-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Комп'ютерна техніка ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ( (Комп'ютерна система для монтажу відео(системний блок-1шт, монітори - 2 шт., клавіатура-1 шт., миша-1 шт.), ноутбуки -2шт.)
Завершена
211 160.00
UAH без ПДВ
Номер:
a2aa332a457346469630106734575b7b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2024 00:00
Період моніторингу:
06.06.2024 15:06 - 28.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.06.2024 № 117
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.06.2024 № 117.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-05-15-003600-a, 15.05.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення потреби та відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення норм статті 4 Закону, пункту 14 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення норм пунктів 3 та 13 Особливостей №1178.
Крім того, Замовником допущено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок не надання документів у випадках, передбачених законодавством.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; наявності підстав та обгрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з врахуванням норм Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі; своєчасності укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме забезпечити припинення зобов’язань за укладеним договором з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також здійснити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі та вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні документів у випадках, передбачених законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 червня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; визначення потреби та відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав та обгрунтування для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон) з врахуванням норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної редакції, далі – Особливості №1178); розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до законодавства про публічні закупівлі, своєчасності укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дрогобицькщго державного педагогічного університету імені Івана Франка (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-05-15-004119-a); опубліковану в електронній системі закупівель інформацію про предмет та умови закупівлі; звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-05-15-003600-a; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 13.05.2024 №101; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що за досліджуваною закупівлею UA-2024-05-15-003600-a Замовником здійснено закупівлю товарів (комп'ютерна система для монтажу відео та ноутбуки - 2шт) шляхом укладання договору без використання електронної системи закупівель з посиланням у змінах до річного плану закупівель на підпункт 6 пункту 13 Особливостей №1178 (не відбулися відкриті торги UA-2024-04-17-001534-a).
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит, зокрема, щодо надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовник зазначив, що оцінка можливих потенційних учасників здійснювалась у спосіб запиту пропозицій, зокрема за допомогою дзвінків до продавців комп’ютерної техніки.
При цьому, документального підтвердження щодо наданої у поясненні інформації Замовником до моніторингу не надано, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Відповідно до норм пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Моніторингом встановлено, що в електронній системі закупівель за досліджуваною закупівлею 15.05.2024 оприлюднено звіт про результати проведення закупівлі UA-2024-05-15-003600-a та договір про закупівлю від 13.05.2024 №101.
Однак, разом із звітом про договір про закупівлю обґрунтування підстави для здійснення Замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, в електронній системі закупівель не опубліковано, чим порушено вимоги пункту 13 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Замовником, у наданому під час моніторингу поясненні щодо причин не опублікування в електронній системі закупівель вищевказаного обґрунтування зазначено, що обгрунтування підстави для здійснення закупівлі помилково не було опубліковано, натомість дане обгрунтування було подано у плані закупівлі, відповідно до якого зроблено звіт про укладений договір без застосування електронної системи.
Однак, моніторингом встановлено, що у річному плані закупівель Замовника UA-P-2024-05-15-004119-a наведено норму підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 та вказано про відкриті торги UA-2024-04-17-001534-a, що не відбулися, однак до річного плану закупівель UA-P-2024-05-15-004119-a відповідне обгрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа, погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, не додано.
Також, моніторингом встановлено, що відповідно до інформації в річному плані закупівель Замовника за ID: UA-P-2024-05-15-004119-a, закупівля здійснюється за кошти міжнародної технічної допомоги у рамках проекту 101082858 «Мікрокваліфікація на основі МООС для професійного розвитку вчителя» (CRED4TEACH), реєстраційна картка проекту №5378, В рамках програми Еразмус +, напрям КА2: розвиток потенціалу вищої освіти, вартість закупівлі визначено в розмірі 211 160 грн, за вказаною закупівлею передбачено придбання комп'ютерної системи для монтажу відео (системний блок - 1шт, монітори - 2 шт, клавіатура - 1 шт, миша - 1 шт), ноутбуки - 2шт.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що за проектом «Мікрокваліфікація на основі МООС для професійного розвитку вчителя» за кошти міжнародної технічної допомоги планувалося придбати обладнання та обладнати відеостудію для виробництва та видання навчальних відеоматеріалів для МВОК, в тому числі 2 ноутбуки, а також що підставою для реалізації даного проекту є міжнародний договір «Рамкова Угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із Заявою Законом України від 03.09.2008 №360-VI), програма Еразмус+, напрямом КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти.
Також у поясненні зазначено, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» проект пройшов державну реєстрацію і отримав від Секретаріату Кабінету Міністрів України реєстраційну картку №5378 від 11.02 2024 та погоджено план закупівлі, який розміщено на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади.
