-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (33141113-4 Бинти; 33141620-2 Медичні комплекти)
Завершена
1 731 472.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 657.36 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 657.36 UAH
Номер:
5f004af7b3b4471eb5897388fe211591
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 10:51 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.06.2024 №25-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 03.06.2024 №25-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-05-13-001806-a 13.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.05.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 21.05.2024, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Петленко Ірини Олександрівни (далі – ФОП Петленко І.О.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.05.2024 №283, повідомлення про намір укласти договір від 23.05.2024, договір від 30.05.2024 № 239-П, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.06.2024 та від 12.06.2024.
Період усунення порушень:
24.06.2024 13:57 - 28.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2024 13:57
Запити/Пояснення
Номер:
2c1e494a384d4ee6a31d5dd3d56bdcce
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2024 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «33140000-3 Медичні матеріали (33141113-4 Бинти; 33141620-2 Медичні комплекти)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-001806-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
310035dd2219480ca265c0085db9f141
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.06.2024 13:30
Опис:
Про надання інформації
У відповідь на запит від 04.06.2024 року щодо надання інформації щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу UA-M-2024-06-03-000053 процедури закупівлі, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КНП «КЛ Святого Пантелеймона» СМР повідомляє наступне.
1. Закупівля здійснювалася на підставі Рапорту заступника директора з медсестринства від 10.05.2024 року № б/н (вх.335/р) (додається).
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми КПКВК 0712010 «Багатопрофільна стаціонарна медична допомога населенню» на 2024 рік.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначалися з врахуванням потреб структурних підрозділів лікарні, шляхом опитування лікарів, які використовують медичні матеріали для надання допомоги. Щодо найменувань медичних матеріалів, їх кількості, форми випуску, тощо, також проводилися консультації з виробниками та постачальниками щодо вартості медичних матеріалів, умов зберігання та термінів придатності, з врахуванням того, що медичні матеріали обов’язково мають бути зареєстровані та дозволені до застосування в Україні (надається сертифікат якості/відповідності або декларація виробника).
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначався на підставі п. 1 розділу 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275, методом порівняння ринкових цін. Розрахунок та копії цінових пропозицій додаються.
2. На виконання п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», 24.03.2023 року оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб - сайті www.sumy.hospital в розділі «Публічні закупівлі».
Переглянути наявність можливо за посиланням -
https://www.sumy.hospital/%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%96%D0%B2%D0%BB%D1%96 (скрін-шот додається).
Додатки:
1. Копія Рапорту від 10.05.2024 року № б/н (вх..335/р) на 1 арк. в 1 прим.
2. Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі на 2 арк. в 1 прим.
3. Копія Комерційної пропозиції ФОП Петленко І.О. від б/д року № б/н на 1 арк. в 1 прим.
4. Копія Комерційної пропозиції ФОП Петленко І.О. від б/д року № б/н на 1 арк. в 1 прим.
5. Копія Комерційної пропозиції ПП «ВКФ «НЕМАН» від 09.05.2024 року № 38/05 на 1 арк. в 1 прим.
6. Копія Комерційної пропозиції ПП «ВКФ «НЕМАН» від 09.04.2024 року № 201/04 на 1 арк. в 1 прим.
7. Копія Комерційної пропозиції ФОП Машкович Е.Е. від 09.05.2024 року № 28 на 1 арк. в 1 прим.
8. Копія Комерційної пропозиції ФОП Машкович Е.Е. від 09.05.2024 року № б/н на 1 арк. в 1 прим.
9. Скрін – шот с сайту Замовника на 1 арк.
Номер:
86b7c970324145849d3beebf8b2dca16
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.06.2024 14:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «33140000-3 Медичні матеріали (33141113-4 Бинти; 33141620-2 Медичні комплекти)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-13-001806-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Петленко І.О. (далі – учасник) з огляду на те, що:
1) учасником на вимогу пункту 5 додатку 3 до тендерної документації щодо можливості поставки товару «Набір для перевірки щільності прилягання респіраторів 3М FT-10, солодкий» надано гарантійний лист від ТОВ «КОМПАНІЯ «БІКО», в той час як відповідно до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи від 12.07.2022 №12.2-18-3/4955 виробником зазначеного товару є «3М (Minnesotа Mininng & Manufacturing)» (представник ТОВ «3М Україна»);
2) учасником на вимогу пункту 4 додатку 3 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надані сертифікати відповідності на продукцію виробника ТОВ НВО «КАММЕД» від 30.01.2024 №R3M 804 241 DI та на продукцію виробника ПП «Укртехмед» від 02.02.2022 № UA.101.MD.03.0029-22.00 без додатків, в яких наведено перелік продукції (медичних виробів).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ea93b3a424874f6a8b4b02b99dd90b65
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.06.2024 13:23
Опис:
У відповідь на запит від 07.06.2024 року про надання інформації щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Петленко І.О. (надалі – Учасник) в рамках моніторингу UA-M-2024-06-03-000053 процедури закупівлі, на виконання ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КНП «КЛ Святого Пантелеймона» СМР (надалі – Замовник) повідомляє наступне.
1. Відповідно до п. 5 додатку 3 до тендерної документації, з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає в електронному (сканованому) вигляді гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника, наданого безпосередньо на цю закупівлю з номером оголошення електронної закупівлі, яким виробник/офіційний представник виробника підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів з характеристиками та в терміни, визначені замовником торгів.
У складі тендерної пропозиції Учасника надано Гарантійний лист від б/д № б/н, згідно якого ТОВ «Компанія «БІКО» підтверджує можливість поставки «FT – 10 Набір для перевірки щільності прилягання респіраторів, солодкий» у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією.
Разом з тим, відповідно до Висновку санітарно – епідеміологічної експертизи від 12.07.2022 року № 12.2-18-3/4955 виробником зазначеного товару є «3М (Minnesota Mining & Manufacturing)» (представник ТОВ «ЗМ Україна».
Керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що Компанія «БІКО» є офіційним дистриб’ютором 3М Poland Sp.Z.o.o. в Україні та має право здійснювати продаж продукції 3М по всій території України в 2024 році (копія Сертифікату дистриб’ютора додається).
Враховуючи вищезазначене, в Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника з вищенаведеної підстави.
2. Відповідно до п. 4. Додатку 3 до тендерної документації, завірені підписом та печаткою учасника копії документів, що підтверджують дозвіл на застосування товару на території України: (сертифікат якості/відповідності або декларація виробника), встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію, надаються у складі пропозиції.
Враховуючи формулювання вимоги щодо надання вищезазначених документів, Учасник мав надати один із документів, а саме сертифікат якості/відповідності або декларацію виробника.
У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав копію Декларації від 02.02.2022 року № М2022 УТМ, згідно Додатку якого сітки хірургічні стерильні відповідають вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України 02.10.2013 року № 753.
Разом з тим, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник надав копію Декларації від 01.02.2024 року № 009, згідно Додатку якого аспіратор ранового поля Fr 18 (п. 57) відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України 02.10.2013 року № 753.
Враховуючи вищезазначене, в Замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника з вищенаведеної підстави.
Додатки:
1. Копія Сертифіката дистриб’ютора на 1 арк. в 1 прим.
2. Копія Декларації від 02.02.2022 року № М2022 УТМ на 4 арк. в 1 прим.
3. Копія Декларації від 01.02.2024 року № 009 на 9 арк. в 1 прим.