• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інтерактивний комплект комп’ютерного обладнання для кабінету штучного інтелекту

Завершена

1 095 717.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 478.59 UAH
Номер: c9b450f15d074547a722f54b4ffe4a2b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-03-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 03.06.2024 17:17 - 25.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.06.2024 № 51-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 03.06.2024 № 51-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-05-17-007688-a, 17.05.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 688-43-46, pavlen4ik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення частин 2, 3 статті 22 Закону та пункту 2 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Опорного закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 імені В.О. Нижниченка Горішньоплавнівської міської ради Кременчуцького району Полтавської області» (далі – Замовник) UA-P-2024-05-17-006752-a на 2024 рік; власний веб-сайт замовника; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 17.06.2024 року; запитання потенційних учасників до процедури від 17.06.2024; відповіді замовника потенційним учасникам до процедури закупівлі від 19.06.2024; тендерну пропозицію учасника ФОП Савіцький Андрій Йосипович; протокол про визначення переможця процедури закупівлі та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в закупівлі UA-2024-05-17-007688-a від 28.05.2024; Договір про закупівлю товару від 07.06.2024 № 91 з ФОП Савіцький Андрій Йосипович; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 06.06.2024 та 17.06.2024 в електронній системі закупівель (з додатками). Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178 встановлено порушення чинного законодавства. Пунктом 2 Постанови № 1178 установлено, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Абзацом 2 пункту 2 Постанови № 1178 встановлено заборону замовникам здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Так, на виконання вимог Постанови № 1178 Замовником в тендерній документації не встановлено жодних обмежень щодо закупівлі товарів з Ісламської Республіки Іран. Разом з цим, виключний перелік підстав для відхилення пропозицій учасників замовником наведено в п. 3 Розділу «Відхилення тендерних пропозицій». З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 17.06.2024 через електронну систему закупівель надано запит замовнику, зокрема щодо питання, чи передбачає тендерна документація заборони щодо здійснення закупівель товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. Надане замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю не спростовує виявленого порушення, адже в наданому замовником поясненні замовник не заперечує факту невстановлення в тендерній документації обмежень щодо закупівлі товарів з Ісламської Республіки Іран, та зазначив наступне: «З ПРИВОДУ ТРЕТЬОГО ПИТАННЯ повідомляємо, що дійсно у тексті тендерної документації не встановлено жодних обмежень щодо закупівлі товарів з Ісламської Республіки Іран. Така технічна помилка сталася при складанні тендерної документації шляхом корегування тендерної документації на закупівлю подібного товару, складеною уповноваженою особою до прийняття Постанови КМУ №131 від 09.02.2024 року та відповідно до внесення змін до Особливостей…» Отже, з огляду на вищевикладені обставини наявні ознаки порушення частин 2, 3 статті 22 Закону та пункту 2 Постанови № 1178. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Так, абз. 6 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, з метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, замовником встановлено, що учасник у складі пропозиції повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.) відповідні документи, зокрема декларацію, видану уповноваженим органом з сертифікації, про відповідність технічним регламентам на запропоновану учасником інтерактивну панель, а саме: технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання. На виконання даної вимоги учасником надано документи «Декларація_про_відповідність_Панель INTBOARD.PDF.» та «Декларація про відповідність Документ-камери.pdf», які містять відбиток печатки про взяття на облік в органі з оцінки відповідності ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА «УКРЕКСПЕРТИЗА» та реєстраційний номер, проте дані документи не містять інформації про те, ким вони були видані, а останній («Декларація про відповідність Документ-камери.pdf») не містить підпису особи, що засвідчує декларацію про відповідність. Відповідно до пункту 4.4. ДСТУ 4163:2020 затвердженого Державним Підприємством «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 № 144 визначено, що документи, що їх створюють юридичні особи, обов’язково повинні мати такі реквізити: найменування юридичної особи, назва виду документа (не зазначають на листах), дата документа, реєстраційний індекс документа, заголовок до тексту документа, текст документа, підпис (для електронних документів — електронний підпис або електронна печатка в разі відсутності електронного підпису). Разом з цим, згідно з абзацом 2 ч. 5 статті 23 Закону, маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. З метою підтвердження чи спростування встановленого порушення органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 12.06.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Надане замовником пояснення на запит органу державного фінансового контролю не спростовує виявленого порушення, адже в наданому замовником поясненні відсутня інформація щодо виявлення ним невідповідностей в документах учасника, при розгляді його тендерної пропозиції. Відповідно до абз. 2 ч. 2 п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Савіцький Андрій Йосипович не відповідала вимогам тендерної документації замовника та підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено замовником.
Період усунення порушень: 20.06.2024 15:30 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2024 15:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З урахуванням того, що станом на 25 червня 2024 року жодна одиниця товару не поставлялася за договором №91 від 07.06.2024 року, укладеним з переможцем відкритих торгів ФОП Савіцький Андрій Йосипович, з метою усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, виявлених під час проведення моніторингу закупівлі, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Розірвати договір №91 від 07.06.2024 року укладений з ФОП Савіцький Андрій Йосипович за результатами відкритих торгів по предмету закупівлі: «Інтерактивний комплект комп’ютерного обладнання для кабінету штучного інтелекту (код згідно ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-17-007688-a, шляхом підписання додаткової угоди про розірвання договору. 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель додаткову угоду про розірвання договору протягом трьох робочих днів з дня її підписання сторонами.
Дата публікації звіту: 26.06.2024 10:16

Запити/Пояснення