Зокрема, відповідно до пункту 9 Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 №153 (далі – Порядок №153) для проектів (програм), у яких бенефіціар одночасно виконуватиме функції реципієнта (далі - бенефіціар/реципієнт), план закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (далі - план закупівлі) узгоджується із бенефіціаром/реципієнтом, партнер з розвитку або виконавець надсилає план закупівлі бенефіціару/реципієнту та в копії Секретаріату Кабінету Міністрів України, а бенефіціар/реципієнт протягом 10 робочих днів з дня надходження плану закупівлі інформує партнера з розвитку або виконавця про погодження плану закупівлі або надсилає обґрунтовані зауваження щодо узгодження категорій (типів) товарів, робіт і послуг, які планується придбавати в рамках проекту (програми) для своїх потреб, та надсилає Секретаріату Кабінету Міністрів України копію листа про погодження плану закупівлі або про наявність зауважень до нього, при цьому, у разі коли бенефіціар/реципієнт в установлений строк не висловив свою позицію, план закупівлі вважається погодженим без зауважень.
У пункті 18 Порядку №153 визначено, що одночасно з видачею реєстраційної картки проекту (програми) робиться відповідний запис у реєстрі проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, та розміщується план закупівлі на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади (крім інформації, що становить комерційну таємницю).
Відповідно до розміщеного на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади у Переліку зареєстрованих проєктів з планами закупівель (https://www.kmu.gov.ua/diyalnist/mizhnarodna-dopomoga/pereliki-zareyestrovanih-proektiv-z-planami-zakupivel, https://drive.google.com/drive/folders/1FjUePZZBwjdZHGuyCjdJJu5jejun6ivx, https://drive.google.com/file/d/1b9qqb-YbFC8C3ii5cB30w22D1MhX3DkU/view) Плану закупіві товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) «Мікрокваліфікація на основі MOOC для професійного розвитку вчителя» – №5378, бенефіціар – Міністерство освіти і науки України, серед реципієнтів - Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка) передбачено придбання Замовником товарів за кошти міжнародної технічної допомоги в рамках реалізації вказаного проекту граничною сумою (кошти міжнародної технічної допомоги, яку планується виділити в рамках реалізації проекту) – 20 000,00 євро, з яких:
- на 1 комп’ютерну систему для монтажу відео (системний блок, 2 монітори, клавіатура, миша) – 2 907,00 євро;
- ноутбуки (15.6"-17.3") – 3 шт (без ОС) – 2 335,00 євро;
- інше обладнання (навушники, студійні монітори, колонки, фотоапарати з лінзами, акумулятори та карти пам’яті до фотоапарату, мікрофони, телесуфлер, стедикам, штативи, софтбокси, стійки для освітлення, студійні кріплення, хромакей, кріплення до хромакея, мікшерний пульт, програмне забезпечення) – 14 758,00 євро.
Отже, відповідно до Плану закупіві товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) №5378) передбачено, зокрема, закупівлю для Замовника комп’ютерної системи для монтажу відео (системний блок, 2 монітори, клавіатура, миша) та 3-х ноутбуків.
Слід зазначити, що відповідно до норм Порядку №153 реципієнт забезпечує цільове використання міжнародної технічної допомоги під час реалізації проектів (програм), веде облік використаних коштів, які надаються в рамках міжнародної технічної допомоги у вигляді фінансових ресурсів (грантів).
У пункті 14 Особливостей №1178 визначено, що закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.
Одночасно, у статті 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план), закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Як зазначено вище, Планом закупіві товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) №5378) передбачено, зокрема, закупівлю для Замовника 3-х ноутбуків та визначено граничну суму коштів міжнародної технічної допомоги, яку планується виділити в рамках реалізації проекту на придбання цих ноутбуків - 2 335,00 євро.
Замовником 17.04.2024 було оголошено відкриті торги (ID закупівлі: UA-2024-04-17-001534-a) щодо закупівлі комп'ютерної системи для монтажу відео (системний блок - 1шт, монітори - 2 шт, клавіатура - 1 шт, миша - 1 шт), ноутбуки - 2шт очікуваною вартістю 214 090,56 грн (джерело фынансування - кошти міжнародної технічної допомоги у рамках проекту -101082858 «Мікрокваліфікація на основі МООС для професійного розвитку вчителя» (CRED4TEACH), реєстраційна картка проекту №5378, в рамках програми Еразмус +, напрям КА2: розвиток потенціалу вищої освіти), які не відбулися через відсутність пропозицій.
В подальшому Замовником укладено договір про закупівлю від 13.05.2024 №101 (далі – Договір №101) за досліджуваною закупівлею без використання електронної системи закупівель (ID закупівлі: UA-2024-05-15-003600-a) на суму 211 160,00 грн без ПДВ.
При цьому, у річному плані закупівель Замовника заплановано закупівлю 2-х ноутбуків, тоді як за розміщеним на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади Планом закупіві товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) №5378) передбачено закупівлю 3-х ноутбуків.
