• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

"Капітальний ремонт вимощення Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 « Журавлик» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області , за адресою: Одеська область, Одеський район , місто Чорноморськ, вулиця 1 травня, 4-Б " ДК 021:2015 45453000-7– Капітальний ремонт і реставрація.

Місцезнаходження замовника та його категорія: - вул. Хантадзе, 8-А, м. Чорноморськ, Одеська область, Україна 68001; - 3 категорія - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі". Визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги з Особливостями. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).

Торги відмінено

905 289.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 526.45 UAH
Номер: c77885726f30453e9186c22fe2d420af
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-03-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 03.06.2024 16:14 - 25.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2024 Одеса № 117 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 03.06.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 03.06.2024 № 117 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 5 UA-2024-05-13-007642-a 13.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-31-96, liana_gichka@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог пункту 26, 34 Особливостей та пункту 6 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 1 та 8 пункту 28 Особливостей та пункту 14 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, а також абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 18 червня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 13.05.2024 № 41, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Арпроектбуд» (далі –ПП «Арпроектбуд»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Арпроектбуд», протокол уповноваженої особи від 24.05.2024 № 46, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 24.05.2024, пояснення та документи отримані 07.06.2024 через електронну систему закупівель, інформацію про відміну відкритих торгів, оприлюднену в електронній системі закупівель 07.06.2024 та протокол уповноваженої особи від 07.06.2024 № 50 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну торгів у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. За результатами аналізу питання відповідності оприлюдненого оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до вимог пункту 34 Особливостей строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону до робіт належить в тому числі будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення. Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що предметом закупівлі є капітальний ремонт вимощення закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 «Журавлик» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Одеський район, місто Чорноморськ, вулиця 1 травня, 4-Б (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація); вид предмета закупівлі – роботи; дата оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі – 13.05.2024; дата оприлюднення тендерної документації – 13.05.2024; кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21.05.2024. Відповідно до пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 6 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема кінцевий строк подання тендерних пропозицій. В оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 21.05.2024, що становить 8 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Проте на порушення вимог пункту 26 Особливостей та пункту 6 частини другої статті 21 Закону Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив строк для подання тендерних пропозицій всупереч нормам пункту 34 Особливостей, а саме: менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до вимог пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за № ID: UA-2024-05-13-007642-a та ТД на закупівлю робіт за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт вимощення закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 «Журавлик» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Одеський район, місто Чорноморськ, вулиця 1 травня, 4-Б) - 13.05.2024, при цьому у зазначеному оголошенні вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.05.2024. Проте на порушення вимог пункту 24 Особливостей Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за ID: UA-2024-05-13-007642-a та ТД на закупівлю робіт за ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт вимощення закладу дошкільної освіти (ясла-садок) № 1 «Журавлик» Чорноморської міської ради Одеського району Одеської області, за адресою: Одеська область, Одеський район, місто Чорноморськ, вулиця 1 травня, 4-Б) пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Проте у частині 1 розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД Замовник неправильно зазначив кінцевий строк подання тендерних пропозицій 21.05.2024 всупереч нормам пункту 34 Особливостей, а саме: менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт, чим не дотримав вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. Абзацом 5 пункту 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому цього пункту. Водночас відповідно до абзацу 8 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Також абзацом 15 пункту 47 Особливостей передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Отже, на порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей Замовником у ТД не зазначено спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, для переможця. Постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року № 382 були внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, зокрема виключено абзац чотирнадцятий пункту 47 Особливостей, що не враховано Замовником під час складання ТД. Слід зазначити, що у частині 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» ТД Замовником зазначено підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника не у відповідності із пунктом 44 Особливостей. Крім того, у частинах 1 та 2 розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД Замовником зазначено інформацію про надання роз’яснень щодо ТД та внесення змін до неї не у відповідності із пунктом 54 Особливостей, яким передбачено також надання роз’яснень щодо оголошення про проведення відкритих торгів та внесення змін до нього. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до вимог пункту 2 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД за наявності в установчих документах учасника певних обмежень щодо підпису тендерної пропозиції та/або укладення договору та/або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», такий учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає відповідні документи, які підтверджують право особи підписувати тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу. У разі відсутності таких обмежень, учасник надає довідку у довільній формі про те, що підстави для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору) відсутні та щодо даного правочину (договору) відсутня заінтересованість. У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі ПП «Арпроектбуд» надав статут, затверджений рішенням власника від 16.05.2024 № 2 (далі – Статут), в якому відсутні обмеження щодо підпису тендерної пропозиції та/або укладення договору та/або відповідно до вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю». Проте учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції не надав довідку у довільній формі про те, що підстави для отримання згоди від загальних зборів учасників на вчинення правочину (укладання договору) відсутні та щодо даного правочину (договору) відсутня заінтересованість, чим не дотримав вимоги пункту 2 частини 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до вимог частини 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД учасник у складі документів тендерної пропозиції повинен надати скан-копію оригіналу ліцензійної картки, що підтверджує право на використання програмної продукції учасником. Проте учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції не надав скан-копію оригіналу ліцензійної картки, що підтверджує право на використання програмної продукції учасником, чим не дотримав вимоги частини 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Відповідно до пункту 1.1 частини 1 додатка 1 до ТД для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів у табличному вигляді, складену та заповнену за формою таблиці № 1, що повинна містити інформацію про найменування об’єкта за договором, період виконання робіт, замовника, код за ЄДРПОУ, адресу, № телефону, посилання на договір в системі Prozorro. Учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів від 15.05.2024 № 85, в якій міститься інформація про найменування об’єкта за договором, період виконання робіт, замовника, код за ЄДРПОУ, адресу. Проте учасник ПП «Арпроектбуд» у довідці про досвід виконання аналогічних договорів від 15.05.2024 № 85 не зазначив інформацію про номер телефону замовника, посилання на договір в системі Prozorro, чим не дотримав вимоги пункту 1.1 частини 1 додатка 1 до ТД. Водночас відповідно до пункту 1.1 частини 1 додатка 1 до ТД по зазначеному у таблиці № 1 аналогічному договору необхідно надати кольорову сканкопію листа-відгуку (позитивного) від Генерального замовника. Відгук повинен бути оформлений на офіційному бланку, мати вихідний номер, дату створення та містити інформацію про суму договору підряду, суму виконаних робіт за виконаним договором, якість та своєчасність виконання робіт підрядною організацією, наявність чи відсутність зауважень, підпис Генерального Замовника та печатку (за наявності). Учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції надав лист-відгук від 20.05.2021 № 2297/51/02-2021, виданий державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України, лист-відгук від 20.05.2021 № 603/0/231-21-01/2, виданий Департаментом капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації, листи-відгуки від 17.05.2021 № 01-43/95, від 17.05.2021 № 01-43/94, видані Комунальним закладом «Бахмутський фаховий коледж культури і мистецтв імені Івана Карабиця». Проте у наданих у складі тендерної пропозиції часника ПП «Арпроектбуд» листі-відгуку від 20.05.2021 № 603/0/231-21-01/2, виданому Департаментом капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації, листах-відгуках від 17.05.2021 № 01-43/95 та № 01-43/94, виданими Комунальним закладом «Бахмутський фаховий коледж культури і мистецтв імені Івана Карабиця», не зазначено інформацію про суму договору підряду, суму виконаних робіт за виконаним договором; а також у листі-відгуку від 20.05.2021 № 2297/51/02-2021, виданому державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України, не зазначено інформацію про суму виконаних робіт за виконаним договором, чим не дотримано вимоги пункту 1.1 частини 1 додатка 1 до ТД. Відповідно до вимог пункту 1.3 частини 1 додатка 1 до ТД для документального підтвердження інформації про наявність у учасника обладнання та матеріально - технічної бази, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у табличному вигляді, складену та заповнену за формою таблиці № 3, якою передбачена для заповнення в тому числі інформація про стан обладнання, матеріально-технічні бази та технології (нове, справний). Проте учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність матеріально-технічної бази від 16.05.2024 № 96, в якій не вказано інформацію про стан (нове, справний), чим не дотримав вимоги