-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради по вул. Українська,61, смт Згурівка Київської області
Завершена
3 744 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 440.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 440.00 UAH
Номер:
d0f4659323cd469591b37aa103a93aaa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-04-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
04.06.2024 10:28 - 26.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2024 № 143
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-05-10-009201-a 10.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178 порушено вимоги частини 1 статті 25 Закону № 922-VIII.
За результатами моніторингу встановлено порушення пункту 15 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» встановлено недотримання пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що укладений договір не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України, абзацу 3 пункту 103 Постанови № 668, та як наслідок не відповідає вимогам частини 1 статті 41 Закону № 922-VIII та пункту 17 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 10.05.2024 № 60 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 24.05.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію
ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» (далі – Переможець), протокольне рішення уповноваженої особи від 28.05.2024 № 73, повідомлення про намір укласти договір від 28.05.2024, договір від 03.06.2024 № 138, додаткову угоду від 05.06.2024 № 1, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.06.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів -
ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» з ціновою пропозицією 3 180 204,00 гривень з ПДВ.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу, встановлено, що на порушення вимог пункту 15 частини другої статті 21 Закону № 922-VIII оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.
Згідно з абзацом 3 частини 1 статті 25 Закону № 922-VIII, розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт.
Натомість, умовами тендерної документації Замовником в пункті 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 ТД передбачено надання забезпечення пропозиції учасників у розмірі 30 490,00 гривень, що перевищує установлені законом межі, чим, відповідно, порушено вимоги частини 1 статті 25 Закону № 922-VIII.
За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до пункту 1.1 Додатку 1 ТД учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій в учасника, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів, транспортних засобів) надають за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості окремо по рахункам 10,11 про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства.
На підтвердження вказаної вимоги в складі тендерної пропозиції Переможця надано довідку від 21.05.2024 № 2 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено, зокрема, щодо наявності власного пістолета монтажного -2 шт.
Однак, в наданій Переможцем оборотно-сальдовій відомість по рахунку 10 станом 21.05.2024 відсутня інформація щодо власності пістолета монтажного у кількості - 2 шт., чим недотримано умови пункту 1.1 Додатку 1 до ТД.
Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 ТД учасник процедури закупівлі на підтвердження оформлення банківської гарантії, в складі тендерної пропозиції надає оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком.
Однак, в складі тендерної пропозиції ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС» відсутній оригінал платіжного доручення щодо сплати комісії за оформлення банківської гарантії посвідченої банком, чим недотримано умови пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 ТД.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII.
Однак, в порушення пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Дитячий оздоровчий заклад санаторного типу «Чайка» як таку, що не відповідає кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі установленим статтею 16 цього Закону
№ 922-VIII, а уклав з ним договір на суму 3 180 204,00 гривень.
Моніторингом встановлено, що у пункті 6.2 розділу 6 Проєкту договору (додаток № 3 до ТД) та договору від 03.06.2024 № 138, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі зазначено: «Гарантійний строк на дані роботи становить 5 років. Гарантійний строк на матеріали та обладнання відповідає гарантійному терміну виробника даної продукції. Перебіг гарантійного строку розпочинається з дати підписання сторонами кінцевого Акту приймання виконаних будівельнихробіт».
Відповідно до статті 875 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 № 435-IV (далі – ЦКУ) за договором будівельного підряду, підрядник зобов`язується збудувати і здати у встановлений строк об`єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов`язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов`язок не покладається на підрядника, прийняти об`єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов`язаних з місцезнаходженням об`єкта.
Водночас, відповідно до норм частини першої статті 884 ЦКУ підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Також, згідно з пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (які відповідно до Цивільного кодексу України визначають порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва; далі – Постанова КМУ № 668), гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Таким чином, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі
від 03.06.2024 № 138 (пункт 6.2) встановлено, що підрядник гарантує Гарантійний строк на дані роботи становить 5 років. Гарантійний строк на матеріали та обладнання відповідає гарантійному терміну виробника даної продукції. Перебіг гарантійного строку розпочинається з дати підписання сторонами кінцевого Акту приймання виконаних будівельнихробіт, що є меншим за мінімально встановлений чинним законодавством, чим порушено норми статті 884 ЦКУ та пункту 103 Постанови КМУ № 668.
Період усунення порушень:
26.06.2024 15:32 - 11.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.06.2024 15:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку Північного офісу Держаудитслужби повідомляємо, що порушення було усунено шляхом припинення зобов’язань по договору (додаткова угода №2 від 27.06.2024р.)
Дата публікації звіту:
28.06.2024 08:53
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
- corruptionBidSecurity: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.07.2024 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
b45fe3347fa249d1b81d3efaa952c01c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
05.06.2024 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради по вул. Українська,61, смт Згурівка Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-05-10-009201-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6149ca3e33254da797ce81931b0ef7c7
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
07.06.2024 11:33
Опис:
Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.), щодо надання інформації про обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляє, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти Згурівської селищної ради, норм чинного законодавства та нормативних документів і зазначені в тендерній документації. Робочий проект на капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради розроблений на підставі завдання замовника. Крім того є Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, Експертний звіт від 19.04.24р. №36-К/24-РБК/ЕЗ, Наказ відділу освіти Згурівської селищної ради від 24.04.2024р. №51§3-к/тр «Про затвердження Експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею» та наказ від 24.04.2024р. №51§1-к/тр «Про затвердження кошторисного розрахунку вартості будівництва капітального ремонту системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням умов «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (зі змінами та доповненнями).
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Довідки про зміни кошторису на 2024 рік від 02.05.2024р. № 4 і становить 3744000,00 грн. на підставі рішення Згурівської селищної ради від 02.05.2024р., 3062-36-VIII.
На вебсайті відділу освіти Згурівської селищної ради Броварського району розміщено обгрунтування закупівлі «Капітальний ремонт системи опалення Згурівського ліцею Згурівської селищної ради по вулиці Українська, 61, cмт Згурівка, Київська обл.» на виконання постанови Кабінету Міністрів від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів».