• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

33690000-3 «Лікарські засоби різні»: ЛОТ 1 (картриджі до RAPIDPoint) НК 024:2023 – 52861 Множинні аналіти газів крові/гемоксиметрія/електроліти IVD (діагностика in vitro ), реагент НК 024:2023 - Мийний/очищувальний розчин IVD (діагностика in vitro ) для автоматизованих/напівавтоматизованих систем ЛОТ 2 (картриджі Flex) НК 024:2023 – 53760 Імуноглобулін підкласу А(IgA підклас) IVD (діагностика in vitro , набір, нефелометричний/турбідиметричний аналіз НК 024:2023 53787 – Підклас імуноглобуліну G (підклас IgG) IVD (діагностика in vitro ), комплект, нефелометрія/турбідиметрія НК 024:2023 – 53795 Підклас імуноглобуліну М (підклас IgM) IVD (діагностика in vitro ), комплект, нефелометрія/турбідиметрія НК 024:2023 – 59041 Трансферин IVD (діагностика in vitro ), набір, нефелометричний/турбідиметричний аналіз НК 024:2023 – 59071 Альбумін IVD (діагностика in vitro ), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 52928 Загальна лужна фосфатаза (ALP) IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 52923 Аланінамінотрансфераза (ALT) IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 52940 Загальна амілаза IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 52954 Загальна аспартатамінотрансфераз а (AST) IVD діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53233 Кон'югований (прямий, зв'язаний) білірубін IVD (діагностика in vitro ), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53229 Загальний білірубін IVD (діагностика in vitro ), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53359 Загальний холестерин IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53003 Загальна креатинкіназа IVD (діагностика in vitro ), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53251 Креатинін IVD (діагностика in vitro ), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53027 Гама-глутамілтрансфераза (ГГТ) IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53301 Глюкоза IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53391 Холестерин ліпопротеїнів високої щільності IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53072 Загальна лактатдегідрогеназа IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 61900 Загальний білок IVD (діагностика in vitro ), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53460 Тригліцериди IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53587 Сечовина (Urea) IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 53583 Сечова кислота IVD (діагностика in vitro ), набір, ферментний спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 54758 Залізо IVD (діагностика in vitro), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 59123 Неорганічний фосфат (PO43-) IVD (діагностика in vitro ), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 45789 Кальцій (Ca2 +) IVD (діагностика in vitro ), набір, спектрофотометричний аналіз НК 024:2023 – 59090 Глікозильований гемоглобін (HbA1c) IVD (діагностика in vitro ), набір, нефелометричний/турбідиметричним аналіз НК 024:2023 – 53593 Множинні білки клінічної хімії IVD (діагностика in vitro ), калібратор НК 024:2023 – 47868 Множинні аналіти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro ), Калібратор НК 024:2023 – 41657 Алкогольна фосфатаза (АLP) ізофермент IVD (діагностика in vitro ), калібратор НК 024:2023 – 52903 Множинні ферменти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro ), Калібратор НК 024:2023 – 30213 Множинні ферменти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro ), контрольний матеріал НК 024:2023 – 47868 Множинні аналіти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro ), Калібратор НК 024:2023 – 44698 Калібратор для визначення загального холестерину, IVD (діагностика in vitro ) НК 024:2023 – 44694 Калібратор для визначення серцевого ізоферменту кератинкінази, IVD (діагностика in vitro ) НК 024:2023 – 47868 Множинні аналіти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro ), калібратор НК 024:2023 – 44696 Калібратор для визначення холестерину ліпопротеїнів високої щільності (ЛПВЩ), IVD (діагностика in vitro ) НК 024:2023 – 52903 Множинні ферменти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro ), Калібратор НК 024:2023 – 47868 Множинні аналіти клінічної хімії IVD (діагностика in vitro ), калібратор НК 024:2023 – 54760 Залізо IVD (діагностика in vitro ), калібратор НК 024:2023 – 61032 Кювета для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro ) одноразового використання НК 024:2023 – 62225 Місткість для лабораторного аналізатора IVD (діагностика in vitro ) НК 024:2023 – 58048 Розчин для калібрування/перевіряння оптичного інструменту IVD (діагностика in vitro ).

Категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону : Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»

Завершена

860 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 900.00 UAH
Номер: 505fc51f482741978eb0410769c815d3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-12-04-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.12.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 04.12.2024 16:31 - 26.12.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.12.2024 №265 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 11.11.2024 №003100-18/14014-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.12.2024 №265. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-05-22-000062-a, 22.05.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону. Крім цього, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, вимог пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку № 1082 – при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону – при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Інститут патології крові та трансфузійної медицини НАМН України» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-05-21-012129-a), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій (за Лотами 1 та 2); протоколи розкриття тендерної пропозиції (за Лотами 1 та 2); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 05.06.2024 №45/0506 та від 05.06.2024 №46/0506 щодо розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ДІАМЕДІХ ІМПЕХ» за Лотами 1 та 2 відповідно; тендерні пропозиції ТОВ «ДІАМЕДІХ ІМПЕХ» (за Лотами 1 та 2); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (за Лотами 1 та 2); опубліковані ТОВ «ДІАМЕДІХ ІМПЕХ» як переможцем тендеру за Лотами 1 та 2 документи та інформацію; договори про закупівлю від 19.06.2024 №1906 ОС (за Лотом 1) та від 20.06.2024 №2006 ОС (за Лотом 2), додаткові угоди від 13.12.2024 №1 до вказаних договорів відповідно, а також повідомлення про внесеня змін до договору про закупівлю, опубліковані разом із такими додатковими угодами; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 05.12.2024 було оприлюднено через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. При цьому у запиті зазначено, що до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Водночас, на вищевказаний запит Замовником надана відповідь в електронній системі закупівель лише 15.12.2024 (шостий робочий день), тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. Слід зазначити, що Замовником 12.12.2024 в електронній системі закупівль повідомлено, що у зв’язку з можливими технічними проблемами на майданчику Держзакупівлі онлайн, а саме відсутніми запитами Держаудитслужби в електронному кабінеті уповноваженої особи (ID 102283) склалась ситуація, яка унеможливила технічно надати пояснення вчасно, а також зазначено про підготовлений щодо надання роз’яснення з цього приводу лист (скан-копію листа додано до пояснення). Водочас, до завершення моніторингу (17.12.2024) документального підтвердження наявноті на майданчику Держзакупівлі онлайн технічного збою, що як наслідок призвело до порушення строків надання інформації та документів на запит органу державного фінансовго контролю, Замовником не надано. Варто відмітити, що в електронній системі закупівель (ІТС Prozorro) вищезгаданий запит Західного офісу Держаудитслужби оприлюднено о 18:11 год 05.12.2024. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082), визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, а також коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Одночасно, відповідно до норм пункту 15 Особливостей №1178 предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708. При цьому, відповідно до пункту 2 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 №708 під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до інформації про предмет досліджуваної процедури закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів), Замовник вказав вид предмету закупівлі (товар), назву предмету закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) та код за групою ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція із зазначенням інформації щодо назви товару та коду згідно з Єдиним закупівельним словником за класом ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні за кожною номенклатурною позицією предмета закупівлі. Крім того, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів вказано коди та назви медичних виробів відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05.02.2019 №159. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби було оприлюднено через електронну систему закупівель до Замовника запит щодо надання відповідної інформації (пояснень), зокрема, стосовно підстав визначення Замовником коду згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: за класом 33690000-3 — Лікарські засоби різні, тоді як в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником зазначено коди та назви медичних виробів відповідно до НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів». У наданому на вищевказаний запит поясненні, зокрема, повідомлено, що при визначенні предмету закупівлі було використано функціонал Cpv-tool - інформаційно-аналітичний ресурс, який аналізує закупівельні специфікації і прив'язані до них спв-коди, а також зазначено, що за результатами проведеного пошуку отримано результати (фото наведено у наданому до моніторингу протоколі уповноваженої особи Замовника від 16.12.2024 №135/1612), зокрема, щодо можливості використання коду ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні. Водночас, норми пункту 14 Порядку №1082 передбачають унесення інформації щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а національний класифікатор ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, містить наступні коди щодо товару, який є предметом досліджуваної закупівлі: 33693000-4 Інші лікарські засоби; 33694000-1 Діагностичні засоби; 33695000-8 Продукція медичного призначення, крім лікарських засобів; 33696000-5 Реактиви та контрастні речовини; 33697000-2 Медичні препарати, крім стоматологічних матеріалів; 33698000-9 Вироби для клінічних досліджень / випробувань; 33696200-7 Реактиви для аналізів крові; 33696300-8 Хімічні реактиви; 33696400-9 Ізотопи; 33696500-0 Лабораторні реактиви тощо. Таким чином, під час розміщення та оприлюднення інформації щодо предмета закупівлі та його номенклатурних позицій в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовником визначено невідповідний код за Єдиним закупівельним словником що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено вимоги пункту 14 Порядку №1082 та пунктів 3 та 24 Особливостей №1178. Також, за нормою пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі. Моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-05-22-000062-а зазначено наступні умови оплати договорів (порядок здійснення розрахунків) за Лотами 1 та 2: післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 20 банківських днів після поставки товару. Водночас, за умовами Проєкту договору (пункти 4.2. та 4.3. розділу IV «Порядок здійснення оплати»), що міститься у Додатку №3 до тендерної документації, вказано, що розрахунки проводяться протягом 20 банківських днів з моменту отримання товару, а також що у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться упродовж 5 банківських днів з дати отримання покупцем на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Аналогічні умови містяться в укладених договорах про закупівлю від 19.06.2024 №1906 ОС (за Лотом 1) та від 20.06.2024 №2006 ОС (за Лотом 2). Таким чином, Замовником в опублікованому оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні (неповні) дані щодо умов оплати, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 18.12.2024 15:12 - 02.01.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.12.2024 15:12

