-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади
Торги відмінено
1 350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 750.00 UAH
Номер:
23fefe25b27043889bc1d50787f951eb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-20-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.09.2024 00:00
Період моніторингу:
20.09.2024 16:55 - 12.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.09.2024 № 253
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2024-05-16-008419-a 16.05.2024 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо виконання рішення комісії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Визирської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.07.2024 № 10/07/24-01ВТ (зі змінами), реєстр пропозицій, рішення комісії АМКУ від 30.05.2024 № 9517-р/пк-пз та від 20.06.2024 № 10722-р/пк-пз, тендерну пропозицію приватного підприємства «КАЙЛАС-К» (далі – ПП «КАЙЛАС-К»), довідку щодо обґрунтування аномально низької ціни від 16.07.2024, протоколи уповноваженої особи від 22.07.2024 № 22/07/24-01ВТ та від 09.08.2024 № 09/08/24-01ВТ, рішення комісії АМКУ від 26.08.2024 № 14314-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи від 23.09.2024 № 23/09/24-01ВТ, пояснення на запит Держаудитслужби, отримані 26.09.2024 через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Моніторингом встановлено, що на розгляд комісії АМКУ надійшла скарга ПП «КАЙЛАС-К» від 20.05.2024 № UA-2024-05-16-008419-a.b1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації, за результатами розгляду якої комісія АМКУ рішенням від 30.05.2024 № 9517-р/пк-пз зобов’язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі.
Водночас на розгляд комісії АМКУ надійшла скарга ПП «КАЙЛАС-К» від 07.06.2024 № UA-2024-05-16-008419-a.a2, за результатами розгляду якої встановлено, що Замовник не вніс зміни до тендерної документації та не усунув порушення, які викладені у мотивувальній частині рішення комісії АМКУ від 30.05.2024 №9517- р/пк-пз, чим порушив вимоги частини двадцять другої статті 18 Закону.
Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником 10.07.2024 на виконання рішення комісії АМКУ від 20.06.2024 № 10722-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації.
Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Зважаючи на зазначене, Замовник виконав рішення комісії АМКУ від 30.05.2024 № 9517-р/пк-пз з порушенням строків, визначених у частині двадцять другій статті 18 Закону.
В ході проведення моніторингу 23.09.2024 Замовник відмінив торги відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (протокол від 23.09.2024 № 23/09/24-03ВТ).
Період усунення порушень:
10.10.2024 17:08 - 25.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2024 17:08
Запити/Пояснення
Номер:
32bc01d6beb1460cbe3fdec04f44ea1e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 10:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки проекту землеустрою щодо встановлення меж території Визирської сільської територіальної громади (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-008419-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.