-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали (44111300-4 Керамічні вироби)
Плитка керамічна 1-го сорту, вологостійка, 300х600мм - 1960 м2
Завершена
1 005 876.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 030.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 030.00 UAH
Номер:
78e8edb2d7894b15958d36d9bb7c6983
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-02-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.07.2024 00:00
Період моніторингу:
02.07.2024 10:42 - 24.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.07.2024 № 49-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 01.07.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.07.2024 № 49-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 5 UA-2024-05-22-007298-a 22.05.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СК ЕМПОРІО», ТОВ «БАСКО», ТОВ «Епіцентр К», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); надання роз'яснень щодо тендерної документації та відповідей на звернення щодо усунення порушення; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Міського комунального підприємства «Миколаївводоканал» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 22.05.2024 (протокол № 443); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СК ЕМПОРІО» (далі – ТОВ «СК ЕМПОРІО»), товариства з обмеженою відповідальністю «БАСКО» (далі – ТОВ «БАСКО») та товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» (далі – ТОВ «Епіцентр К»); протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 03.06.2024 № 475, від 10.06.2024 № 503 та № 504; вимога про усунення порушення та відповідь на нього; повідомлення про намір укласти договір; договір поставки від 17.06.2024 № 17/06-2024; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
10.07.2024 14:53 - 16.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.07.2024 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
61ea27be5c4a49cdb6bc0d3fb06b27bd
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
02.07.2024 11:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (Керамічні вироби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-05-22-007298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ba18f51ba68745cc9f599b821c960192
Назва:
Письмові пояснення на запит 1
Дата опублікування:
04.07.2024 13:35
Опис:
Відповідь по першому питанню запита 1: щодо визначення очікуваної вартості
Відповідь по другому питанню запита 1: щодо оприлюднення на вебсайті
Номер:
9720b398183f4b4382e1b3aeec6fdc48
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.07.2024 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали (Керамічні вироби)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-05-22-007298-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації - технічні, якісні, кількісні та інші вимоги Замовника до предмета закупівлі наведено у Додатку № 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 «Технічна специфікація» до тендерної документації, Замовник закуповує плитку керамічну, вологостійку, розміром 300х600 мм.
Учасник ТОВ «Епіцентр К» у складі тендерної пропозиції надав сертифікат якості № 03036-21 (файл «Документи якості та дилерський лист.pdf»), в якому пропонується плитка керамічна глазурована (Carrara Azul Polished), розміром 295х595 мм, що не відповідає розміру, встановленому Замовником в Додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Епіцентр К» у відповідності до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
bcb822a6898c4129ae63e4a675e56e96
Назва:
Письмові пояснення на запит 2
Дата опублікування:
04.07.2024 15:53
Опис:
Відповідь по питанню запита 2