-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Номер:
2993f05aac2a47f1b61c4f9769ad2d50
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
03.06.2024 11:01 - 25.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 № 44-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 03.06.2024 № 44-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2024-05-17-010098-a 17.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частин третьої, четвертої статті 22 Закону, пунктів 14, 18 частини другої статті 22 Закону, абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону, абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, пункту 28 Особливостей, абзацу восьмого підпункту 1 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей підпункту 11 та абзаців п’ятнадцятого, сімнадцятого пункту 47 Особливостей,
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ПЗОВ "Перлина Придністров'я" встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю послуг з оздоровлення та відпочинку дітей від 03.06.2024 №85 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України та заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.05.2024 № 12 (далі – ТД), протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку "Перлина Придністров'я" (далі – ПЗОВ "Перлина Придністров'я"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.05.2024 № 14, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2024, договір про закупівлю послуг з оздоровлення та відпочинку дітей від 03.06.2024 №85 (далі – Договір), відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 06.06.2024, 11.06.2024 та від 12.06.2024 року.
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником у підпункті 11 пункту 5 Розділу III ТД та у пункті 8 Додатку 3 до ТД зазначено, що:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення нею публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”.
Однак, відповідно до підпункту 11 пункту 47 Особливостей підставами для відмови в участі у процедурі закупівлі визначено, зокрема:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”, крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимоги підпункту 11 пункту 47 Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів), що є порушенням абзацу восьмого пункту 28 Особливостей.
На порушення абзацу сімнадцятого пункту 47 Особливостей, Замовник у Додатку 3 до ТД вимагає від учасника процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надати інформацію у довільній формі, що підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 2-6, 8, 9, 11, 12 пункту 47 Особливостей.
Замовник в Додатку 3 до ТД вимагає від переможця торгів на підтвердження вимог згідно підпункту 2, 3 пункту 47 Особливостей інформацію в довільній формі (довідка/гарантійний лист, тощо) про відсутність зазначених підстав для відхилення тендерної пропозиції, тоді як з 04.09.2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів.
Таким чином, Замовником на порушення абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та частини четвертої статті 22 Закону вимагає від переможця торгів документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
На порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, Замовником у пункті 10 Додатку 3 до ТД передбачено вимогу про надання документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Замовник у підпунктах 1 та 3 пункту 3 розділу V ТД зазначив підстави для відхилення тендерних пропозицій, зокрема, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, коли Учасник процедури закупівлі:
- «є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей» які не відповідають підставам для відхилення тендерних пропозицій зазначених в абзаці восьмому підпункту 1 та абзаці третьому підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
Отже, Замовником при складанні тендерної документації недотримано вимог абзацу восьмого підпункту 1 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів) та частини третьої статті 22 Закону.
На порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, в ТД Замовника не зазначено такі відомості як кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Згідно вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються такі відомості як вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/ співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак, при здійсненні Замовником закупівлі послуг, на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей, у ТД Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У пункті 7 розділу ІІІ ТД Замовником зазначено, що інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) – «Не вимагається, так як здійснюється закупівля послуги».
На порушення абзацу другого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності об’єднання учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей.
Замовник у пункті 7 Додатку 4 до ТД вимагає від учасників наступну інформацію та документи, зокрема: «Документ, протокольне рішення або довідка видана учаснику щодо включення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано або дозволено роботу у 2024 році або готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах військового стану у 2024 році».
Отже, вказаний пункт ТД містить чітку, безальтернативну вимогу про надання саме документа, протокольного рішення або довідки яким рекомендовано або дозволено роботу у 2024 році. Жодних винятків, які б дозволяли учаснику надавати інші документи на підтвердження наявності щодо включення дитячого закладу оздоровлення та відпочинку до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано або дозволено роботу у 2024 році або готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах військового стану у 2024 році, в ТД не відображено.
У своїй тендерній пропозиції учасником ПЗОВ "Перлина Придністров'я" надано гарантійний лист та довідку від 23.06.2023 №872/05.2-29/10 в якій зазначено інформацію, що ПЗОВ "Перлина Придністров'я" включено до мережі дитячих закладів оздоровлення, яким рекомендовано надати дітям оздоровчі та відпочинкові послуги у 2023 році, що не відповідає вимогам пункту 7 Додатку 4 до ТД, згідно якого Замовник вимагає наявність саме документа яким рекомендовано або дозволено роботу у 2024 році або готовності дитячого закладу оздоровлення та відпочинку надавати відпочинкові та оздоровчі послуги в умовах військового стану у 2024 році.