пункту 1.3 частини 1 додатка 1 до ТД. Відповідно до вимог пункту 1.3 частини 1 додатка 1 до ТД довідка матеріально-технічної бази повинна відображати лише основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Відповідно до розділу ІІ «Будівельні машини і механізми» підсумкової відомості ресурсів, наданої у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «Арпроектбуд», для виконання робіт будуть задіяні трактори на гусеничному ходу. Проте у складі тендерної пропозиції учасник ПП «Арпроектбуд» надав довідку про наявність матеріально - технічної бази від 16.05.2024 № 96, в якій відсутня інформація про трактори на гусеничному ходу, які будуть задіяні для виконання робіт, відповідно до розділу II «Будівельні машини та механізми» підсумкової відомості ресурсів, чим не дотримав вимог пункту 1.3 частини 1 додатка 1 до ТД. Відповідно до вимог пункту 3.1 частини 3 додатка 1 до ТД учасником надається чинний установчий документ учасника - юридичної особи в останній редакції. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі державної реєстрації юридичної особи або державної реєстрації змін до установчих документів учасника після набрання чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ, учасником надаються відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України). Учасник ПП «Арпроектбуд» надав Статут у новій редакції, який затверджено 16.05.2024, тобто після набрання чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835-VІІІ. Проте учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції не надав відомості про код доступу про результати надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації (для отримання інформації на офіційному порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України), чим не дотримав вимоги пункту 3.1 частини 3 додатка 1 до ТД. Відповідно до вимог пункту 3.3 частини 3 додатка 1 до ТД учасник повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії. Учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції надав виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, видану 17.05.2024. Проте учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції не надав витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить дані про останні реєстраційні дії, чим не дотримав вимоги пункту 3.3 частини 3 додатка 1 до ТД. Відповідно до вимог додатка 2 до ТД учасником у складі пpoпoзицiї надається гapaнтiйний лист про те, що нeвpaхoвaнi у загальній цiнi витpaти oплaчувaтися Замовником oкpeмo не будуть. Проте учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції не надав гapaнтiйний лист про те, що нeвpaхoвaнi у зaгaльнiй цiнi витpaти oплaчувaтися Зaмoвникoм oкpeмo нe будуть, чим не дотримав вимоги додатка 2 до ТД. Відповідно до вимог додатка 2 до ТД учасником у складі тендерної пропозиції надається сканована копія дозволу, виданого уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд), або Державною службою України з питань праці (Держпраці), або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; на роботи в траншеях, в котлованах; на монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; на зварювальні роботи. Учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції надав дозвіл від 30.08.2017 № 0585.17.14, виданий Головним управлінням Держпраці у Донецькій області, який не містить дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: на капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення їх аварійних частин. Отже, учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції не надав ані дозвіл, виданий уповноваженим органом (Державною службою гірничого нагляду та промислової безпеки України (Держгірпромнагляд) або Державною службою України з питань праці (Держпраці), ані декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, зареєстрованої Уповноваженим органом у встановленому порядку, на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: на капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення їх аварійних частин, чим не дотримав вимоги додатка 2 до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ПП «Арпроектбуд» (протокол уповноваженої особи від 24.05.2024 № 46, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 24.05.2024 в електронній системі закупівель), проте невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП «Арпроектбуд» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Зважаючи на зазначене, Замовник не встановив невідповідності в інформації та/або документах учасника процедури закупівлі ПП «Арпроектбуд» та на порушення вимог пункту 43 Особливостей не надав можливості учаснику виправити вищезазначені невідповідності. Крім того, відповідно до вимог частини 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД інформація про відповідність запропонованої пропозиції вимогам, встановленим замовником у додатку 2 до ТД, повинна бути підтверджена документами згідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», зокрема зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта. Проте учасник ПП «Арпроектбуд» у складі тендерної пропозиції не надав зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта, чим не дотримав вимоги частини 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. Однак, Замовник на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «Арпроектбуд», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В електронній системі закупівель Замовник 07.06.2024 оприлюднив інформацію про відміну відкритих торгів та протокол від 07.06.2024 № 50 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну торгів у зв’язку із неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Період усунення порушень: 18.06.2024 16:42 - 03.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.06.2024 16:42

Запити/Пояснення