• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги центрів і будинків відпочинку

Завершена

1 680 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 400.00 UAH
Номер: 2b81b9f2687e4e2aaacb642013250134
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-08-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 08.07.2024 16:08 - 30.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.07.2024 № 169 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. В.о. начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 15 UA-2024-05-21-010460-a 21.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922- VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 19 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент оголошення (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 21.05.2024 № б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 29.05.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ «ІЛЛАРА» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 31.05.2024 № 8, повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2024, договір від 13.06.2024 № 13, додаткову угоду від 25.06.2024 № 1, відповідь Замовника на запити органу державного фінансового контролю від 11.07.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ ДИТЯЧИЙ ЗАКЛАД ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ «ІЛЛАРА» з ціновою пропозицією 1 677 200,00 гривень без ПДВ. Відповідно до пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону Замовник самостійно та безоплатно оприлюднює в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Аналізом інформації, опублікованої на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником додаткову угоду від 25.06.2024 № 1 до договору від 13.06.2024 № 13 оприлюднено в електронній системі закупівель 01.07.2022, чим порушено вимоги абзацу 11 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII, в частині перевищення триденного терміну оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору з дня внесення цих змін.
Період усунення порушень: 22.07.2024 11:37 - 06.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.07.2024 11:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-21-010460-a за предметом: «Путівки на оздоровлення дітей в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку у Закарпатській області» відповідно до коду ДК 021:2015: 55240000-4 — Послуги центрів і будинків відпочинку з очікуваною вартістю закупівлі: 1 680 000,00 грн Північного офісу Державної аудиторської служби України від 22 липня 2024 року, повідомляємо наступне. У зв’язку з виявленими порушеннями вимог пункту 11 частини 1 статті 10 Закону № 922- VIII, керівником Управління з питань молоді та спорту Білоцерківської міської ради проведено роз’яснювальні роботи з уповноваженою особою про не допущення подальших порушень у сфері публічних закупівель та прийнято рішення прийняти участь в найближчих курсах підвищення кваліфікації для уповноважених осіб в місті Біла Церква, Київської області. Також, уповноваженою особою переглянуто навчальні матеріали розміщенні на офіційному Youtube-каналі Prozorro за посиланням: https://www.youtube.com/@prozorrotv9868.
Дата публікації звіту: 24.07.2024 16:03

Запити/Пояснення