-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт майстерень-лабораторій, кабінетів, інших приміщень для підготовки за професією 8990 "Оператор дистанційно керованих апаратів" за адресою: м. Київ, вул. Гарматна,10, корпусу №3.)
Завершена
10 404 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 020.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 020.80 UAH
Номер:
da6e9e68f2e64fb0ab203be5d4ffb51d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-01-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.09.2024 00:00
Період моніторингу:
01.10.2024 12:16 - 23.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
30.09.2024 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2024-05-21-003235-a 21.05.2024
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, установлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 та пунктів 24 та 26 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, установлено порушення вимог частини другої статті 22 Закону № 922-VIII, а також вимог пункту 28 та 47 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС», установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та, як наслідок, укладений договір не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.05.2024 року № 74 (зі змінами) (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 31.05.2024, тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 03.06.2024 № 80 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 03.06.2024, договір від 10.06.2024 № 49/06, додаткову угоду від 23.08.2024 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 04.10.2024 та від 21.10.2024 на запити органу державного контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» з ціновою пропозицією 10 370 882,40 гривень.
Відповідно до пункту до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
За нормами пункту 24 Особливостей № 1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, та цих Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922-VIII.
Згідно з пунктом 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Так, моніторингом установлено, що Замовником у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії.
Однак, оголошення про проведення відкритих торгів за ID: UA-2024-05-21-003235-a, оприлюднене Замовником не містить інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій учасників, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 9 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII та пункту 26 Особливостей № 1178.
Також, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів 21.05.2024 щодо закупівлі робіт з капітального ремонту, з кінцевим строком подання тендерних пропозицій – 31.05.2024, що є меншим за мінімальний строк для подання пропозицій учасників встановлений законодавством, чим порушено норми пункту 24 Особливостей № 1178.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178.
Відповідно до норм пункту 28 Особливостей № 1178, установлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням особливостей.
Також, відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
Поруч з тим, відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Однак, Замовником у Додатку 4 до ТД, установлено «Перелік документів для Переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей» щодо надання Переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги частини другої статті 22 Закону № 922-VIII та пункту 28 та 47 Особливостей № 1178.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 3 до ТД, учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надає довідку в довільній формі щодо наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (перелік працівників із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи).
Поруч з тим, підпунктом 1.2 пункту 2 Додатку 3 до ТД, установлено, що учасник надає документи (наприклад: трудова книжка, наказ на прийняття на роботу, трудова угода, цивільно-правові угоди тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, зазначеними у довідці.
На виконання вимоги підпункту 1.1 пункту 2 Додатку 3 до ТД, ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» у складі тендерної пропозиції надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.05.2024 № 4, згідно якої, учасником будуть залучені до виконання робіт у відповідності до технічного завдання, а саме інженер-проектувальник – Борисенко Ірина Юріївна, однак, у складі тендерної пропозиції відсутній документ, який підтверджує наявність в учасника трудових відносин із вищезазначеним працівником, який зазначений у довідці, чим порушено вимоги підпункту 1.2 пункту 2 Додатку 3 до ТД.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 18.10.2024 із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» вимогам пункту підпункту 1.2 пункту 2 Додатку 3 до ТД.
Однак, Замовником не надано пояснення щодо вище поставленого питання, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Крім того, відповідно до Додатку 6 до ТД установлено, документи які надаються у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження інформації про відповідність вимогам, зокрема, надання скан-копії оригіналу Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних); верхолазні роботи; зварювальні, газополумʼяні; вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.
На виконання зазначеної вище вимоги, Переможцем у складі пропозиції надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у якій відсутні такі види робіт підвищеної небезпеки, як: вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, чим порушено вимоги Додатку 6 до ТД.
Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 18.10.2024 із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» вимогам Додатку 6 до ТД.
Однак, Замовником не надано пояснення щодо вище поставленого питання, чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII.
Так, зважаючи на викладене вище, Переможцем не підтверджено наявність Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються, а саме в частині вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів; капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, чим, відповідно, порушено вимоги встановлених Замовником у Додатку 6 до ТД.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Поруч з тим, відповідно до вимог пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Відповідно до Додатку 4 до ТД («Перелік документів для Переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей»), Замовником передбачено підтвердження відсутності підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей № 1178, шляхом завантаження до електронної системи закупівель, зокрема:
- інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача.
- повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа.
Слід зазначити, що Замовником 03.06.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем торгів - ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС».
Однак, аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, надано документи для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47 Особливостей № 1178 - 10.06.2024, тобто на 7 (сьомий) день, а отже, з порушенням чотириденного строку з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, відповідно, порушено вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 та 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС», а, натомість, укладено з ним договір вартістю 10 370 882,40 гривень.