Однак, учасником ПЗОВ "Перлина Придністров'я" у складі тендерної пропозиції не надано вищезазначеного документа.
На порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив в тендерну пропозицію учасника ПЗОВ "Перлина Придністров'я", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У пункті 1 додатку 2 до ТД Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагає від учасника надати: «Довідку за Формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений».
У своїй тендерній пропозиції учасником ПЗОВ "Перлина Придністров'я" надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази які використовуватимуться учасником під час надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на об’єкти нерухомого майна, а саме: адмінбудинок, А, спальний корпус, Б, клуб, В, медпункт, Г, гараж, Д, котельня, Ж, очисні споруди, З, овочесховище, К.
Разом з цим, учасником ПЗОВ "Перлина Придністров'я" не надано у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказаних у вищезазначеній довідці (окрім вищеперелічених об’єктів нерухомого майна ), що не відповідає вимогам пункту 1 додатку 2 до ТД.
Таким чином, учасником ПЗОВ "Перлина Придністров'я" не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
У пункті 3 додатку 2 до ТД Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагає від учасника надати: «Інформаційну довідку, за Формою 3, складеною у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію про виконання аналогічного договору.
Аналогічні договори в кількості не менше трьох, які укладалися за останні 3 роки та виконані у повному обсязі. Для документального підтвердження виконання аналогічних договорів учасником надаються: - копії аналогічних за видом послуг договори з оздоровлення та відпочинку дітей; - документи, що підтверджують їх виконання у повному обсязі; - копії відгуків (видані замовниками, з якими було укладено договори)».
У складі своєї тендерної пропозиції учасником ПЗОВ "Перлина Придністров'я" надано Довідку «Про наявність досвіду виконання аналогічних договорів», з підтверджуючими документами, а саме:
1. Договір від 20.05.2021 №1, укладений з Департаментом соціальної політики Івано-Франківської ОДА, акт здачі-прийняття наданих послуг від 16.07.2024 №1, копію листа-відгуку (виданої замовником, з яким було укладено договір) на аналогічний договір не надано, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 2 до ТД.
2. Договір від 29.08.2022 №18, укладений з відділом соціального захисту населення Городенківської міської ради, акт виконання послуг від 29.08.2022 №18, лист-відгук відділу соціального захисту населення Городенківської міської ради від 04.07.2023 №213/09-18.
3. Договір від 04.08.2022 №114, укладений з Дзвиняцькою сільською радою Івано-Франківського району Івано-Франківської області, акт здачі-прийняття наданих послуг від 16.08.2022 №1, копію листа-відгуку (виданої замовником, з яким було укладено договір) на аналогічний договір не надано, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 2 до ТД.
4. Договір від 24.07.2023 №146, укладений з відділом освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Кароліно-Бугазької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області, акт здачі-прийняття наданих послуг від 25.07.2023 №9, копію листа-відгуку (виданої замовником, з яким було укладено договір) на аналогічний договір не надано, що не відповідає вимогам пункту 3 додатку 2 до ТД.
Таким чином, у тендерній пропозиції учасника учасником ПЗОВ "Перлина Придністров'я" не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПЗОВ "Перлина Придністров'я" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу
першого частини третьої статті 22 Закону, визначено учасника ПЗОВ "Перлина Придністров'я" переможцем торгів та укладено з ним договір про закупівлю.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 06.06.2024 та 07.06.2024 року через електронну систему закупівель надано запити замовнику, щодо ненадання учасником ПЗОВ "Перлина Придністров'я" вищевказаних документів. Замовником 11.06.2024 та 12.06.2024 року в електронній системі закупівель надано відповіді, які не спростовують факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПЗОВ "Перлина Придністров'я".
Період усунення порушень:
18.06.2024 11:01 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.06.2024 11:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Через електронну систему закупівель окремими сканкопіями оприлюднено інформацію та документи, що свідчать про виконання вимоги викладеної у висновку моніторингу Західного офісу Держаудитслужби (ID моніторингу: UA-M-2024-06-03-000004), а саме здійснено заходи щодо припинення зобов'язань за договором від 03.06.2024 № 85 з дотриманням положень Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України.
