-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Індивідуальне обмундирування
Протигаз фільтрувальний за технічними вимогами та комплектацією згідно додатку 2 Оголошення про закупівлю та на умовах поставки згідно Додатку 1 Оголошення про Закупівлю
Завершена
10 777 713.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 888.57 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 888.57 UAH
Номер:
7c22b39be36843c79f54c29983e31dde
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-21-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
21.06.2024 12:24 - 13.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
54 UA-2024-05-21-002657-a 21.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону та Особливостям № 1275, розгляду пропозиції ТОВ «ПРОФФ», своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення невідповідностей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості № 1275), розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі, протокол розкриття пропозицій, оголошення про проведення спрощеної закупівлі військовою частиною А4638 (далі – Замовник) від 21.05.2024 із змінами від 23.05.2024, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФФ» (далі – ТОВ «ПРОФФ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей ТОВ «ПРОФФ», повідомлення про намір укласти договір, договір поставки від 11.06.2024 № 30с на загальну суму 10 013 970,00 грн з ПДВ, пояснення Замовника, надані 28.06.2024, 01.07.2024 та 05.07.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
11.07.2024 10:33 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2024 10:33
Запити/Пояснення
Номер:
428e9a4efafc48a3949ef8974b8046f1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі індивідуального обмундирування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-21-002657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3d2c5e68d838442bbe0ae1290cf75f26
Назва:
ВІдповідь на запит ДАСУ від 25.06.2024 року
Дата опублікування:
28.06.2024 18:36
Опис:
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення, інформацію та документи по першому пункту:
Щодо інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких нами здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Очікувана вартість підтверджена шляхом аналізу тендерів минулих періодів які найбільш подібні до вимог закупівлі за допомогою інструменту Bi Prozorro. У результаті аналізу було виявлено три тендери які проводились протягом останніх двох років на обсяг закупівлі понад 1 000 протигазів моделі CM-6 з фільтром.
Аналіз тендерів минулих періодів:
1) Назва товару Протигази фільтруючі типу СМ-6 або еквівалент Сума, грн. з ПДВ 5 733 000,00 Кількість, шт. 1 300 Ціна, грн 4 410 Посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-009576-a?lot_id=3c8d64ff93e24a83b06c29c2a0533dd0#lots
2) Назва товару Протигази фільтрувальні СМ-6 з фільтром NBC-3/SL М, або еквівалент, в комплекті Сума, грн. з ПДВ 9 882 000,00 Кількість, шт. 1 800 Ціна, грн 5490 Посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-26-011023-a?lot_id=d84a546636a6f7c2db90866763e547be#lots
3) Назва товару Протигаз фільтрувальний СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M або еквівалент Сума, грн. з ПДВ 6 670 350,00 Кількість, шт. 1 215 Ціна, грн 5 490 Посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-18-005477-a?lot_id=5782dd956285c96e3a1e05dfaa7251db#lots
Середня ціна протигазів 5 130 грн. за один комплект, однак варто враховувати, що загалом ціни на протигаз перебувають у межах діапазону 2 565 – 8 900 гривень за штуку.. Зважаючи на суттєвий обсяг протигазів та факт проведення попередньої закупівлі подібного комплекту протигазів зі схожими вимогами за ціною 4 000 гривень за одиницю, прийнято рішення застосувати очікувану вартість до закупівлі за ціною: 4 074,75 гривень.
Щодо інформації та відповідних документів, на підставі яких нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Підставою для визначення технічних характеристик предмета закупівлі є рапорт начальника служби служби радіаційного, хімічного, біологічного захисту у якому зазначено вимоги до предмету, що дають змогу задовольнити потреби підрозділів і необхідні з метою виконання завдань щодо відсічі збройної агресії російської федерації проти України, забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, суверенітету. Дані технічні характеристики встановлюються виходячи з:
1) Потреб підрозділів для виконання конкретних поставлених їм завдань;
2) Безпеки, збереження життя та здоров’я військовослужбовців;
3) Мінімальних технічних вимог для успішного виконання бойових завдань за допомогою предмету закупівлі;
4) Досвіду обслуговування предмету закупівлі, або його еквівалентів для встановлення вимог до предмету закупівлі зважаючи на весь період життєвого циклу товару (частота технічного обслуговування предмету закупівлі, наявність комплектуючих та доступність їх купівлі).
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення, інформацію та документи по другому пункту:
Щодо надання пояснення з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону
Учасником у тендерній пропозиції надано документи які підтверджують право підписання договору про закупівлю, а саме:
1) Статут затверджений Протоколом № 2 Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФФ» від 22.12.2022 року;
2) Витяг з ЄДРПОУ від 31.05.2024 року;
3) Виписка з ЄДРПОУ від 07.02.2024 року;
4) Протокол загальних зборів учасників №1 від 05.02.2024 року – про включення до відомостей ЄДР інформацію про осіб, що мають право підпису без довіреності (підписантів) ;
5) Наказ №12 від 04.10.2022 року - про прийняття на посаду директора технічного Довгановського М. О.;
6) Довідка щодо ліцензування та документів дозвільного характеру №28/05-5т від 28.05.2024 року.
