• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Кондиціонери (внутрішні та зовнішні блоки)

Протокол №56 від 17.05.2024року

Завершена

356 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 780.00 UAH
Номер: f7082c0921c64637a3facbc62cbe90a3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-10-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.06.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 11.06.2024 14:36 - 03.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 10.06.2024 № 44 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.06.2024 № 44. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-05-17-005306-a 17.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозиції учасників встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Острозька багатопрофільна лікарня» Острозької міської ради Рівненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2024-05-17-005959-a на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджена рішенням уповноваженої особи від 17.05.2024 № 56; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника в частині правомірності відхилення Товариства з обмеженою відповідальністю «ТІКО» та тендерну пропозицію переможця торгів Фізичної особи-підприємця «Адаменко Юрій Володимирович» (далі – ФОП «Адаменко Юрій Володимирович»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 31.05.2024 № 60 про відхилення тендерної пропозиції; протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 31.05.2024 № 61 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 31.05.2024; Договір від 07.06.2024 № 157; Додаткову угоду від 14.06.2024 № 1; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 14.06.2024. За результатами питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Замовником в пункті 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам надаються згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Також, п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 1.4 Додатку 2 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Тендерної документації встановлена вимога, що якість та комплектність товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України, стандартам якості (сертифікати відповідності стандарту НПАОП 0.00-1.81-18, ДСТУ EN 60335-1:2017, ДСТУ EN 60335-2-14:2014 та/або декларації про відповідність згідно стандарту НПАОП 0.00-1.81-18, ДСТУ EN 60335-1:2017, ДСТУ EN 60335-2-14:2014 та висновок санітарно-епідеміологічної експертизи) (надати скан - копії документів). Проте, в складі тендерної пропозиції ФОП «Адаменко Юрій Володимирович» відсутні сертифікати відповідності стандарту та/або декларації про відповідність згідно стандарту ДСТУ EN 60335-1:2017, ДСТУ EN 60335-2-14:2014. Згідно тендерної пропозиції та технічного завдання від 20.05.2024 № 17/01, наданих ФОП «Адаменко Юрій Володимирович» в складі пропозиції, учасником запропоновано кліматичне обладнання ТМ «Аerostar». Однак, Сертифікат відповідності стандарту НПАОП 0.00-1.81-18, наданий в складі пропозиції, виданий на товар ТМ «SPECIALE». З огляду на вищевикладене пропозиція учасника не відповідає вимогам п.1, п. 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та Додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Таким чином, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «Адаменко Юрій Володимирович», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, чим порушено вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Під час проведення моніторингу Замовником розірвано Договір від 07.06.2024 № 157 згідно Додаткової угоди від 14.06.2024 № 1.
Період усунення порушень: 20.06.2024 17:03 - 05.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.06.2024 17:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «Кондиціонери (внутрішні та зовнішні блоки) » (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-005306-a), повідомляємо, що зауваження викладені у висновку прийняті до відома, з уповноваженою особою комунального некомерційного підприємства "ОСТРОЗЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОСТРОЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ проведено роз'яснювальну роботу та здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема заплоновані додаткові навчання для підвищення кваліфікації.
Дата публікації звіту: 25.06.2024 13:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 03.09.2024 16:17

Запити/Пояснення