-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 42510000-4-Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінники)
Завершена
1 623 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 230.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 230.00 UAH
Номер:
aa193ba82d93439cbfcbfe80f15d633d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-05-000058
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.11.2024 00:00
Період моніторингу:
06.11.2024 14:46 - 28.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.11.2024 № 60-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2024-05-20-008994-a 20.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), виконання рішень постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольної комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Харківські теплові мережі» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.05.2024 № 855в (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, Обґрунтування аномально низької ціни до 00:00 год. 31.05.2024, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 05.06.2024 № 934в, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.06.2024 № 978в щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ», скаргу до процедури (скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника) учасника ТОВ «НВП «ОПЕКС ЕНЕРГОСИСТЕМИ» від 19.06.2024 № UA-2024-05-20-008994-a.b1 та рішення комісія АМКУ від 01.07.2024 №11382-р/пк-пз, тендерну пропозицію приватної науково-виробничої фірми «АНКОР-ТЕПЛОЕНЕРГО», вимогу про усунення невідповідностей до 08:55 год. 19.06.2024, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2024 № 985в про визначення переможцем процедури закупівлі приватної науково-виробничої фірми «АНКОР-ТЕПЛОЕНЕРГО» та повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.06.2024, договір на закупівлю товару від 10.07.2024 № 011968 (№ 27071005) (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель від 10.07.2024, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 17.07.2024 № 1 та від 05.09.2024 № 2 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 12.11.2024.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
27.11.2024 17:47 - 03.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
5419f9133327494daccdcff8bd2dc08b
Назва:
Запит щодо надання пояснень
Дата опублікування:
07.11.2024 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю: «Код ДК 021:2015 – 42510000-4-Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінники)», очікуваною вартістю 1 623 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-20-008994-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Просимо надати інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору на закупівлю товару від 10.07.2024 №011968, укладеного з Приватною науково-виробничою фірмою «АНКОР-ТЕПЛОЕНЕРГО».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6de5357c5e4445fd8df2c4e8fefe6b7e
Назва:
Інформація стосовно запиту
Дата опублікування:
12.11.2024 16:34
Опис:
Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» (надалі – Замовник/ підприємство), яке є одним з об’єктів критичної інфраструктури Харкова, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає пояснення (інформацію) по моніторингу процедури публічної закупівлі Код ДК 021:2015 – 42510000-4-Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Теплообмінники), номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-11-05-000058 (надалі – Запит ДАСУ на пояснення). Замовник – КП «Харківські теплові мережі» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Очікувана вартість закупівлі визначена Замовником на підставі аналізу ринку та даних комерційних пропозицій компаній на аналогічний вид товарів (скановані копії пропозицій надаються). В той же час, на виконання вимог статті 4 Закону очікувана вартість закупівлі оприлюднена Замовником в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу - https://prozorro.gov.ua (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-05-20-008994-a), а також в оголошенні про проведення відкритих торгів (унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2024-05-20-008994-a). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, в повному обсязі зазначені в Додатку 2 до тендерної документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель в установленому Законом порядку разом із оголошенням про проведення відкритих торгів.
За результатами закупівлі між КП «Харківські теплові мережі» та ПРИВАТНА НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "АНКОР-ТЕПЛОЕНЕРГО" було укладено договір від 10.07.2024 № 27071005. Станом на 12.11.2024 року договір знаходиться на стадії виконання: поставлено товарів на суму 374 724,00грн, які сплачено в повному обсязі (копії документів, що підтверджують отримання товару та його сплату, надаються).