Згідно установчих документів – засновниками (учасниками) Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФФ» є Олексин А.В. з розміром частки 65%, який є генеральним директором і має право укладення договорів від імені Товариства і право підпису та Довгановський М.О. з розміром частки 35%, який є технічним директором і має право укладення договорів від імені Товариства і право підпису. Жодні інші особи не мають права підпису у товаристві незалежно від суми правочину. Реєстраційні дані Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОФФ» підтверджені витягом з ЄДРПОУ від 31.05.2024 і дана інформація була перевірена даними реєстру станом на дату укладення договору. Згідно отриманої довідка щодо ліцензування та документів дозвільного характеру №28/05-5т від 28.05.2024 р., діяльність не віднесена до переліку видів господарської діяльності, які підлягають обов’язковому ліцензуванню.
Таким чином, переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону.
У відповідь на Ваш запит надаємо пояснення, інформацію та документи по третьому пункту:
Щодо яких причин Військова частина А4638, не встановила в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону
Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.
В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору задля збільшення кількості учасників.
За сприятливих умов для більшої кількості учасників створюється більш конкурентне середовище та можлива економія державних коштів за рахунок зменшення вартості закупівлі.
Номер:
fe67f3fda8bd42e2a29c6ae4d5fe8761
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.06.2024 16:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі індивідуального обмундирування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-21-002657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні обгрунтовних пояснень (інформації та документів) щодо встановленої невідповідності у кількості комплектів індивідуального обмундирування, а саме, проєктом договору (додаток 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) встановлено придбання 2 700 комплектів протигазів фільтрувальних СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M та сумкою, проте в укладеному Договорі поставки від 11.06.2024 № 30с кількість комплектів становить 2645.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3c5d6661add34299b27d3112c775d8ce
Назва:
Про надання пояснень на запит від 26.06.24
Дата опублікування:
01.07.2024 09:02
Опис:
Щодо встановленої невідповідності у кількості комплектів індивідуального обмундирування, а саме, проєктом договору (додаток 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) встановлено придбання 2 700 комплектів протигазів фільтрувальних СМ-6 з фільтром NBC-3/SL M та сумкою, проте в укладеному Договорі поставки від 11.06.2024 № 30с кількість комплектів становить 2 645.
Обсяг закупівлі у кількості 2 645 протигазів опубліковано у тексті Оголошення. У полі «Інформація про предмет закупівлі» зазначено: Протигаз фільтрувальний за технічними вимогами та комплектацією згідно додатку 2 Оголошення про закупівлю та на умовах поставки згідно Додатку 1 Оголошення про Закупівлю, тобто проект договору передбачає погодження з умовами поставки, а не обсягу. Ми вважаємо, що учасники були ознайомлені з коректним обсягом закупівлі у 2 645 протигазів з огляду на те, що жоден учасник не подавав звернення та вимогу щодо внесення відповідних правок, або надання роз’яснення. В подальшому обсяг закупівлі будемо вказувати лише в тексті Оголошення про закупівлю.
Номер:
25967a2199134a0c8bc8936f57604d02
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2024 14:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі індивідуального обмундирування (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-21-002657-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати пояснення щодо посилання у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) на конкретні марку та виробника товару?
2. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ПРОФФ» підтверджено виконання вимог пункту 9 Оголошення, в частині підтвердження відсутності підстав, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5aba6890112a4db6bc90d7225920235b
Назва:
Про надання пояснень на запит від 02.07.24
Дата опублікування:
05.07.2024 16:35
Опис:
Щодо надання пояснення стосовно посилання у Додатку 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) на конкретні марку та виробника товару.
Посилання на конкретні марку та виробника товару наведено у рапорті начальника служби виходячи з технічних характеристик предмету закупівлі, що дають змогу задовольнити потреби підрозділів і необхідні з метою виконання завдань щодо відсічі збройної агресії російської федерації проти України, забезпечення національної безпеки, усунення загрози небезпеки державній незалежності України, її територіальній цілісності, суверенітету.. Дані технічні характеристики встановлюються виходячи з:
1) Потреб підрозділів для виконання конкретних поставлених їм завдань;
2) Безпеки, збереження життя та здоров’я військовослужбовців;
3) Мінімальних технічних вимог для успішного виконання бойових завдань за допомогою предмету закупівлі;
4) Досвіду обслуговування предмету закупівлі, або його еквівалентів для встановлення вимог до предмету закупівлі зважаючи на весь період життєвого циклу товару (частота технічного обслуговування предмету закупівлі, наявність комплектуючих та доступність їх купівлі).
Звертаємо Вашу увагу, що законодавство не забороняє вказати конкретні марку та виробника товару у вимогах до предмету закупівлі.
Щодо надання посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ПРОФФ» підтверджено виконання вимог пункту 9 Оголошення, в частині підтвердження відсутності підстав, передбачених частинами першою та другою статті 17 Закону.
Нижче наводимо посилання на файл, до ознайомлення сторінка 1:
https://p.zakupivli.pro/p?u=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2F29fb2621cae741d5b9c55d8afe60b45d%3FSignature%3DwjV5xQInh14twU6GDyNUtB6ANCyn76XJJiy9swGCY%252Bkmv5hQrexJIMVCeosyJxHuQ4hLn5Cv%252F6uxo20%252FLrLaCg%253D%253D%26KeyID%3D52462340&s=mdbmhler&h=rbghXIazyBWSSc4I02MBbw&m=application%2Fpdf
Додатково наводимо даний файл, що завантажений учасником у тендерній пропозиції у вкладенні.