• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45450000-6-Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція ізолятора тимчасового тримання за адресою: вул. Ярослава Мудрого,24, м. Бровари, Київська область)

Реконструкція ізолятора тимчасового тримання за адресою: вул. Ярослава Мудрого,24, м. Бровари, Київська область (фінансування на 2024 рік становить 27 006 000,00 грн)

Завершена

44 871 170.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 224 356.00 UAH
Номер: a973167273ff4398bb56c70d8297d97e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2024 14:49 - 14.11.2024 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 19 UA-2024-05-10-010823-a 10.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, t.m.solomenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АМС БУД», МПП «СІМІТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в повному обсязі документів на підтвердження вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» або вжиття інших заходів щодо усунення встановлених порушень відповідно до законодавства, з урахуванням умов Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Головного управління Національної поліції в Київській області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.05.2024 № 210, реєстр пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АМС БУД» (далі – ТОВ «АМС БУД»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.06.2024 № 238 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «АМС БУД», тендерну пропозицію малого приватного підприємства «СІМІТ» (далі – МПП «СІМІТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.06.2024 № 242 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «СІМІТ», тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ГРУП» (далі – ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП»), вимогу про усунення невідповідностей до 08.06.2024, повідомлення про намір укласти договір від 10.06.2024, Договір на виконання робіт від 18.06.2024 № 966 (далі – Договір) на суму 38 279 644,00 грн з ПДВ, додаткову угоду від 04.10.2024 № 1530 до Договору, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 01.11.2024 та 13.11.2024. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника встановлено, що учасник на підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг). Згідно із інформацією розміщеної в електронній системі закупівель за номером UA-2024-05-10-010823-a строк виконання робіт, що є предметом цієї закупівлі до 31.12.2025. Так, на виконання вищезазначеної вимоги в складі своєї тендерної пропозиції учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» було надано довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази від 23.05.2024 № 44/тп (файл «6.3 Щодо МТБ.pdf»), в якій зазначено в позиції 1 автомобіль вантажний бортовий DAF LF 180 FA та приналежність - оренда. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці від 23.05.2024 № 44/тп, зокрема щодо позиції 1, учасником надано договір оренди транспортних засобів строк дії якого до 17 травня 2025 року (файл «6.4 Щодо МТБ.pdf») в якому зазначено транспортний засіб, а саме: автомобіль фабричної марки «DAF», модель «LF 180 FA випуску 2015 року, номер шасі (кузова, рами) № XLRAEL1500L443487. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» (протокол уповноваженої особи від 16.06.2024 № 245) не виявив невідповідностей в інформації та/ або документах, що подані учасником ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП». На запит Держуадитслужби з цього питання Замовник надав пояснення та зазначив, що не спростовують порушень пункту 43 Особливостей, виявлених органом державного фінансового контролю під час проведення цього моніторингу. За результатами моніторингу установлено, що підпунктом 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовника встановлено, що учасник на підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає копію звіту про функціонування системи енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (аудит третьої сторони) або іншого документу, виданого за результатами проведення аудиту, складеного уповноваженою особою органу стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності) згідно пунктів ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», дата видачі якого не раніше 2022 року. Звіт має бути виданий акредитованим органом з оцінки відповідності, відмінним від органу оцінки відповідності, яким було видано учаснику сертифікат на систему енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» (іншим незалежним суб’єктом). На запит Держуадитслужби з цього питання Замовник надав пояснення та зазначив, що «На виконання вимоги щодо надання звіту про функціонування системи енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданим іншим незалежним суб’єктом, ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» підтвердив наданням копії звіту про функціонування системи енергетичного менеджменту згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту, файл за назвою «50001_ЗВІТ_2-го етапу_ТОВ ЄВРОБУД ГРУП». Наданий звіт виданий ОС ТОВ «НПП МІЖНАРОЖНІ СТАНДАРТИ І СИСТЕМИ». Тому учасником було виконано вищевказану вимогу в повній мірі.» Зауважуємо, що пояснення Замовника не спростовують порушень, виявлених органом державного фінансового контролю під час проведення цього моніторингу. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та визначив його переможцем.
Період усунення порушень: 19.11.2024 16:11 - 04.12.2024 00:00
Дата публікації висновку: 19.11.2024 16:11

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку №UA-2024-05-10-010823-a Замовником завантажено документи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення в повному обсязі документів на підтвердження вимог стандарту ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування».
Дата публікації звіту: 22.11.2024 19:33

Запити/Пояснення