-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Додаткові технічні засоби нагляду і контролю (зі зберіганням записів відео до 3-х місяців) у відділення ПЗМХ лікарні та супутні роботи з монтажу
Завершена
704 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 520.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 520.00 UAH
Номер:
52e144b8ce3e4a2e9ac5a6b5ff8eee28
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-22-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.10.2024 00:00
Період моніторингу:
22.10.2024 16:05 - 12.11.2024 23:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.10.2024 № 237
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 22.10.2024 № 237.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2024-05-10-007670-a, 10.05.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Балюк О.С. встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції Управління поліції охорони у Львівській області; надання переможцем тендеру документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами процедури закупівлі договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ФОП Балюк О.С. щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Львівської обласної ради «Львівська обласна психіатрична лікарня» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-05-10-009173-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені до неї зміни; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 23.05.2024; тендерну пропозицію Управління поліції охорони у Львівській області (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Балюк Олени Сергіївни (далі – ФОП Балюк О.С.); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Балюк О.С. як переможцем тендеру інформацію та документи; договір від 30.05.2024 №26; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з умовами підпункту 1 пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема, з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
У пункті 3.7 розділу 3 тендерної документації визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у Додатку №2.
Так, за вимогами пункту 6 розділу «Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження повноважень щодо спроможності поставити товар на торги, учасник в тендерній пропозиції повинен надати документ, що підтверджує права учасника на продаж відповідної продукції, а саме авторизаційний лист від виробника (або від представника виробника/дилера/дистрибютора (з підтвердженням таких повноважень (статусу) документом від виробника). Лист повинен містити назву закупівлі та ідентифікатор оголошення про проведення торгів у ЦБД «Прозоро».
Слід зазначити, що відповідно до Переліку обладнання, зазначеного у Додатку №2 до тендерної документації, Замовником за досліджуваною процедурою закупівлі передбачалося закупити, зокрема, наступну продукцію: інтелектуальні ретранслятори сигналу Ajax ReX; інфрачервоні бар'єри Smart System Laser-F2 mod для Ajax; монітори Dell SE2222H (210-AZKU) - видимий розмір 21.45"; відеокамери TD-9524S2H (D/PE/AR2) TVT 2MP F=2.8 мм, TD-9441S3L (D/PE/AR1) TVT 4MP F=2.8 мм; відеореєстратори TD-3332B8-A1 (256-256) TVT 8MP; жорткі диски 10TB Western Digital Purple; POE комутатор NVC-1008GSR; блоки безперебійного живлення EnerGenie; конектори Digitus RJ45; монтажні коробки для кріплення камери та захисту конекторів та інше.
Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Балюк О.С. міститься авторизаційний лист ТОВ «ТРІНІТІ-СБ» (файл «Triniti_SB_лікарня_автор_лист_відеообладнання.pdf»), у якому зазначено, що ФОП Балюк О.С. є офіційним реселлером ТОВ «ТРІНІТІ-СБ» (офіційного дистрибютора TVT Digital в Україні), а також лист TVT Digital TechnologyCo., Ltd з перекладом (файли «授权书(Triniti-SB) (2).pdf» та «лист переклад.pdf») щодо повноважень ТОВ «ТРІНІТІ-СБ» як авторизованого дистриб’ютора TVT.
При цьому, у додатку до авторизаційного листа ТОВ «ТРІНІТІ-СБ» (файл «Triniti_SB_лікарня_автор_лист_відеообладнання.pdf») зазначено перелік продукції, щодо якої він виданий, а саме: відеокамери TD-9524S2H (D/PE/AR2) TVT 2MP F=2.8 мм та TD-9441S3L (D/PE/AR1) TVT 4MP F=2.8 мм, а також відеореєстратори TD-3332B8-A1 (256-256) TVT 8MP.
Проте, відповідних документів на підтвердження повноважень учасника щодо спроможності поставити на торги (підтвердження права учасника на продаж) іншої продукції, визначеної у Додатку №2 до тендерної документації (зокрема: інтелектуальних ретрансляторів сигналу Ajax ReX; інфрачервоних бар'єрів Smart System LaserF2 mod для Ajax; моніторів Dell SE2222H (210-AZKU); 10TB Western Digital Purple; POE комутаторів NVC-1008GSR; блоків безперебійного живлення EnerGenie; конекторів Digitus RJ45; монтажних коробок для кріплення камери та захисту конекторів) у складі тендерної пропозиції ФОП Балюк О.С. не надано.
Таким чином, учасником ФОП Балюк О.С. не виконано вимоги пункту 6 розділу «Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі» Додатку №2 до тендерної документації в частині документального підтвердження права учасника на продаж відповідної продукції.
З врахуваннням вищенаведеного, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Балюк О.С., а визначено її переможцем процедури закупівлі та укладено з нею договір від 30.05.2024 №26.
Період усунення порушень:
12.11.2024 17:37 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.11.2024 17:37
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на Ваш висновок по моніторингу та на виконання висновку за результатом проведеного моніторинггу закупівлі, повідомляємо, що змовником було вжито заходів наведених у висновку ДАСу щодо усунення порушення, зокрема направлено лист до Постачальника про розірвання договору та підписано додаткову угоду про припинення договірних зобов'язань, спрямовану на усунення порушення зазначеного у висновку. Таким чином, сторони погодили розірвати договір за згодою сторін у поряку визначеному ЦК України. Додатково замовником проведено роз'яснювальну роботу про недопущення відповідних порушень у майбутньому. Зобов’язуємось в подальшому дотримуватись положень Закону України «Про Публічні закупівлі» та не допускати подібні помилки.
Дата публікації звіту:
18.11.2024 12:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
28.11.2024 09:01
Запити/Пояснення
Номер:
ae2ee213c6dc43e2bc6fe5051f094be9
Назва:
Запит про надання пояснення Замовнику – Комунальному некомерційному підприємству Львівської обласної ради «Львівська обласна психіатрична лікарня»
Дата опублікування:
28.10.2024 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-05-10-007670-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством Львівської обласної ради «Львівська обласна психіатрична лікарня» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e36509b08d2d471d89b0aa372a3f41e8
Назва:
Відповідь на запит (про надання пояснень в межах проведення моніторингу UA-M-2024-10-22-000038)
Дата опублікування:
29.10.2024 16:44
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі зазначаємо:
Технічні та якісні характеристики заявленої кількості обладнання засобів нагляду і контролю визначені з урахуванням потреб медичної установи та оптимального співвідношення ціни та якості. Опис та перелік таких засобів здійснено робочою групою закладу, на основі чого затверджено протокол. Товар, запропонований Учасником повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу: ідентифікувати Товар, його походження, дату виробництва. Також на товар повинні бути наявні завірені копії документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару. Технічні, якісні характеристики Товару за предметом закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам). Всі наведені у технічному завданні посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачено до читання з виразом «або еквівалент».
Щодо розрахунку очікуваної вартості товару:
Визначення очікуваної вартості здійснювалося відповідно до «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 . Очікувану вартість предмету закупівлі визначено на основі аналізу та моніторингу ринкових цін, шляхом здійснення збору та аналізу інформації про ціну товарів , зокрема шляхом направлення письмових запитів цінових пропозицій постачальникам, у відповідь на які було отримано 3 (три) цінові пропозиції, що додаються. Замовником здійснено розрахунок середнього арифметичного значення зазначених цін в перерахунку до закуповуваної замовником кількості та заокругленням до меншого. Розрахунок додається.