Крім того, моніторингом встановлено, що вартість закупівлі 2-х ноутбуків за укладеним Договором №101 складає 96 600,00 грн без ПДВ (48 300,00 грн за 1 ноутбук), тоді як за розміщеним на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади Планом закупівлі товарів, робіт і послуг, що придбаваються за кошти міжнародної технічної допомоги (реєстраційна картка проекту (програми) №5378) передбачено придбання 3-х ноутбуків на граничну суму 2 335,00 євро, що за офіційним курсом Національного банку України 1 євро станом на дату укладання Договору №101 (42,8148 грн) складає 99 972,56 грн (або 33 324,19 грн за 1 ноутбук).
Таким чином, досліджувана закупівля UA-2024-05-15-003600-a проведена Замовником не у відповідності до наявної потреби (в частині потреби у закупівлі 3-х ноутбуків), що суперечить нормам статті 4 Закону, пункту 14 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що постачання товару відповідно до укладеного договору не здійснювалося, сторони дійшли згоди розірвати договір №101 від 13.05.2024 за згодою сторін на підставі невідповідності щодо кількості ноутбуків за погодженим Планом закупівлі, який розміщено на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади, та потребою у ноутбуках (2 шт) при написанні проекту «Мікрокваліфікація на основі МООС для професійного розвитку вчителя».
Період усунення порушень:
21.06.2024 14:47 - 06.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.06.2024 14:47
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення законодавства викладені у висновку моніторингу усунуто. Договір поставки розірвано. Здійснено заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушень вимог пунктів 3 та 13 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлі та вимог частини п’ятої статті 8 Закону .
Дата публікації звіту:
26.06.2024 11:55
Запити/Пояснення
Номер:
b61e6fd8f4de418ab6ebca1067bd87c8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
11.06.2024 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.06.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD-UA-2024-05-15-003600-a, яка проводилась Дрогобицьким державним педагогічним університетом імені Івана Франка (далі – Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження)?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА»?
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178).
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За нормою пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа складеного уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погодженого (затвердженого) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника, в електронній системі не оприлюднено.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати пояснення (інформацію з документальним підтвердженням) щодо підстав не оприлюднення в електронній системі закупівель належного обґрунтування на виконання пункту 13 Особливостей №1178.
Під час моніторингу встановлено, що за закупівлею UA-2024-05-15-003600-a без використання електронної системи Замовником 15.05.2024 опубліковано в електронній системі інформацію, щодо проведення даної закупівлі, є підпункт 6 пункту 13 Особливостей №1178.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 при проведенні закупівлі UA-2024-05-15-003600-a в частині відповідності вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації за попередньо відміненими відкритими торгами.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
673c9bc9f5e54ad1861a371dd8562a32
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.06.2024 20:12
Опис:
Щодо питання 1.
Надаємо обгрунтування очікуваної вартості (додається до пояснення) та посилання на сайт , де його опубліковано https://dspu.edu.ua/buhgalterska-sluzhba/
Щодо питання 2
Оцінка можливих потенційних учасників здійснювалась у спосіб запиту пропозицій, зокрема за допомогою дзвінків до продавців комп’ютерної техніки.
Щодо питання 3
Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі помилково не було опубліковано , натомість дане обгрунтування було подано у плані закупівлі відповідно до якого зроблено звіт про укладений договір без застосування електронної системи.
Щодо питання 4
Надаємо документальне підтвердження ( додається до пояснення) щодо виконання вимог підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 при проведенні закупівлі UA-2024-05-15-003600-a в частині відповідності вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації за попередньо відміненими відкритими торгами.
Додатково повідомляємо, що постачання товару відповідно до укладеного договору не здійснювалося. Сторони дійшли згоди розірвати договір №101 від 13.05.2024р. за згодою сторін: при написанні проекту «Мікрокваліфікація на основі МООС для професійного розвитку вчителя» Дрогобицькому державному педагогічному університету імені Івана Франка за кошти міжнародної технічної допомоги планувалося придбати обладнання та обладнати відеостудію для виробництва та видання навчальних відеоматеріалів для МВОК в тому числі 2 ноутбуки. . Підставою для реалізації даного проекту є міжнародний договір «Рамкова Угода між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств (ратифікована із Заявою Законом України від 03.09.2008 №360- VI», програма Еразмус+,напрямом КА2: Розвиток потенціалу вищої освіти. Згідно Постанови КМУ від 15.02.2002 року№153 «Про створення єдиної системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги» проект пройшов державну реєстрацію і отримав від Секретаріату Кабінету Міністрів України реєстраційну картку №5378 від 11.02 2024 року та погоджено план закупівлі, який розміщено на Єдиному веб-порталі органів виконавчої влади. У плані закупівлі прописано придбання 3 ноутбуків. Дана невідповідність є підставою для розірвання Договору №101 від 13.05.2024 року так як дана закупівля здійснюється за кошти міжнародної технічної допомоги відповідно до реєстраційної картки №5378.
Найближчим часом сторони підпишуть угоду про розірвання договору.