• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги забезпечення лікувальним харчуванням стаціонарних хворих та організації його доставки згідно ДК 021:2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги

Завершена

21 152 238.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 211 522.38 UAH
Номер: 9e6841ff11974eda919c3fd3ea71164c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.06.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 21.06.2024 12:23 - 13.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.06.2024 № 126 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 45 UA-2024-05-24-006797-a 24.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, i.a.levytska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Маркетпром», ФОП «Шевченко Олександр Олександрович», ФОП «Шмальченко Іван Васильович», ФОП «Новіков Олександр Сергійович», ФОП «Фотченко Олександр Анатолійович» та ТОВ «Олімпіус Консалт», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.05.2024 № 22, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Маркетпром» (далі – ТОВ «Маркетпром»), фізичної особи - підприємця «Шевченко Олександр Олександрович» (далі – ФОП «Шевченко Олександр Олександрович»), фізичної особи - підприємця «Шмальченко Іван Васильович» (далі – ФОП «Шмальченко Іван Васильович»), фізичної особи -підприємця «Новіков Олександр Сергійович» (далі – ФОП «Новіков Олександр Сергійович»), фізичної особи -підприємця «Фотченко Олександр Анатолійович» (далі – ФОП «Фотченко Олександр Анатолійович»), товариства з обмеженою відповідальністю «Олімпіус Консалт» (далі – ТОВ «Олімпіус Консалт»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2024 № 23 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Маркетпром», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.06.2024 № 24, 25, 26, 27 про відхилення тендерних пропозицій учасників ФОП «Шевченко Олександр Олександрович», ФОП «Шмальченко Іван Васильович», ФОП «Новіков Олександр Сергійович», ФОП «Фотченко Олександр Анатолійович», протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір з ТОВ «Олімпіус Консалт» від 03.06.2024 № 28, повідомлення про намір укласти договір від 04.06.2024, договір про закупівлю кейтерингових послуг від 18.06.2024 № 38-2230 (далі – Договір) на суму 19 096 442,00 гривень, додаткову угоду від 21.06.2024 № 1 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 28.06.2024.
Період усунення порушень: 09.07.2024 14:25 - 13.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2024 14:25

Запити/Пояснення