб.
Дата публікації звіту:
02.08.2024 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
690493d521fb4fbbbde2425747659ae2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2024 17:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричепи-платформи бортові)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-24-006964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Документальної підтвердженої інформації щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договору. У разі укладання договору, надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3918f26d0eb2472f888409e0b6713e77
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2024 19:53
Опис:
З метою безперебійного виконання необхідних виробничих задач, оновлення та заміни застарілої, у тому числі радянської техніки, яка наявна у Замовника та постійно виходить з ладу, потребує постійного проведення ремонтних робіт та закупівлі дороговартісних запасних частин, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричепи-платформи бортові)» (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2024-05-24-006964-a).
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником самостійно визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та сформовано відповідну технічну специфікацію.
Щодо характеристик, які встановлені в додатку 3 до тендерної документації.
У зв'язку з виведенням з експлуатації фізично та морально застарілих напівпричепів виробництва ссср, рф, які перебували в експлуатації понад 20 років, в ПАТ "Укрнафта" є необхідність заміни даного виду транспортних засобів. Товариство здійснює розробку нових родовищ та інтенсивно розвиває нафтогазовидобуток в регіонах України, де локально розташовані об'єкти видобутку, а саме: Львівська область, Івано-Франківська область, Чернігівська область, Полтавська область, Сумська область. Перевезення необхідного обладнання та матеріально-технічних ресурсів здійснюється як на короткі відстані, так і на довгі відрізки під час перевезення вантажів між підрозділами.
Технічними спеціалістами ПАТ «УКРНАФТА», які відповідають за подальше використання предмету закупівлі, було визначено технічні, якісні та кількісні характеристики напівпричепів з урахуванням необхідних технічних та експлуатаційних характеристик, необхідних для забезпечення виробничих процесів Товариства. Вимоги до предмету закупівлі враховують необхідність його подальшої експлуатації під час виконання виробничих завдань на об’єктах нафто- та газовидобутку, у тому числі в процесі розробки нових родовищ, для перевезення нафтовидобувного обладнання габаритні розміри якого потребують особливих умов перевезення: штанги, труби НКТ, насоси, верстати-гойдалки та інше.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою Товариства, є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб Товариства та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
При визначенні очікуваної вартості Замовник керувався:
- Наказом від 02.11.2023 № 535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта»;
- Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема: моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № № 23999197) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін, були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від п’яти потенційних постачальників та визначена очікувана вартість опираючись на пропозиції, які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, базовим умовам оплати, умовам та термінам постачання, згідно вимог Замовника.
Додається:
- Аналітична таблиця формування очікуваної вартості;
- Порівняльна таблиця за результатами тендеру № 23999197 Моніторинг ринку;
- Комерційна пропозиція від ТОВ «ВАРЗ»;
- Комерційна пропозиція від ТОВ «Д ЛАЙТ»;
- Комерційна пропозиція від ТОВ «НВП;
- Комерційна пропозиція від ТОВ «Т-Трейлер»;
- Комерційна пропозиція від ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ».
По питанню другому:
Керуючись вимогами статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) та пунктом 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Обґрунтована необхідність у продовженні строку для укладення договору виникла у зв’язку з тривалою погоджувальною процедурою договору про закупівлю з профільними підрозділами ПАТ «УКРНАФТА» (протокольне рішення № 01/01/13/10/19/02-01-01/861/6 від 05 липня 2024 року про ухвалення рішення продовжити строк для укладення договору з Учасником по процедурі закупівлі до 60 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір додається).
Станом на 15.07.20524 року договір з Учасником не укладено.
У зв’язку з відсутністю технічної можливості для публікації протокольного рішення
№ 01/01/13/10/19/02-01-01/861/6 від 05 липня 2024 року про ухвалення рішення продовжити строк для укладення договору до оприлюднення договору про закупівлю, він буде опублікований Замовником разом з договором про закупівлю та його невід’ємними додатками.
Номер:
5d576c2e4f864e0493f7005433c0bbb0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2024 14:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери (Напівпричепи-платформи бортові)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-24-006964-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів (із наданням посилання на відповідний файл тендерної пропозиції учасника торгів) визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» вимогам підпункту 2.2.4 пункту 2 додатку 2 тендерної документації в частині надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d991c3ea7284a168e1510b58ae056e7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.07.2024 19:28
Опис:
Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ АВТОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД» вимогам Підпункту 2.2.4. Пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації в частині надання копії сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності визначено за результатами розгляду наданого у складі тендерної пропозиції документа «Дод. 2.2.4 Сертифікат ISO (якості).PDF»