-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів)
Завершена
18 620 415.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 93 102.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 93 102.08 UAH
Номер:
d52ada087e73465bae2da19f3d37227a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-21-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2024 00:00
Період моніторингу:
21.06.2024 12:17 - 13.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2024-05-10-006116-a 10.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» та ТОВ «КРІПКО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Салтівське трамвайне депо» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 10.05.2024 № 10/05/2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції приватного акціонерного товариства «ЗАВОД ФРУНЗЕ» (далі – ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ») та товариства з обмеженою відповідальністю «КРІПКО» (далі – ТОВ «КРІПКО»), вимоги Замовника про усунення невідповідностей до 30.05.2024 та 05.06.2024, повідомлення про намір укласти договір від 06.06.2024, протокольне рішення уповноваженої особи комунального підприємства «Салтівське трамвайне депо» (про визначення переможця процедури закупівлі від 06.06.2024 № 06/06/01/24, договір про закупівлю від 19.06.2024 № 1906/2024 на суму 18 547 300,00 гривень з ПДВ, пояснення (інформацію, документи) Замовника отримані через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби 28.06.2024.
Період усунення порушень:
11.07.2024 10:32 - 17.07.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2024 10:32
Запити/Пояснення
Номер:
3b2e329316064233933beae5452adff0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.06.2024 14:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-10-006116-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
20b55717485f4650b40904970f715a98
Назва:
Доброго дня! Цим на Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
Дата опублікування:
28.06.2024 11:02
Опис:
Відповідно до положень пункту 1.4 Статуту КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» (далі – Статут), КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» (далі за змістом Статуту, - Підприємство) у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Харківської міської ради, розпорядженнями Харківського міського голови, іншими нормативними актами і Статутом.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» створене відповідно до рішення 6 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 06.04.2011 № 261/11 «Про створення комунальних підприємств міського наземного електротранспорту», до Господарського кодексу України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» і інших законодавчих актів України (пункт 1.2 Статуту).
Відповідно до положень пункту 1.3 Статуту Засновником та власником Підприємства є Харківська міська територіальна громада в особі Харківської міської ради.
Згідно зі Статутом метою діяльності Підприємства є забезпечення функціонування міського електричного транспорту та експлуатація його об’єктів для надання послуг з перевезення, задоволення потреб населення в пасажироперевезеннях, забезпечення виконання програми всіх видів рухомого складу Підприємства, одержання прибутку для розвитку Підприємства.
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 4 частини першої статті 2 Закону).
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
У зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 (зі змінами, внесеними відповідними Указами Президента) введено в Україні воєнний стан.
Згідно з пунктом 5 частини першої статті 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми прийнято постанову Кабінетом Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості).
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
З метою здійснення закупівлі за предметом: Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів) шляхом застосування процедури закупівлі – відкритих торгів, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник не використовує бюджетні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель відповідно до вимог пункту 14 Особливостей та статті 4 Закону.
Щодо поставленого питання 1 «Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість», слід зазначити, що Законом не передбачено здійснення Замовником обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Поряд з тим, з урахуванням поставленого Вами питання, щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, пояснюємо і обґрунтовуємо наступним. У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275), Замовником - КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» на першому етапі було визначено потребу у послугах: Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів), що здійснювалося на підставі аналізу фактичного обсягу отриманих послуг з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів для забезпечення діяльності Замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника та формувався обсяг закупівлі послуг з поточного ремонту автобусів та послуг з технічного обслуговування автобусів та технічної специфікації на закупівлю послуг з поточного ремонту автобусів та послуг з технічного обслуговування автобусів підприємства на 2024 р. (технічних та якісних характеристик предмета закупівлі) (додаток 1 до пояснень – Технічна специфікація)
На другому етапі було сформовано та визначено опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик. Було встановлено, що надання послуг з поточного ремонту автобусів, послуг з технічного обслуговування автобусів повинно здійснюватися у відповідності до вимог діючих нормативно- правових актів законодавства України, а саме:
– Закону України «Про дорожній рух» від 30.06.1993 № 3353-XII (із змінами);
– Закону України «Про автомобільний транспорт» від 05.04.2001 № 2344-III (із змінами);
– Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII (із змінами);
– наказу Міністерства інфраструктури України від 28 листопада 2014 року № 615 «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів»;
– наказу Міністерства інфраструктури України від 26 липня 2013 року № 550 «Про затвердження Правил експлуатації колісних транспортних засобів».