Дата публікації звіту:
24.06.2024 17:05
Запити/Пояснення
Номер:
fa97d57823204aa4a0ac8569c28f7607
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
04.06.2024 11:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
da64818a2ea74f88bf99d0b6338d00e3
Назва:
Відповідь на запит від 04.06.2024
Дата опублікування:
06.06.2024 22:25
Опис:
Управління соціальної політики Коломийської міської ради (далі – Управління) у порядку, встановленому частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає через електронну систему закупівель наступні пояснення (інформацію, документи) на запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу закупівлі: : ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)», а саме інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: Щодо обґрунтування розміру та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі: Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)», UA-2024-05-17-010098-a, здійснюється Управлінням соціальної політики Коломийської міської ради відповідно до Програми «Оздоровлення та відпочинку дітей на 2021-2024 роки» затвердженої рішенням міської ради від 24.12.2020 № 102-4/2020 (зі змінами). Розмір бюджетного призначення визначено на підставі кошторису (з урахуванням змін до нього) на 2024 рік відповідно до рішення міської ради від 22.12.2023 №3295-50/2023 «Про бюджет Коломийської міської територіальної громади на 2024 рік (09530000000)». Паспорти бюджетних програм розміщені на офіційному сайті Коломийської міської ради за посиланням: https://dani.kolrada.gov.ua/dataset
Відповідно до вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» очікувана вартість формувалася на підставі отриманих комерційних (цінових) пропозицій від надавачів аналогічних послуг за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» в межах виділеного обсягу фінансування.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики послуг з оздоровлення та відпочинку дітей визначені замовником на підставі та відповідно до законодавства, яке регулює діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку в Україні, а саме:
1)Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04.09.2008
2) наказ Міністерство України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13.08.2009 № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей»,
3) наказ Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 № 172 «Про затвердження Державних санітарних правил розміщення, улаштування та експлуатації оздоровчих закладів».
4)Державні санітарні правила і норми «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23.
5) Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
6) Правила пожежної безпеки в Україні, які затверджені наказом МВС України від 30.12.2014 № 1417 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 05.03.2015 №252/26697).
7) Наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 16.04.2009 №1254 (зареєстровано у Мін’юсті 30.04.2009 року за №396/16412).
8) ДСанПіН 5.5.5.23-99, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.1999 № 23;
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) на веб-сайті міської ради оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за посиланням: https://kolrada.gov.ua/p/zakupivli
Номер:
9450751e65ac4e70bd969cb44301f3de
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
06.06.2024 11:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 1 додатку 2 до ТД Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагає від учасника надати:
«Довідку за Формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці.
У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений».
У тендерній пропозиції учасника Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку "Перлина Придністров'я" надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази які використовуватимуться учасником під час надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на об’єкти нерухомого майна, а саме: адмінбудинок, А, спальний корпус, Б, клуб, В, медпункт, Г, гараж, Д, котельня, Ж, очисні споруди, З, овочесховище, К.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку "Перлина Придністров'я", що учасником всупереч вимог замовника не надано у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказаних у вищезазначеній довідці (окрім вищеперелічених об’єктів нерухомого майна )?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1c5b5bf8a838444c99607b6a48392441
Назва:
Відповідь на запит від 06.06.2024
Дата опублікування:
11.06.2024 19:30
Опис:
Управління соціальної політики Коломийської міської ради (далі – Управління) у порядку, встановленому частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає через електронну систему закупівель наступні пояснення (інформацію, документи) на запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу закупівлі: : ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)», а саме у пункті 1 додатку 2 до ТД Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагає від учасника надати: «Довідку за Формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений». У тендерній пропозиції учасника Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку "Перлина Придністров'я" надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази які використовуватимуться учасником під час надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей та витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності на об’єкти нерухомого майна, а саме: адмінбудинок, А, спальний корпус, Б, клуб, В, медпункт, Г, гараж, Д, котельня, Ж, очисні споруди, З, овочесховище, К. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку "Перлина Придністров'я", що учасником всупереч вимог замовника не надано у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вказаних у вищезазначеній довідці (окрім вищеперелічених об’єктів нерухомого майна )? Замовником було прийнято до розгляду довідку від Учасника за Формою 1 яка є частиною Додатку 2 до тендерної документації та надані до неї документи про підтвердження власності якими є Витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, якими учасник підтвердив своє право власності на наступні об'єкти нерухомості: : адмінбудинок, А, спальний корпус, Б, клуб, В, медпункт, Г, гараж, Д, котельня, Ж, очисні споруди, З, овочесховище, К, які є основними об’єктами матеріально-технічної бази, які мають першочергове значення для надання послуг із оздоровлення дітей. Водночас Замовником в ході кваліфікації переможця було враховане надання Учасником процедури закупівлі наступних документів: 9 Свідоцтво про державну атестацію дитячого закладу оздоровлення та відпочинку; 20 Сертифікат відповідності на послуги їдальні; 21 сертифікат відповідності на послуги з тимчасового розміщення; 23 Акт прийому Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку «Перлина Придністров’я» , які також є підтверджуючими документами наявності всіх необхідних елементів матеріально-технічної бази для надання послуг з оздоровлення дітей. Замовником передбачалось отримання підтвердження права власності на основні об’єкти матеріально-технічної бази, які мають першочергове значення для надання послуг із оздоровлення дітей. Додатково вказані допоміжні об’єкти МТБ, вказані у Формі 1 яка є частиною Додатку 2 тендерної документації за власним бажанням учасником закупівлі, не потребують отримання інформації про право власності.
