-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 796 Деснянського району міста Києва, вул. Костянтина Данькевича, 1-А
Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, а переклад повинен бути посвідчений нотаріально. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально, або підписаний перекладачем, або учасником торгів (на розсуд учасника).
Завершена
3 915 889.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 158.90 UAH
мін. крок: 1% або 39 158.90 UAH
Номер:
170de1960f0a4a6f8f34943440fe94ca
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000060
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 17:07 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.08.2024 № 192
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-05-16-007979-a 16.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи 01.05.2024 б/н (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.06.2024, тендерні пропозиції ТОВ «ІНБУД-ХХI» та ТОВ «ІБК «СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН» (далі – Переможець), протокол про прийняття уповноваженою особою рішень щодо відхилення тендерної пропозиції від 05.06.2024 б/н, протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця та намір укласти договір про закупівлю від 06.06.2024 б/н, договір від 17.06.2024 № 127, додаткову угоду від 30.05.2024 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 21.08.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли пропозиції наступних учасників: ТОВ «ІНБУД-ХХI» з остаточною ціною 3 627 943,71 грн, та ТОВ «ІБК «СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН» з остаточною ціною 3 665 100,00 грн.
Моніторингом установлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ІНБУД-ХХI» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 05.06.2024 б/н) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ІНБУД-ХХI» зазначених в протоколі від 05.06.2024 б/н, порушень не встановлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «ІБК «СМАРТ РЕНОВЕЙШЕН» з остаточною ціновою пропозицією 3 665 100,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
11.09.2024 17:21 - 17.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2024 17:21
Запити/Пояснення
Номер:
b3fe5c47789242bfbbf6d604367202a7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
20.08.2024 18:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 796 Деснянського району міста Києва, вул. Костянтина Данькевича, 1-А (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-16-007979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
372f168c693745ed9b207ca2c8479f5e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
21.08.2024 09:06
Опис:
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова з визначення вартості будівництва), відповідно до яких для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови. З урахуванням зазначеного технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до дефектного акту, який містить перелік необхідних для здійснення капітального ремонту робіт, та відомості ресурсів без цін. Перелік необхідних для виконання капітального ремонту робіт визначено кошторисною документацією, складеною у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва та нормативів, актуальних поточних цін трудових та матеріально-технічних ресурсів.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно кошторисної документації, за результатом розгляду якої отримано Експертний звіт (позитивний) № 46739 від 23.04.2024 р. щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 796 Деснянського району міста Києва, вул. Костянтина Данькевича, 1-А».
Очікувану вартість закупівлі робіт визначено відповідно до Зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва, наявного у складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі (підготовка до опалювального сезону та енергозбереження) в дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 796 Деснянського району міста Києва, вул. Костянтина Данькевича, 1-А», за наступним розрахунком:
Всього по ЗКР – (разом по главі 10 ЗКР + разом по главі 12 ЗКР) х 1,2 = Очікувана вартість закупівлі,
де: разом по главі 10 ЗКР – Кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %);
разом по главі 12 ЗКР - Вартість проектних робіт, витрати на експертизу кошторисної частини проектної документації на будівництво
1,2 – ПДВ.
3 984 556,00 – (47 610,00 + 9 612,00) х 1,2 = 3 915 889,60 грн.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до виділених у встановленому порядку видатків на здійснення відповідної закупівлі робіт з капітального ремонту згідно Розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.02.2024 р. №110 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2024 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації» зі змінами.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/http://ruodesn.gov.ua/wp-content/uploads/UA-2024-05-16-007979-a.pdf (вебсайт замовника, розділ «Публічні закупівлі» за посиланням http://ruodesn.gov.ua/publichni-zakupivli/ (шукати за ідентифікатором закупівлі)).