-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт гідроізоляції цокольної частини і фундаментів будівлі ЗДО "Ромашка" Новоолександрівської сільської ради по вул. Сонячна, 2, в с. Волоське Дніпровського району Дніпропетровської області (45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 708 031.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 540.16 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 540.16 UAH
Номер:
badb2ebed4c34a9a9eea6e52c5bf8bcf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-13-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.06.2024 00:00
Період моніторингу:
17.06.2024 18:13 - 09.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
17.06.2024 №72
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2024 №72
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
11 UA-2024-05-16-006933-a 16.05.2024 ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатом аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог частини 2 статті 22 Закону №922.
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
За результатом аналізу питання відповідності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій встановлено порушення вимоги Наказу №710.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, розгляду тендерних пропозицій учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), відповідності опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710 «Перелік формальних помилок» (далі Наказ № 710), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) UA-P-2024-05-16-008142-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №3 від 16 травня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ПП "МОВАК", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 03.06.2024, договір від 11.06.2024 №11/06/р, запит про надання пояснень від 20.06.2024 та від 21.06.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.06.2024 та від 26.06.2024 року.
Моніторингом встановлено, що Замовник, як головний розпорядник бюджетних коштів, не оприлюднив на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівель, так як, за наданим ним посиланням на веб-сайті Відділу освіти, культури, молоді та спорту Новоолександрівської сільської ради Дніпровського району Дніпропетровської області (https://nvol.osv.org.ua/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih- harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-10-4/), інформація відсутня.
Як наслідок, порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім цього, Замовником у пункті 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, зазначений перелік формальних (несуттєвих) помилок, який не відповідає Переліку формальних помилок затверджених наказом №710.
Моніторингом встановлено що, Замовник у пункті 4.1 та 4.2 Додатку 3 до тендерної документації встановив кваліфікаційні критерії, а саме: «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», без надання інформації про спосіб підтвердження відповідності учасника встановленим критеріям і вимогам, що є порушенням частини 2 статті 22 Закону №922.
Отже, у порушення частини 2 статті 22 Закону №922 Замовником, разом з одним, або декілька кваліфікаційних критеріїв, не зазначено спосіб підтвердження відповідності учасника установленим критеріям.
Період усунення порушень:
09.07.2024 16:16 - 24.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2024 16:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Додаємо наказ про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата публікації звіту:
15.07.2024 17:15
Запити/Пояснення
Номер:
a453bcdca2894fbf8815586ddf39d4f7
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.06.2024 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Капітальний ремонт гідроізоляції цокольної частини і фундаментів будівлі ЗДО "Ромашка" Новоолександрівської сільської ради по вул. Сонячна, 2, в с. Волоське Дніпровського району Дніпропетровської області. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Волоське, вул. Сонячна, 2, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-006933-a), яку проведено ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. У Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагає від учасника подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам, які надає учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно пункту 4.2 цього Додатку, Учасник підтверджує наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У довідці від 22.05.2024 №34 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначено про наявність 8 робітників (монтажники, покрівельники, бетоняри). Однак, відсутні дані, щодо водія для виконання робіт, які передбачені у кошторисі, а саме для керування та обслуговування машин та перевезення ґрунту і будівельного сміття. При цьому, відповідно до довідки від 22.05.2024 №33 про наявність у учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій у розділі техніка (транспортний засіб), зазначено що форма власності - оренда. Надайте посилання на файл у якому розміщений договір оренди транспортних засобів та враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ПП "МОВАК" не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
aa24d90b11b9450aba7b7123013fbe5b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 16:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт, а саме: Капітальний ремонт гідроізоляції цокольної частини і фундаментів будівлі ЗДО "Ромашка" Новоолександрівської сільської ради по вул. Сонячна, 2, в с. Волоське Дніпровського району Дніпропетровської області. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Волоське, вул. Сонячна, 2, 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-16-006933-a), яку проведено ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
Відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник визначив перелік документів, які обов’язково подаються учасником у складі тендерної пропозиції, а саме: гарантію на виконання капітального ремонту з урахуванням вимог чинних нормативно-правових актів у сфері будівництва. Учасником надано Гарантійний лист від 22.05.2024 №43, де виконання вимог та зазначає ідентифікатор закупівлі – UA-P-2024-05-14-003067-a. Однак, зазначене у гарантійному листі не відповідає та суперечить ідентифікатору річного плану вказаної закупівлі (UA-P-2024-05-16-008142-a).
Крім того, у затвердженому локальному кошторисі до договору розділ 4 «Підпірна стіна» п.46 не відповідає вимогам визначеним у дефектному акті замовника. Чому під час розгляду тендерної пропозиції учасника не врахована вищезазначені невідповідності?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.