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про вжиття заходів За наслідками розгляду Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-22-000062-a та Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-23-000030-a Західного офісу Держаудитслужби України за результатами проведених моніторингів процедур закупівель, оприлюднених в електронній системі закупівель, з метою підвищення відповідальності та виконавської дисципліни, а також запобігання подібних випадків у майбутньому, уповноваженою особою Довгалюк Н.Л., керуючись 6.3. Розділу 6 Статуту, НАКАЗУЮ: 1. Уповноваженій особі Замовника – заступнику директора з економічних питань Довгалюк Наталії Леонідівні, не допускати в подальшому порушення вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, вимог пунктів 3 та 24 Особливостей №1178 та пункту 14 Порядку № 1082 – при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі, а також вимог частини п’ятої статті 8 Закону – при наданні інформації та документів у випадках, передбачених законом. 2. Вказати уповноваженій особі Замовника – заступнику директора з економічних питань Довгалюк Наталії Леонідівні, про посилення уваги та необхідність здійснення постійного контролю за змінами в законодавстві у сфері закупівель, якісну підготовку тендерної документації з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в подальшому вживати всіх заходів з недопущення помилок під час проведення процедур закупівель, а також про необхідність постійного підвищення кваліфікації та необхідності періодичного проходження навчання у сфері закупівель. 3. Попередити уповноважену особу Замовника – заступника директора з економічних питань Довгалюк Наталію Леонідівну, що у разі повторного вчинення порушення у сфері публічних закупівель до неї буде вжито заходів впливу (притягнення до відповідальності) в порядку визначеному нормами чинного законодавства України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі». 4. Начальнику відділу кадрів Сушко Л.А., ознайомити з даним наказом уповноважену особу Замовника – заступника директора з економічних питань Довгалюк Наталію Леонідівну, в триденний термін з дня його реєстрації. 5. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Підстава: 1. Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-22-000062-a та Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-23-000030-a Західного офісу Держаудитслужби України за результатами проведених моніторингів процедур закупівель,
Дата публікації звіту: 23.12.2024 15:37

Запити/Пояснення