-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Яйця курячі інкубаційні (код за ДК 021:2015 - 03140000-4 (Продукція тваринництва та супутня продукція)
Завершена
1 377 000.00
UAH з ПДВ
Номер:
9e7806805d2a43468621b0445b9a9958
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-18-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
18.06.2024 14:03 - 10.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2024 № 152
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2024-05-17-000161-a 17.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу закупівлі, установлено порушення Замовником вимог пункту 13 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, договір від 17.05.2024 № 30/24, пояснення та документи Замовника від 20.06.2024, від 27.06.2024 та від 28.06.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості № 1178).
За нормою пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Також, згідно із вимогами пункту 13 Особливостей № 1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Так, під час аналізу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Замовником разом із звітом про договір про закупівлю, не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, чим порушено вимоги пункту 13 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
05.07.2024 12:01 - 20.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.07.2024 12:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунено
Дата публікації звіту:
10.07.2024 14:25
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionPublicDisclosure: Так
Опис:
Порушення усунуто, оголошено догану.
Дата публікації:
29.07.2024 10:02
Запити/Пояснення
Номер:
8a6a015020f14a33aedb0024ad9670ff
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
19.06.2024 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є яйця курячі інкубаційні (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-000161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач», з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
4. Надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану щодо закупівлі (UA-2024-05-17-000161-a).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0734289233a340aebf059a8202d8892b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.06.2024 13:08
Опис:
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби по закупілі яєць курячих інкубаційних у системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-000161-a , адміністрація Білоцерківського НАУ повідомляє наступне.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення: В грудні 2023 року керівник навчально-виробничого центру Білоцерківського НАУ подав службову записку на закупілю яєць курячих інкубаційних на 2024 рік у кількості 220320 штук. У січні поточного року був укладений договір на постачання яєць інкубаційних.
Після внесення змін до Постанови КМУ від 09.06.2021 року №590 університет втратив можливість своєчасно оплачувати кошти за одержані яйця інкубаційні. Через хронічну тривалу заборгованість постачальник відмовився від подальшого виконання договору. У травні були оголошені чергові торги на закупівлю яєць інкубаційних з розрахунку закупівлі щомісячно по 18360 штук яєць до кінця року.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено Замовником згідно Наказу № 275 від 18.02.2020 МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Враховувалася інформація про ціни на товари, що міститься в мережі інтернет у відкритому доступі, зокрема, на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції. Здійснювалося дослідження на основі метода порівняння цін, який базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару за минулі роки згідно потреб Замовника як навчального закладу.
Отож, основними джерелами інформації для визначення ціни одиниці товару використовувались:
1.Прайс-листи виробників та постачальників відповідної продукції, які є у вільному доступі у мережі Інтернет.
2.Спеціалізовані торгівельні майданчики –інтернет ресурси.
3. Дані власних угод і публічна інформація з ProZorro.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості оприлюднені на сайті університету за посиланням: https://btsau.edu.ua/node/4612
Копії службової записки на придбання яєць інкубаційних курячих і обгрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі додаються.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (з особливостями).
Пояснення: 08.05.2024 року Білоцерківським НАУ була оголошена закупівля Яєць курячих інкубаційних (код за ДК 021:2015 - 03140000-4 (Продукція тваринництва та супутня продукція)) за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-05-08-002896-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п. 48 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями», звіт про результати проведення закупівлі.
Таким чином, з огляду на норми Особливостей виникла необхідність та підстави прийняти рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
Обґрунтування здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 21.11.2022.
Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася.
Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону урядом були прийняті Особливості.
Положеннями Особливостей передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), тобто замовник застосовує виняток за Особливостями і укладає прямий договір.За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
Копія протоколу від 17.05.2024 року №17/05 додається.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач», з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель?
