• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт гідроізоляції цокольної частини і фундаментів будівлі ЗДО "Ромашка" Новоолександрівської сільської ради по вул. Сонячна, 2, в с. Волоське Дніпровського району Дніпропетровської області (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

1 708 031.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 540.16 UAH
Номер: badb2ebed4c34a9a9eea6e52c5bf8bcf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.06.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 17.06.2024 18:13 - 09.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 17.06.2024 №72 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 17.06.2024 №72 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 11 UA-2024-05-16-006933-a 16.05.2024 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини 2 статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). За результатом аналізу питання відповідності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги Наказу №710. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, розгляду тендерних пропозицій учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), відповідності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Перелік формальних помилок» (далі Наказ № 710), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) UA-P-2024-05-16-008142-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №3 від 16 травня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ПП "МОВАК", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 03.06.2024, договір від 11.06.2024 №11/06/р, запит про надання пояснень від 20.06.2024 та від 21.06.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.06.2024 та від 26.06.2024 року. Моніторингом встановлено, що Замовник, як головний розпорядник бюджетних коштів, не оприлюднив на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель, так як, за наданим ним посиланням на веб-сайті Відділу освіти, культури, молоді та спорту Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (https://nvol.osv.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih- harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-10-4/), інформація відсутня. Як наслідок, порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Крім цього, Замовником у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає Переліку формальних помилок затверджених наказом №710. Моніторингом встановлено що, Замовник у пункті 4.1 та 4.2 Додатку 3 до тендерної документації встановив кваліфікаційні критерії, а саме: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», без надання інформації про спосіб підтвердження відповідності учасника встановленим критеріям і вимогам, що є порушенням частини 2 статті 22 Закону №922. Отже, у порушення частини 2 статті 22 Закону №922 Замовником, разом з одним, або декілька кваліфікаційних критеріїв, не зазначено спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям.
Період усунення порушень: 09.07.2024 16:16 - 24.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 09.07.2024 16:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додаємо наказ про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту: 15.07.2024 17:15

Запити/Пояснення