-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
541 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 707.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 707.70 UAH
Номер:
34f811fa92454074bb86a79c6818e59d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 14:10 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.07.2024 № 52-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ
Додаток до наказу від 15.07.2024 № 52-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
3 UA-2024-05-15-008594-a 15.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства "Славута-сервіс" Славутської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 15.05.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 24.05.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ПОЛІПАРТС", фізичної особи-підприємця Антоненко І.А., протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.05.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 28.05.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.05.2024, договір про закупівлю товару від 03.06.2024 № 392 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 06.06.2024, повідомлення про внесення змін до Договору від 06.06.2024, додаткова угода № 2 від 27.06.2024, повідомлення про внесення змін до Договору від 27.06.2024, пояснення та документи від 29.07.2024 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
30.07.2024 15:09 - 03.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.07.2024 15:09
Запити/Пояснення
Номер:
30053ff4d69445a4bc269e18579741c1
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
25.07.2024 09:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-008594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0254418325c84a309203cbfdc74a4e37
Назва:
Відповідь на Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.07.2024 10:44
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності, код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника»», (далі — Закупівля), та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи). Ідентифікатор закупівлі № UA-2024-05-15-008594-a, повідомляємо наступне.
25.07.2024 року через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі наступного змісту:
«Про надання пояснень (інформації, документів): У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності, код 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-15-008594-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін та товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.».
Виходячи зі змісту Запиту необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит наступного змісту:
«До формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик були залучені відповідні фахівці замовника, які відповідають за подальше використання товару та дотримання державних норм щодо його якісних та технічних характеристик. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендаціям Наказу Мінекономіки від 18.02.2020р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», з урахуванням загальнодоступної інформації з мережі інтернет, методом порівняння ринкових цін, аналізом комерційних пропозицій постачальників.
Взято до уваги інформацію щодо цін на відповідний товар з мережі інтернет, посилання на сайти: https://autodoc.ua/, https://ukrshina.com.ua/, https://shyp-shyna.com.ua/, https://shiny-diski.com.ua/, https://shinoman.ua/, https://rezina.ua/ua/shiny/, https://tshina.ua/ua/shiny/, https://omega.page/, https://avtodiski.net.ua/ua/shina, https://guma.com.ua/ .
Враховано інформацію комерційних пропозицій (додається).
Додатково повідомляємо : Пункт 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» зобов’язує головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Комунальне підприємство «Славута-Сервіс» Славутської міської ради не має статус бюджетної установи, є одержувачем бюджетних коштів, а не розпорядником, тому інформація не публікувалась."
Протокольне рішення уповноваженої особи від 29.07.2024 р додається.