Слід також зазначити, що згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Згідно з пунктом 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, моніторингом встановлено, що у пункті 8.2 розділу 8 Проєкту договору про закупівлю (Додаток 7 до ТД) та Договору від 10.06.2024 № 49/06, укладеного з Переможцем за результатами проведення процедури закупівлі, зазначено: «Загальний Гарантійний строк на всі виконані Підрядником та прийняті Замовником Роботи встановлюється згідно чинного законодавства України. Гарантійний строк складає 3 (три) роки.».
Разом з тим, Додатком 5 до ТД, установлено – «Гарантія на виконані роботи 5 років», що, у тому числі, свідчить про зазначення Замовником суперечливих відомостей/ вимог у тендерній документації та додатках до неї.
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено, що у тендерній документації та в укладеному договорі від 10.06.2024 № 49/06 (пункт 8.2) зазначено, що гарантійний термін на виконані роботі становить 3 роки, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668 та, як наслідок, укладений договір не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
24.10.2024 10:53 - 07.11.2024 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2024 10:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 24.10.2024 року Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт майстерень-лабораторій, кабінетів, інших приміщень для підготовки за професією 8990 "Оператор дистанційно керованих апаратів" за адресою: м. Київ, вул. Гарматна,10, корпусу №3)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-21-003235-a). Комунальним закладом професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою" вжито заходів щодо усунення виявлених порушень, а саме припинено зобов’язання за договором шляхом підписання Додаткової угоди №3 від 30.10.2024 року та оприлюднення через систему закупівель інформації про припинення дії Договору №49/06 від 10.06.2024 року.
Дата публікації звіту:
04.11.2024 15:22
Запити/Пояснення
Номер:
c4c2a43d6049472094544bd82e694d45
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
02.10.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є капітальний ремонт майстерень-лабораторій, кабінетів, інших приміщень для підготовки за професією 8990 "Оператор дистанційно керованих апаратів" за адресою: м. Київ, вул. Гарматна,10, корпусу №3 за ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-21-003235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b7cc0674f3294aa5b33768f91ccb18b8
Назва:
Про надання пояснень згідно запиту
Дата опублікування:
04.10.2024 14:20
Опис:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою" на Ваш запит від 02.10.2024 «Про надання інформації» щодо «Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт майстерень-лабораторій, кабінетів, інших приміщень для підготовки за професією 8990 "Оператор дистанційно керованих апаратів" за адресою: м. Київ, вул. Гарматна,10, корпусу №3)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-21-003235-a, у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості обґрунтовуються державними будівельними нормами (ДБН) та іншими нормативно-правовим актам у сфері будівництва з врахуванням даних нормативів був розроблений робочий проект проектною організацією ТОВ «ЖИТОМИРБУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» в 2024 році «Капітальний ремонт майстерень-лабораторій, кабінетів, інших приміщень для підготовки за професією 8990 "Оператор дистанційно керованих апаратів" за адресою: м. Київ, вул. Гарматна,10, Солом’янського району, корпусу №3)», який включає розділи:
- пояснювальна записка 16/2024-ПЗ;
- архітектурно-будівельна частина 16/2024-АБ;
- кошторисна документація 16/2024-КД
Даний проект пройшов експертизу та отриманий експертний звіт №267/КД/2024 від 01 квітня 2024 році на підставі якого була опублікована та визначена очікувана вартість закупівлі.
Дана процедура була проведена з метою термінового забезпечення умов підготовки учнів за новою професією «Оператор дистанційно керованих апаратів» та організації безпечного освітнього процесу в комунальному закладі професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою".
На підставі вищезазначених документів й було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі знаходиться за посиланням:
https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/4662854AA9DDDC06C2258B170047283E
Додатки:
1. Проектно-кошторисна документація
2. Технічне завдання (Дефектний акт)
3. Експертний звіт
Номер:
2641dee696a444018a8b10f3f3fc815c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2024 15:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» вимогам підпункту 1.2 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині підтвердження наявності в учасника трудових відносин (трудова книжка, наказ на прийняття на роботу, трудова угода, цивільно-правові угоди тощо) із працівниками, зазначеними у довідці, а саме з інженером-проектувальником?
2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» вимогам підпункту 1.4 пункту 2 Додатку 3 до ТД, а саме в частині надання у складі пропозиції протоколу або витягу з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» головного інженера з питань охорони праці згідно наданої довідки Учасником про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.05.2024 № 4?
3. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» вимогам Додатку 6 до ТД, в частині надання Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на роботи, що виконуються, зокрема, щодо вантажно-розвантажувальних робіт за допомогою машин і механізмів; капітального ремонту будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b7609f057a0647eda57bdb25f9272150
Назва:
Про надання пояснень згідно запиту
Дата опублікування:
21.10.2024 15:44
Опис:
Комунальний заклад професійної (професійно-технічної) освіти "Київський професійний коледж з посиленою військовою та фізичною підготовкою" на Ваш запит від 02.10.2024 «Про надання інформації» щодо «Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт майстерень-лабораторій, кабінетів, інших приміщень для підготовки за професією 8990 "Оператор дистанційно керованих апаратів" за адресою: м. Київ, вул. Гарматна,10, корпусу №3)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-21-003235-a, у відповідності до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення:
Замовником у підпункті 1.4 пункту 2 Додатку 3 тендерної документації «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію вимагається наступне: «Обов’язкове проходження навчання головного інженера з питань охорони праці на підтвердження інформації надати у складі пропозиції протокол або витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт». Даною Вимогою Замовник просив підтвердження навчання з питань охорони праці: НПАОП 0.00-1.75-15 на головного інженера, підтвердження навчання інженера з охорони праці протокол або витяг з протоколу та посвідчення з перевірки знань з питань охорони праці: НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» тендерною документацією не було передбачено.
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будівельне підприємство «ЕТАЛОН-БУД ПЛЮС» надано витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 10 червня 2021 року № 394-2021 та посвідчення № 394-2021-21 на підтвердження проходження навчання та перевірку знань: НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» на головного інженера Слонь Юрія Сергійовича, відповідно до наказу №8 від 10.04.2021 та довідка №4 від 01.05.2024. Тим саме виконана вимога Замовника в повному обсязі.
Додатки:
1. Витяг з протоколу №394-2021 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці.
Номер:
394d9e42fd45422398b8de37cab89a1e
Назва:
Роз’яснення до висновку
Дата опублікування:
29.10.2024 20:18
Опис:
Розглянувши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-21-003235-а від 24 жовтня 2024 року повідомляємо наступне.
Щодо процедури закупівлі то Замовлення послуги здійснювалося відповідно до проекту кошторису та експертної оцінки.
Під час моніторингу вказаної процедури закупівлі замовником не було встановлено будь-яких порушень, які спричинили конкретні негативні наслідки для бюджету. Висновок не містить відомостей стосовно неефективного, незаконного, нецільового використання бюджетних коштів, не встановлені обставини, що свідчать про зловживання учасників торгів та порушення інтересів сторін інших учасників. Встановлені обставини не пов`язані із порушенням Замовником принципів забезпечення ефективних та прозорих закупівель, засад конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, заходів запобігання проявам корупції у цій сфері або недобросовісної конкуренції.
Важливо зазначити, що кошти виділені на закупівлю за програмою «Захисник Києва».
Припинення зобов’язання може вплинути на якість підготовки кадрів військово-облікових спеціальностей необхідних для сил безпеки і оборони України.
На дату закінчення моніторингу процедури закупівлі та оприлюднення інформації про результати моніторингу повідомляємо, що виконано роботи за договором та згідно графіку робіт та частково сплачені відповідно до актів виконаних робіт.
Верховний Суд у постанові № 420/5590/19 від 30.11.2021 вказав, що з моменту визначення переможця торгів та встановлення відповідності пропозиції позивача вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» неможливо відмінити процедуру закупівлі, у порядку, передбаченому статтею 31 Закону, оскільки це нівелює принципи та основні положення Закону України «Про публічні закупівлі». Право на відміну торгів існує лише на стадії до завершення процедури торгів, а не після їх завершення на стадії укладання договору з переможцем. Після укладення договору про закупівлю процедура закупівлі є завершеною.
За приписами ч. 1 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.
Частини 1, 2 ст. 598 ЦК України встановлюють, що зобов`язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах встановлених договором або законом. Припинення зобов`язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках встановлених договором або законом.
Визначення органу контролю такого способу усунення виявлених порушень як «припинення зобов`язань» не вирішує питання обґрунтованості та вмотивованості акту індивідуальної дії, оскільки, підстави припинення зобов`язань врегульовані главою 50 ЦК України.
Отже, ні умовами вказаного договору, ні чинним законодавством не визначено такої підстави розірвання договору як вимога органу контролю, правові підстави для такого виконання відсутні та внаслідок виконання висновків Замовником можуть бути порушені вимоги законодавства України.
Спонукання до розірвання договору є виходом за межі повноважень контролюючого органу. Тобто, зобов`язавши вжити заходів щодо припинення зобов`язань за договором, укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі, порушує принцип пропорційності, оскільки договір виконано на 70%, згідно підписаних актів виконаних робіт. Крім того, у висновку не обґрунтовано необхідність застосування саме такого способу усунення встановлених порушень, не наведено наслідків, до яких призвели допущені позивачем порушення, їх значення з огляду на мету та принципи Закону № 922-VII.
Враховуючи викладене, просимо надати роз’яснення до висновку Північного офісу Держаудитслужби зазначити можливості здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором на стадії виконаних робіт.