-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Паштет з м’яса птиці)
Завершена
210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Номер:
b558ec71bb634d669e919fb1a4a250dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 17:42 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
14.10.2024 № 92-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 14.10.2024 № 92-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-05-22-009904-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги" Запорізької міської ради
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «21» жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанові КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій та прийняття Уповноваженою особою відповідних рішень.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.05.2024 № 64-ос; тендерну пропозицію переможця – ТОВ «ДЮНА-ЗП»; протокол Уповноваженої особи щодо визначення переможця від 06.06.2024 № 64-ос-Н/1; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06 червня 2024 року, договір про закупівлю товару від 20.06.2024 № 26/30, пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 18.10.2024.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 06 червня 2024 року оприлюднено протокол уповноваженої особи щодо визначення учасника ТОВ «ДЮНА-ЗП» переможцем процедури закупівлі, та електронною системою закупівель того ж дня сформовано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Станом на 15.10.2024 (дата початку моніторингу закупівлі) зазначена процедура закупівлі знаходилась в статусі «Пропозиції розглянуті», в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які подальші рішення Замовника щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Після запиту органу державного фінансового контролю щодо відсутності публікації договору про закупівлю за результатами проведення даної процедури закупівлі, Замовником 16.10.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель договір про закупівлю товару від 20.06.2024 № 26/30 та надано пояснення 18.10.2024 через електронну систему закупівель, що договір за результатами проведеної закупівлі від 20.06.2024 № 26/30 був опублікований в електронній системі закупівель 21.06.2024 о 09 год.26 хв. з наступним накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису. У зв’язку з технічним збоєм на майданчику «Закупівлі.про» кваліфікований електронний підпис не підтягнувся до опублікованого договору. 16.10.2024 року уповноваженою особою було повторно накладено кваліфікований електронний підпис.
Пунктом 10 Особливостей визначено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів, замовником в електронній системі закупівель оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону (протягом трьох робочих днів з дня його укладення) з урахуванням цих особливостей.
Враховуючи, що датою укладення договору про закупівлю товару № 26/30 є 20.06.2024, останнім днем для його публікації був 25.06.2024.
Процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі в електронній системі закупівель визначено Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок).
Відповідно до Порядку, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
Відповідно до пункту 10 Порядку, оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
З огляду на вище зазначене, договір про закупівлю товару від 20.06.2024 № 26/30 Замовником оприлюднено 16.10.2024, з порушенням строку оприлюднення інформації, визначеного пунктом 10 Особливостей та пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
21.10.2024 17:48 - 04.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
21.10.2024 17:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі в електронній системі було оприлюднено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-22-009904-a. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Допущені помилки жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель. Щодо здійснення заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому повідомляємо, що було проведено робочу нараду із уповноваженою особою, щодо розгляду результатів моніторингу та винесено усне попередження.
Додатково повідомляємо, що керівництвом проведено роз`яснювальну роботу з уповноваженою особою, наголошено на вимоги чіткого дотримання вимог чинного законодавства, що регулюють закупівлі, та на необхідності посилення контролю з якістю виконання посадових обов’язків з метою недопущення подібних порушень, а саме порушення строків оприлюднення договору про закупівлю відповідно до вимог пункту 10 Особливостей та пункту 10 частини першої статті 10 Закону. В майбутньому Замовником буде організовано проведення навчання з підвищення кваліфікації для працівників та перевірка знань по законодавству у сфері публічних закупівель з метою недопущення порушень законодавства в майбутньому працівників Замовника.
Дата публікації звіту:
25.10.2024 12:11
Запити/Пояснення
Номер:
5298f67df786432095ecc3d17040a33f
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
16.10.2024 10:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Паштет з м’яса птиці» (ДК 021:2015: 15130000-8: М’ясопродукти) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-009904-a), яка проводиться Комунальним некомерційним підприємством «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником в електронній системі закупівель 06 червня 2024 року оприлюднено протокол уповноваженої особи щодо визначення учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП" переможцем процедури закупівлі, та електронною системою закупівель того ж дня сформовано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Станом на 15.10.2024 (дата початку моніторингу закупівлі) зазначена процедура закупівлі знаходиться в статусі «Пропозиції розглянуті», в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які подальші рішення Замовника щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
З огляду на викладене, прошу надати пояснення: чи укладався договір про закупівлю за результатами проведення даної процедури закупівлі. У разі укладення договору про закупівлю прошу додатково надати пояснення щодо відсутності його публікації в електронній системі закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3026ed5f807f4fb8adbd9367d264c900
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2024 13:58
Опис:
Під час моніторингу встановлено, що КНП «Міська лікарня екстреної та швидкої медичної допомоги» Запорізької міської ради в електронній системі закупівель 06 червня 2024 року оприлюднено протокол уповноваженої особи щодо визначення учасника ТОВ "ДЮНА-ЗП" переможцем процедури закупівлі: «Паштет з м’яса птиці» (ДК 021:2015: 15130000-8: М’ясопродукти) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-22-009904-a), та електронною системою закупівель того ж дня сформовано Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Станом на 15.10.2024 (дата початку моніторингу закупівлі) зазначена процедура закупівлі знаходиться в статусі «Пропозиції розглянуті», в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо укладеного договору та/або будь-які подальші рішення Замовника щодо цієї закупівлі після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
З огляду на вищевикладену інформацію, повідомляємо наступне. Відповідно до скріншоту зробленого з кабінету уповноваженої особи (додаток 1), а саме зі сторінки закупівлі за ідентифікатором UA-2024-05-22-009904-a, код ДК 021:2015: 15130000-8 М’ясопродукти (Паштет з м’яса птиці), договір за результатами проведеної закупівлі від 20.06.2024 № 26/30 був опублікований в електронній системі закупівель 21.06.2024 о 09 год.26 хв. з наступним накладенням на нього кваліфікованого електронного підпису. У зв’язку з технічним збоєм на майданчику «Закупівлі.про» кваліфікований електронний підпис не підтягнувся до опублікованого договору.
16.10.2024 року уповноваженою особою було ПОВТОРНО накладено кваліфікований електронний підпис, про що свідчить скріншот зі сторінки закупівлі (додаток 1).