• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Додаткові технічні засоби нагляду і контролю (зі зберіганням записів відео до 3-х місяців) у відділення ПЗМХ лікарні та супутні роботи з монтажу

Завершена

704 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 520.00 UAH
Номер: 52e144b8ce3e4a2e9ac5a6b5ff8eee28
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-22-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.10.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 22.10.2024 16:05 - 12.11.2024 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 22.10.2024 № 237 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2024 № 237. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-05-10-007670-a, 10.05.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Балюк О.С. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Балюк О.С. щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна психіатрична лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-05-10-009173-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.05.2024; тендерну пропозицію Управління поліції охорони у Львівській області (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Балюк Олени Сергіївни (далі – ФОП Балюк О.С.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Балюк О.С. як переможцем тендеру інформацію та документи; договір від 30.05.2024 №26; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з умовами підпункту 1 пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема, з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації). У пункті 3.7 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку №2. Так, за вимогами пункту 6 розділу «Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження повноважень щодо спроможності поставити товар на торги, учасник в тендерній пропозиції повинен надати документ, що підтверджує права учасника на продаж відповідної продукції, а саме авторизаційний лист від виробника (або від представника виробника/дилера/дистрибютора (з підтвердженням таких повноважень (статусу) документом від виробника). Лист повинен містити назву закупівлі та ідентифікатор оголошення про проведення торгів у ЦБД «Прозоро». Слід зазначити, що відповідно до Переліку обладнання, зазначеного у Додатку №2 до тендерної документації, Замовником за досліджуваною процедурою закупівлі передбачалося закупити, зокрема, наступну продукцію: інтелектуальні ретранслятори сигналу Ajax ReX; інфрачервоні бар'єри Smart System Laser-F2 mod для Ajax; монітори Dell SE2222H (210-AZKU) - видимий розмір 21.45"; відеокамери TD-9524S2H (D/PE/AR2) TVT 2MP F=2.8 мм, TD-9441S3L (D/PE/AR1) TVT 4MP F=2.8 мм; відеореєстратори TD-3332B8-A1 (256-256) TVT 8MP; жорткі диски 10TB Western Digital Purple; POE комутатор NVC-1008GSR; блоки безперебійного живлення EnerGenie; конектори Digitus RJ45; монтажні коробки для кріплення камери та захисту конекторів та інше. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Балюк О.С. міститься авторизаційний лист ТОВ «ТРІНІТІ-СБ» (файл «Triniti_SB_лікарня_автор_лист_відеообладнання.pdf»), у якому зазначено, що ФОП Балюк О.С. є офіційним реселлером ТОВ «ТРІНІТІ-СБ» (офіційного дистрибютора TVT Digital в Україні), а також лист TVT Digital TechnologyCo., Ltd з перекладом (файли «授权书(Triniti-SB) (2).pdf» та «лист переклад.pdf») щодо повноважень ТОВ «ТРІНІТІ-СБ» як авторизованого дистриб’ютора TVT. При цьому, у додатку до авторизаційного листа ТОВ «ТРІНІТІ-СБ» (файл «Triniti_SB_лікарня_автор_лист_відеообладнання.pdf») зазначено перелік продукції, щодо якої він виданий, а саме: відеокамери TD-9524S2H (D/PE/AR2) TVT 2MP F=2.8 мм та TD-9441S3L (D/PE/AR1) TVT 4MP F=2.8 мм, а також відеореєстратори TD-3332B8-A1 (256-256) TVT 8MP. Проте, відповідних документів на підтвердження повноважень учасника щодо спроможності поставити на торги (підтвердження права учасника на продаж) іншої продукції, визначеної у Додатку №2 до тендерної документації (зокрема: інтелектуальних ретрансляторів сигналу Ajax ReX; інфрачервоних бар'єрів Smart System LaserF2 mod для Ajax; моніторів Dell SE2222H (210-AZKU); 10TB Western Digital Purple; POE комутаторів NVC-1008GSR; блоків безперебійного живлення EnerGenie; конекторів Digitus RJ45; монтажних коробок для кріплення камери та захисту конекторів) у складі тендерної пропозиції ФОП Балюк О.С. не надано. Таким чином, учасником ФОП Балюк О.С. не виконано вимоги пункту 6 розділу «Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації в частині документального підтвердження права учасника на продаж відповідної продукції. З врахуваннням вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Балюк О.С., а визначено її переможцем процедури закупівлі та укладено з нею договір від 30.05.2024 №26.
Період усунення порушень: 12.11.2024 17:37 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.11.2024 17:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на Ваш висновок по моніторингу та на виконання висновку за результатом проведеного моніторинггу закупівлі, повідомляємо, що змовником було вжито заходів наведених у висновку ДАСу щодо усунення порушення, зокрема направлено лист до Постачальника про розірвання договору та підписано додаткову угоду про припинення договірних зобов'язань, спрямовану на усунення порушення зазначеного у висновку. Таким чином, сторони погодили розірвати договір за згодою сторін у поряку визначеному ЦК України. Додатково замовником проведено роз'яснювальну роботу про недопущення відповідних порушень у майбутньому. Зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про Публічні закупівлі» та не допускати подібні помилки.
Дата публікації звіту: 18.11.2024 12:08

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Договір розірвано
Дата публікації: 28.11.2024 09:01

Запити/Пояснення