• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Екскаватори автомобільні

Завершена

134 576 882.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 672 884.41 UAH
Номер: b776dc6bb3704ae98eda10b117db322f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-24-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.09.2024 12:42 - 16.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.09.2024 № 230 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2024-05-15-012224-a 15.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, oksana1325499@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на момент оголошення відкритих торгів (далі – Особливості №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.05.2024 № 67 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.05.2024, тендерну пропозицію ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможцем торгів та повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2024 № 73, договір від 04.06.2024 № 136, пояснення та документи надані Замовником від 30.09.2024 на запити Північного офісу Держаудитслужби. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» з ціновою пропозицією 124 070 000,00 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Згідно з абзацом 3 пункту 3 Особливостей № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, крім підпункту 4 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. Пунктом 61 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII передбачено, що замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році – 20 %. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Відповідно до пункту 9 «Ступінь локалізації виробництва» Розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати довідку у довільній формі із зазначенням ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель. Замовник самостійно перевіряє інформацію щодо ступеня локалізації виробництва товару, який є предметом закупівлі у переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. На підтвердження вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 24.05.2024 № 9 в який ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» інформує Замовника, що запропонований товар має походження – Україна та має достатній ступінь локалізації товару, згідно постанови Кабінету Міністрів від 02 серпня 2022 року № 861 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва», який становить більше ніж 20%. Додатково учасник повідомляє Замовника про наявність запропонованого товару в Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва: Назва згідно переліку локалізованих товарів: «Автомобіль екскаватор-планувальник СБМ UDS-214.3 М СБМ Виробник: ТОВ «СПЕЦБУДМАШ» Рівень локалізації – 20.26% з Посиланням та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель». Проте, під час перевірки за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/products згідно наданої довідки від 24.05.2024 № 9 не відображається ступінь локалізації виробництва, що не відповідає вимогам пункту 9 «Ступінь локалізації виробництва» Розділу 3 ТД. Відповідно до Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати: Детальний опис предмета закупівлі за усіма пунктами технічних вимог, його технічних та якісних характеристик із обов'язковим зазначенням марок, моделей, модифікацій, не допускається застосування висловів: «не менше», «не більше», «або», «еквівалент», «аналог», тощо). Декларацію відповідності на запропоноване шасі від виробника; Декларацію відповідності на екскаваторну установку від виробника. В разі якщо шасі та екскаваторна установка від одного виробника учасник надає декларацію відповідності або технічний паспорт на запропонований автомобільний екскаватор. Гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, гарантійними строками та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: - Гарантійний лист від виробника за запропоноване шасі (філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо поставки Товару у кількості, якості, який є предметом закупівлі. Гарантійний лист від виробника повинен містити: повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, мати назву предмету закупівлі, кількість та технічні характеристики товару, що пропонується. - Гарантійний лист від виробника на екскаваторну установку (філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) щодо поставки Товару у кількості, якості, який є предметом закупівлі. Гарантійний лист від виробника повинен містити: повну назву Учасника, адресуватися Замовнику торгів, мати назву предмету закупівлі, кількість та технічні характеристики товару, що пропонується. На підтвердження вищезазначеної вимоги в складі пропозиції Переможця надано детальний опис предмета закупівлі від 24.05.2024 року № 8 та гарантійні листи виробників від 23.05.2024 № 2024_СSM_UDS-044 та від 24.05.2024 № 43. Слід зазначити, що запропонований товар який складається з шасі MAN TGS 26.360 6x6 BB СH виробництва ТОВ «МАН Трае енд Бас Юкрейн» та екскаваторної установки UDS 214.3 виробництва CSM Industry s.r.o. від різних виробників. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» відсутні декларація відповідності на запропоноване шасі від виробника та декларація відповідності на екскаваторну установку від виробника, чим недотримано вимогу до Додатку 3 до ТД. Крім того, пунктом 24 та 28 Додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовником встановлено вимоги до додаткової комплектації, а саме: двосторонній відеореєстратор в комплекті з флеш-накопичувачем для запису даних не менше ніж на 12 годин; комплект інструментів, зокрема: домкрат, балонний ключ, набір ключів та накидних головок (не менше 120 елементів) типу Makita, DeWalt або еквівалент, буксирувальний трос (повна сумісність із запропонованим автомобілем). В складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» надано детальний опис предмета закупівлі від 24.05.2024 року № 8 в якому відсутня інформація шодо комплектації флеш-накопичувача та не зазначено об’єм флеш-накопичувача для запису даних не менше ніж на 12 годин та відсутня інформація щодо кількості елементів, що входять в комплект інструментів, чим недотримано вимогу до Додатку 3 до ТД. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Однак, в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а уклав з ним договір на суму 124 070 000,00 гривень. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Період усунення порушень: 07.10.2024 15:11 - 22.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.10.2024 15:11

Оскарження висновку в суді

Опис: Керуючись п.8 та п.10 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.
Дата публікації: 11.10.2024 16:13
Дата відкриття провадження: 28.11.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 320/46578/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, та наказу 24.09.2024 № 230 Північного офісу Держаудитслужби Державної аудиторської служби України було прийнято та опубліковано рішення про проведення моніторингу закупівлі UA-2024-05-15-012224-a. Підставою для проведення моніторингу стали: Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 07 жовтня 2024 року о 15:11 на електронному майданчику було оприлюднено «Висновок про результати розгляду моніторингу закупівлі» (надалі по тексту – Висновок). Відповідно до Висновку «про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-15-012224-a» від 07.10.2024 за результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІТАЛ ГРУП ЛТД» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. п.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В свою чергу умовами п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій уважно ознайомившись із викладеним у Висновку, та вимогами Північного офісу Держаудитслужби, повністю не погоджуючись із викладеним, керуючись п.8 та п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-05-15-012224-a.
Дата публікації звіту: 11.10.2024 15:35

Запити/Пояснення