Номер:
3db6511bfd0448fc831d095d21daef5c
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
07.06.2024 10:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-010098-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
У пункті 1 додатку 2 до ТД Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагає від учасника надати: «Інформаційну довідку, за Формою 3, складеною у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію про виконання аналогічного договору.
Аналогічні договори в кількості не менше трьох, які укладалися за останні 3 роки та виконані у повному обсязі.
Для документального підтвердження виконання аналогічних договорів учасником надаються:
- копії аналогічних за видом послуг договори з оздоровлення та відпочинку дітей;
- документи, що підтверджують їх виконання у повному обсязі;
- копії відгуків (видані замовниками, з якими було укладено договори)».
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку "Перлина Придністров'я", що учасником всупереч вимог замовника не надано у складі тендерної пропозиції копії листів-відгуків на всі аналогічні договори які зазначені у довідці, зокрема: договори від 20.05.2021 №1, від 04.08.2022 №114 та від 24.07.2023 №146?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
32f5631e40e44c15849ec62039b6417e
Назва:
Відповідь на запит від 07.06.2024
Дата опублікування:
12.06.2024 20:00
Опис:
Управління соціальної політики Коломийської міської ради (далі – Управління) у порядку, встановленому частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надає через електронну систему закупівель наступні пояснення (інформацію, документи) на запит Управління Західного офісу Державної аудиторської служби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу закупівлі: : ДК 021:2015: 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку «Оздоровлення та відпочинок дітей (крім заходів з оздоровлення дітей, що здійснюються за рахунок коштів на оздоровлення громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи)», а саме у пункті У пункті 1 додатку 2 до ТД Замовник на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору вимагає від учасника надати: «Інформаційну довідку, за Формою 3, складеною у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка має містити інформацію про виконання аналогічного договору. Аналогічні договори в кількості не менше трьох, які укладалися за останні 3 роки та виконані у повному обсязі. Для документального підтвердження виконання аналогічних договорів учасником надаються: - копії аналогічних за видом послуг договори з оздоровлення та відпочинку дітей; - документи, що підтверджують їх виконання у повному обсязі; - копії відгуків (видані замовниками, з якими було укладено договори)». Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Позаміського закладу оздоровлення та відпочинку "Перлина Придністров'я", що учасником всупереч вимог замовника не надано у складі тендерної пропозиції копії листів-відгуків на всі аналогічні договори які зазначені у довідці, зокрема: договори від 20.05.2021 №1, від 04.08.2022 №114 та від 24.07.2023 №146? Замовником було прийнято до розгляду довідку від Учасника за Формою 3 яка є частиною Додатку 2 до тендерної документації та надані до неї копії аналогічних договорів, а також актів здачі-прийняття наданих послуг та наданого листа-відгука. Замовником в ході кваліфікації переможця було розглянено надання Учасником процедури закупівлі документів, які згідно чинного законодавства підтверджують виконання Учасником аналогічних договорів в кількості не менше трьох, які укладалися за останні 3 роки та виконані у повному обсязі, підтвердження виконання яких було здійснено безпосередньо актами здачі-прийняття наданих послуг та/або листами-відгуками. Замовником передбачалось отримання підтвердження виконання аналогічних договорів в кількості не менше трьох, які укладалися за останні 3 роки та виконані у повному обсязі. Додатково вказані аналогічні договори та підтвердження їх виконання в полному обсязі, вказані у Формі 3 яка є частиною Додатку 2 тендерної документації не є вимогою тендерної документації Замовника, а були надані за власним бажанням Учасником закупівлі, тому не приймаються до розгляду Замовником в ході кваліфікації переможця.