-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги забезпечення лікувальним харчуванням стаціонарних хворих та організації його доставки згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги
Завершена
21 152 238.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 211 522.38 UAH
мін. крок: 1% або 211 522.38 UAH
Номер:
9e6841ff11974eda919c3fd3ea71164c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
21.06.2024 12:23 - 13.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2024-05-24-006797-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Маркетпром», ФОП «Шевченко Олександр Олександрович», ФОП «Шмальченко Іван Васильович», ФОП «Новіков Олександр Сергійович», ФОП «Фотченко Олександр Анатолійович» та ТОВ «Олімпіус Консалт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.05.2024 № 22, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Маркетпром» (далі – ТОВ «Маркетпром»), фізичної особи - підприємця «Шевченко Олександр Олександрович» (далі – ФОП «Шевченко Олександр Олександрович»), фізичної особи - підприємця «Шмальченко Іван Васильович» (далі – ФОП «Шмальченко Іван Васильович»), фізичної особи -підприємця «Новіков Олександр Сергійович» (далі – ФОП «Новіков Олександр Сергійович»), фізичної особи -підприємця «Фотченко Олександр Анатолійович» (далі – ФОП «Фотченко Олександр Анатолійович»), товариства з обмеженою відповідальністю «Олімпіус Консалт» (далі – ТОВ «Олімпіус Консалт»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2024 № 23 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Маркетпром»,
протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2024 № 24, 25, 26, 27 про відхилення тендерних пропозицій учасників ФОП «Шевченко Олександр Олександрович», ФОП «Шмальченко Іван Васильович», ФОП «Новіков Олександр Сергійович», ФОП «Фотченко Олександр Анатолійович», протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір з ТОВ «Олімпіус Консалт» від 03.06.2024 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2024, договір про закупівлю кейтерингових послуг від 18.06.2024 № 38-2230 (далі – Договір) на суму 19 096 442,00 гривень, додаткову угоду від 21.06.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.06.2024.
Період усунення порушень:
09.07.2024 14:25 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2024 14:25
Запити/Пояснення
Номер:
d2b89e0f3f48442cab333bd7b797c688
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг забезпечення лікувальним харчуванням стаціонарних хворих та організації його доставки згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-24-006797-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін послуги з організації харчування (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, які підтверджують обставини, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю кейтерингових послуг від 18.06.2024 № 38-2230 (далі – Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 21.06.2024 № 1 до Договору?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
43c1afb3945f43568da0f22e8748fce9
Назва:
Пояснення по суті питань, які отримані у запиті Держаудитслужби України.
Дата опублікування:
28.06.2024 13:50
Опис:
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась також орієнтовна кількість стаціонарних хворих, для яких надаватимуться послуги, зазначені у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації процедури закупівлі.
Також, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась кількість днів харчування з моменту підписання договору про закупівлю до кінця 2024 року.
Крім того, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі враховувалась інформація про ціни на товари та послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель «Prozorro». Зокрема, замовником в особі ініціатора закупівлі, сестри медичної з дієтичного харчування КНП «МКЛ № 6» ДМР, відповідно до затвердженого генеральним директором КНП «МКЛ № 6» ДМР порядку взаємодії між структурними підрозділами під час планування та проведення закупівель, 21 травня 2024 року були надіслані запити до виконавців відповідних послуг із проханням про надання інформації щодо вартості кейтерингових послуг, 23 травня 2024 року надійшли відповіді виконавців послуг (запит та відповіді додаються). На підставі цього, згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», було прораховано середню очікувану вартість харчування по кожному виду дієти та визначено очікувану вартість закупівлі кейтерингових послуг до кінця 2024 року.
Розмір витрат на процедуру закупівлі врахований у фінансовому плані КНП «МКЛ № 6» ДМР на 2024 рік за рахунок коштів, які надходять від фінансової діяльності підприємства (Національної служби здоров’я України).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені ініціатором закупівлі замовника – сестрою медичною з дієтичного харчування КНП «МКЛ № 6» ДМР (обґрунтування додається) відповідно до потреб замовника, враховуючи рівень високоспеціалізованої допомоги стаціонарним хворим, необхідність безперебійного функціонування установи та належної організації лікувального процесу з урахуванням вимог нормативних документів у цій сфері, зокрема:
- Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 № 2042-УШ;
- наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 № 590.
- наказу Міністерства охорони здоров’я «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» від 29.10.2013 № 931.
Примірне семиденне меню складено замовником зі страв розроблених з урахуванням основних принципів раціонального харчування хворих, асортименту різноманітності їжі та її якості, керуючись Законом України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами) та наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні».
При складанні меню було враховано:
• Хімічний склад продуктів (білки, жири, вуглеводи);
• Калорійність раціону в цілому;
• Відповідальність дієтичних страв вимогам дієти у відношенні набору продуктів і технології приготування;
• Різноманітність страв по дням тижня, по видам продуктів, по способу їх кулінарної обробки;
• Сезонність продуктів.
2. Стосовно обставин, що спричинили необхідність внесення змін до умов договору про закупівлю кейтерингових послуг від 18.06.2024 № 38-2230 (далі – Договір) шляхом укладання додаткової угоди від 21.06.2024 № 1 до Договору повідомляємо наступне.
Зміна істотних умов укладеного Договору про закупівлю відбувається у випадках, встановлених пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), у порядку та спосіб, передбачені пунктом 12.8 Договору про закупівлю від 18.06.2024 № 38-2230.
Відповідно п.18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
- визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
- перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
- перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Враховуючи зазначене та допущену описку в примірному семиденному меню готових страв, а саме в виході страви «Омлет натуральний паровий» дієт. стола Нормотрофія в меню вечері неділі помилково зазначено 1000 г замість 100 г, що не відповідає значенню у примірному тижневому меню готових страв, наданому у складі тендерної пропозиції ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» при проведенні процедури закупівлі (файл «Додаток_2_до_ТД_Технічні_вимоги_1.pdf», стр.2-7), так як інформація про меню є якісною характеристикою предмета закупівлі, то з метою покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та на підставі листа виконавця послуг ТОВ «ОЛІМПІУС КОНСАЛТ» від 20.06.2024 №20-06/24/2 було внесено відповідні зміни до Додатку 2 «ПРИМІРНЕ СЕМИДЕННЕ МЕНЮ ГОТОВИХ СТРАВ» до Договору про закупівлю шляхом укладення додаткової угоди №1 від 21.06.2024.