Пояснення: Білоцерківський НАУ закуповує яйця інкубаційні з 2016 року. У більшості випадків товар в мережі інтернет пропонується за готівку, або великими птахокомплексами виключно за попередньою оплатою. Після призупинення виконання договору колишнім постачальником керівництво навчально-виробничого центру університету проводило переговори з контрагентами університету. Єдиною умовою було дотримання якісних параметрів товару та продаж на умовах тривалої відстрочки платежу. Єдиним хто погодився на підписання договору було ТОВ « НВП«Укрзооветпромпостач». Станом на 19.06.2024 року заборгованість університету перед Товариством з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач» складає 220320,00 грн.
4. Надати протокол/рішення уповноваженої особи Замовника, щодо прийняття рішення про внесення змін до річного плану щодо закупівлі (UA-2024-05-17-000161-a).
Надаємо Копія протоколу/ рішення уповноваженої особи від 17.05.2024 року №17/05.
Номер:
a95fc011721244efa7c8d79c768c6aa9
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
27.06.2024 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
У ході проведення моніторингу закупівлі, установлено, що Замовником, керуючись нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, здійснено закупівлю яєць курячих інкубаційних (ID: UA-2024-05-17-000161-a) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, зокрема, у зв’язку з відміною торгів за номером ID: UA-2024-05-08-002896-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, установлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо відповідності вимог суб’єкта (Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач»), з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації за ідентифікатором UA-2024-05-08-002896-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2d871a8ac7e94b84ad9c534dc608beaa
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.06.2024 11:30
Опис:
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби по закупілі яєць курячих інкубаційних у системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-000161-a , адміністрація Білоцерківського НАУ повідомляє наступне.
У ході проведення моніторингу закупівлі, установлено, що Замовником, керуючись нормами підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, здійснено закупівлю яєць курячих інкубаційних (ID: UA-2024-05-17-000161-a) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, зокрема, у зв’язку з відміною торгів за номером ID: UA-2024-05-08-002896-a через неподання жодної тендерної пропозиції для участі.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178, установлено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження, щодо відповідності вимог суб’єкта (Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач»), з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації за ідентифікатором UA-2024-05-08-002896-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Надаємо документальне підтвердження, щодо відповідності вимог суб’єкта (Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач»), з яким укладено договір про закупівлю, вимогам, що були визначені Замовником у тендерній документації за ідентифікатором UA-2024-05-08-002896-a.
Номер:
ddf7253b23164752b178a8e65fc3e307
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
28.06.2024 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Яйця курячі інкубаційні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-000161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач» вимогам пункту 2.2 Розділу І Додатку 1 ТД за ідентифікатором UA-2024-05-08-002896-a, а саме: підтверджуючі документи на працівника Гасратова Теймура Акіфовича, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.05.2024 № 52?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років,
Номер:
909e3685acd4462dba052782b4c76d93
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.06.2024 14:06
Опис:
На виконання запиту Північного офісу Держаудитслужби по закупілі яєць курячих інкубаційних у системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-17-000161-a , адміністрація Білоцерківського НАУ повідомляє наступне.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Яйця курячі інкубаційні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-17-000161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином Замовником перевірено на відповідність пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач» вимогам пункту 2.2 Розділу І Додатку 1 ТД за ідентифікатором UA-2024-05-08-002896-a, а саме: підтверджуючі документи на працівника Гасратова Теймура Акіфовича, зазначеного у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.05.2024 № 52?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років,
Пояснення: Для підтвердження кваліфікаційних критеріїв товариством з обмеженою відповідальністю «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач» надало довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.05.2024 № 52. У довідці зазначено : "До довідки додаємо копію штатного розпису ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач» в якості підтвердження можливості використання праці таких працівників". ТОВ «Науково – виробниче підприємство «Укрзооветпромпостач» надало копію штатного розпису затвердженого станом на 01.01.2024 року разом на 94 штатних одиниці. У вищезазначеному штатному розписі є відділ матеріально-технічного забезпечення з вакантними посадами начальника відділу та фахівця з постачання. Працівник Гасратов Теймур Акіфович зарахований на посаду фахівця з постачання після 01.01.2024 року. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.05.2024 № 52 зазначено 48 працівників товариства, яких цілком достатньо для виконання договору з постачання яєць інкубаційних курячих.