-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення в КНП"Косівська ЦРЛ"Косівської міської ради за ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
14 752 132.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 73 760.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 73 760.66 UAH
Номер:
1edb6e2ea603492dade5a80f672ef329
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-08-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
08.07.2024 11:33 - 30.07.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.07.2024 № 49-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 08.07.2024 № 49-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2024-05-21-011987-a 21.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Промбудсервіс-Косів", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення замовника, не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 15 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КОСІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОСІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КОСІВСЬКОГО РАЙОНУ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.05.2024 №60 (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін до ТД, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "Промбудсервіс-Косів", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.06.2024 №71, повідомлення про намір укласти договір від 13.06.2024, договір про закупівлю робіт за державні кошти від 25.06.2024 №177 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 12.07.2024.
Період усунення порушень:
15.07.2024 13:29 - 19.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.07.2024 13:29
Запити/Пояснення
Номер:
2017f5a81af24f7b9f71b10ff4716f2c
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2024 12:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення в КНП"Косівська ЦРЛ"Косівської міської ради за ДК 021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-21-011987-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9e3b4314949b46b08be3436b6ad46bb3
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.07.2024 13:09
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
У відповідь на запит від 09.07.2024 року про надання пояснень щодо обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення в КНП «Косівська ЦРЛ» Косівської міської ради за ДК:021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення.
На виконання доручень МОЗ та ДОЗ області щодо відкриття реабілітаційних стаціонарних відділень на базі кластерних лікарень, на засіданні медичної ради обговорено питання відкриття зазначеного вище відділення в КНП Косівська ЦРЛ» Косівської міської ради та проведення капітального ремонту для повноцінного функціонування даного відділення.
1. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанови), відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі зведеного кошторису, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів. З врахуванням даних нормативів був розроблений робочий проект зведеного кошторису проектною організацією ТОВ» УКР-ПРОФ- ПРОЕКТ» (Договір №107 від 01/04/2024) «Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення в КНП «Косівська ЦРЛ» Косівської міської ради». Даний проект пройшов експертизу за результатами якої отриманий позитивний експертний звіт №556-Є-24 здійснений ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА » від 29.04.2024р. на основі якого і була опублікована та визначена очікувана вартість закупівлі.
Таким чином очікувана вартість закупівлі Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення в КНП «Косівська ЦРЛ» Косівської міської ради» встановлена –14 752 132 грн.
Дана процедура проведена з метою надання якісної стаціонарної реабілітаційної допомоги ефективного психологічного і фізичного відновлення людини в тому числі забезпечення реабілітації та фізичного відновлення учасників бойових дій та інших осіб, які зазнали важких травм та для забезпечення медичних гарантій зазначених в пакеті Програми медичних гарантій.
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт стаціонарного реабілітаційного відділення в КНП «Косівська ЦРЛ» Косівської міської ради за ДК:021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
Додаток:1 копія позитивного експертного звіту №556-Є-24 від 29/04/2024р.
Додаток:2 зведений кошторисний розрахунок вартості об”єкта будівництва .
Уповноважена особа Марина БІЛАК