• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу: послуги з ремонту допоміжних електричних машин

детальніше див. тендерну документацію

Завершена

3 022 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 113.50 UAH
Номер: e098220639d144a79c2b5d2c939eebe8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-04-10-000074
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.04.2019 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.04.2019 11:24 - 04.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 10.04.2019 № 108 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови О. ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України від 10.04.2019 № 108 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2018-04-20-000742-c 20.04.2018 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель В.о. директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель С. ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, vasylchenko.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «ДАК» встановлено порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету регіональної філії «Одеська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) від 20.04.2018 № 29, тендерні пропозиції публічного акціонерного товариства «Науково-виробниче підприємство «Смілянський Електромеханічний Завод» та приватного підприємства «ДАК» (далі – ПП «ДАК»), протоколи тендерного комітету від 18.05.2018 № 89, від 05.06.2018 № 138, від 11.06.2018 № 153, від 25.06.2018 № 195, повідомлення про намір укласти договір, договір від 09.07.2018 № ОД/НРП-18-604 НЮ (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 28.12.2018 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 29.12.2018. За результатом моніторингу закупівлі встановлено, що тендерна пропозиція ПП «ДАК», в частині підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає вимогам тендерної документації. А саме, відповідно до підпункту 2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, передбачено подання учасником у складі своєї тендерної пропозиції довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, з доданням кваліфікаційних документів та скан-копії форми 1-ДФ. Крім того, відповідно до підпункту 5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник мав надати калькуляцію на послуги з розшифруванням по статтях витрат (з розрахунку за ремонт однієї одиниці обладнання). За результатами аналізу тендерної пропозиції ПП «ДАК» встановлено, що відповідно до наданої «Розшифрування статті 3 «Заробітна плата» калькуляції на ремонт лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу в обсязі КР-2» учасником передбачено витрати часу на виконання робіт працівників відповідної кваліфікації. Зокрема, відповідно до зазначеного документу для надання послуги потрібні зварювальник, токар шостого розряду та фрезувальник. Проте, довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, з доданням кваліфікаційних документів не підтверджено наявність працівників вищевказаних кваліфікацій. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «ДАК» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, та уклав з ним договір від 09.07.2018 № ОД/НРП-18-604 НЮ на суму 2 900 000,0 гривень.
Період усунення порушень: 18.04.2019 19:00 - 04.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2019 19:00

Оскарження висновку в суді

Опис: Заперечення Регіональною філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) розглянуто висновок Державної аудиторської служби України від 18.04.2019 №UA-M-2019-04-10-000074 щодо наявності порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель (електронна торгівельна площадка «Smarttender.biz»): UA-2018-04-20-000742-с, 2381348. По суті зауважень, наведених у вищевказаному висновку, пояснюємо наступне: Стосовно того, що тендерна пропозиція ПП «ДАК», в частині підтвердження кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до п.п. 2.2 п.5 розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, з доданням кваліфікаційних документів та скан-копію форми 1-ДФ. ПП «ДАК» (код ЄДРПОУ 24410694) надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг з ремонту допоміжних електричних машин, а саме перелік працівників які займають на підприємстві наступні посади, такі як обмотувальники елементів електричних машин, ізолювальник, слюсарі з ремонту електрообладнання, слюсар – складальник, просочувальник електрообладнання, майстер ВТК, начальник ЕТЛ тощо. Скан - копії кваліфікаційних документів, таких як дипломи, свідоцтва та посвідчення, свідчать про те, що дане підприємство має працівників з відповідним рівнем кваліфікації для надання послуг з ремонту допоміжних електричних машин якісно та вчасно. Стосовно того, що, відповідно до підпункту 5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації учасник мав надати калькуляцію на послуги з розшифруванням по статтях витрат (з розрахунку за ремонт однієї одиниці обладнання). За результатами аналізу тендерної пропозиції ПП «ДАК» встановлено, що відповідно до наданої «Розшифрування статті 3 «Заробітна плата» калькуляції на ремонт лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу в обсязі КР-2» учасником передбачено витрати часу на виконання робіт працівників відповідної кваліфікації. Зокрема, відповідно до зазначеного документу для надання послуги потрібні зварювальник, токар шостого розряду та фрезерувальник. Проте, довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, з доданням кваліфікаційних документів не підтверджено наявність працівників вищевказаних кваліфікацій. Слід зазначити, що тендерна документація на закупівлю послуг з ремонту допоміжних електричних машин не вимагає надання конкретної форми довідки про наявність працівників з чітко обумовленою кількістю та професією, до того ж на законодавчому рівні ніяким чином не встановлено жодної вимоги про те, що в калькуляції «Розшифрування статті 3 «Заробітна плата» на ремонт лінійного обладнання моторвагонного рухомого складу в обсязі КР-2» кількість працівників повинна збігатись з довідкою в довільній формі. Також слід зазначити, що у довідці вказані Джереловський Володимир Олексійович – слюсар з ремонту електрообладнання, який згідно наданого кваліфікаційного документу (диплому) також є токарем та Безнос Максим Вікторович, який згідно наданого кваліфікаційного документу (диплому) є бакалавром з інженерної механіки, металорізальних верстатів та систем та може виконувати фрезерувальні роботи. Крім того, згідно з кваліфікаційним довідником професій ("ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 45. Електротехнічне виробництво", що затверджений наказом Міністерства промислової політики України 11.08.98 р. N 288 та погоджений Міністерством праці та соціальної політики України.) - «обмотувальник елементів електричних машин» - обмотує складні елементи електричних машин, розмічає відстань за пазами осердя та колектора для змішаної (жаб'ячої) обмотки, протягує одно- та двошарові обмотки статора в пази, укладає обмотки та ущільнює, з'єднує обмотки статорів за складними схемами, установлює з'єднувальні шини та паяє, загинає кінці секцій з кількістю паралельних провідників до 2; - «складальник електричних машин та апаратів» - складає прості вузли машин, низьковольтні та високовольтні апарати та електротехнічні вироби при повній взаємозамінності деталей із застосуванням спеціальних пристроїв та інструменту, нарізає різьбу плашками або мітчиками вручну або на верстаті, визначає та усуває дефекти в складених вузлах. До того ж відповідно до наданої калькуляції «Розшифрування статті 3 «Заробітна плата» частка зварювальних робіт в загальній нормі витрат чол/годин на ремонт електричних машин є незначною в порівнянні з основними роботами – обмотування, складання, просочування, ізолювання та інші. З огляду на вищезазначене, кваліфікаційні документи, що надані в складі пропозиції учасника містять перелік професій, які насамперед надають можливість займати певні посади на підприємстві, маючи при цьому необхідні навики та вміння виконувати ті чи інші види робіт. Враховуючи вищевикладене, ПП «ДАК» не порушив умови тендерної документації та підтвердив кваліфікаційні критерії щодо наявності працівників відповідної кваліфікації. Таким чином Замовник не мав підстав для відхилення пропозиції ПП «ДАК». Також повідомляємо, що договір від 09.07.2018 №ОД/НРП-18-604-НЮ на виконання послуг з ремонту допоміжних електричних машин, укладений з переможцем торгів ПП «ДАК» був виконаний в повному обсязі. Послуги зі сторони Виконавця були надані якісно та вчасно, що не порушило жодної умови Договору в частині обов’язків Виконавця. Таким чином вважаємо, що Замовником не допущено порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) при проведенні закупівлі послуг з ремонту допоміжних електричних машин (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель (електронна торгівельна площадка «Smarttender.biz»): UA-2018-04-20-000742-с, 2381348.)
Дата публікації: 25.04.2019 09:16