Виходячи з вищенаведеного, для здійснення закупівлі за предметом - Код ДК 021:2015: 50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з поточного ремонту автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113100-1: Послуги з ремонту автобусів; Послуги з технічного обслуговування автобусів; відповідний код ЄЗС: ДК 021:2015: 50113200-2: Послуги з технічного обслуговування автобусів); було узгоджено визначення обсягу, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відповідно до потреб Замовника, згідно з вимогами вищезазначених діючих нормативно- правових актів законодавства України, та встановлення відповідних технічних вимог до предмета закупівлі в умовах тендеру (відкритих торгів).
При цьому слід зазначити, що обсяг, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі в умовах тендеру (відкритих торгів) було визначено згідно з виробничими потребами Замовника у наданні послуг, що є предметом закупівлі, відповідно до вимог вищезазначених нормативно-правових актів діючого законодавства України, та з дотриманням вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Наказу № 275, а саме на підставі інформації з отриманих цінових пропозицій. З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій потенційним постачальникам.
З метою отримання цінових пропозицій Замовником було направлено письмові запити цінових пропозицій наступним постачальникам:
– ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» (Додаток 2 до пояснень – КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» від 19.04.2024 № 09/19/04);
– ТОВ «КРІПКО» (Додаток 3 до пояснень – КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» від 19.04.2024 № 07/19/04);
– ТОВ «ТЕК-ТРАНС» (Додаток 4 до пояснень – КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» від 19.04.2024 № 08/19/04).
У вказаних запитах цінових пропозицій було зазначено наступне, що закупівлю планується здійснити на наступних умовах:
– Місце надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, сервісна станція (сервісні станції) ТО Виконаця.
– Строк надання послуг: До 31.12.2024р.
– Умови надання послуг: Послуги з поточною ремонту та технiчного обслуговування транспортних засобiв надаються Виконавцем на підставi заявки Замовника, у строк, визначений Замовником, алe не бiльше 5 (п’яти) робочих днiв з моменту отримання заявки Замовника та надання транспортних засобiв на ССТО Виконавця.
– Порядок розрахунків за договором: Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт), підписаних уповноваженими представниками сторін, впродовж 180 (сто вісімдесят) робочих днів з моменту їх підписання, при наявності фінансування..
Замовником було отримано відповіді на вищезазначені запити цінових пропозицій від трьох постачальників:
– лист ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» б/н (Додаток 5 до пояснень);
– лист «ТОВ «КРІПКО» від 19.04.2024 № 1904-02 (Додаток 6 до пояснень);
– лист ТОВ «ТЕК-ТРАНС» від 19.04.2024 № 19.2 (Додаток 7 до пояснень).
Враховуючи вищевикладене, Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних.
Водночас відповідно до пункту 1 Запиту про надання інформації та документів щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості зазначаємо, що інформація щодо такого обґрунтування в якості пояснень наведена вище; документи щодо яких було зазначено в поясненнях, додаються: додатки 1-7 до цих пояснень.
Щодо поставленого питання 2 «Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю»
На виконання пункту 6 розділу V тендерної документації переможець закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КРІПКО» надав забезпечення виконання договору такого договору у формі оригіналу банківської гарантії № G12142/24 від 19.06.2024, виданої АТ «КОМІНБАНК», код за ЄДРПОУ 21580639 (додаток 8 до пояснень – Банківська гарантія № G12142/24, на 2 аркушах; додаток 9 до пояснень – Довіреність на Блудову Наталію Володимирівну, на 2 аркушах; додаток 10 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АТ «КОМІНБАНК» від 11.11.2011 № 186, на 1 аркуші; додаток 11 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АТ «КОМІНБАНК», сформований 24.11.2022р., на 1 аркуші; додаток 12 до пояснень – Лист-згода на збір та обробку персональних даних (для фізичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) від Блудової Наталії Володимирівни, на 1 аркуші).
Відповідно до пункту 2 Запиту про надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI Результати тендеру та укладання договору про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю зазначаємо, що інформація щодо такого обґрунтування в якості пояснень наведена вище; документи щодо яких було зазначено в поясненнях, додаються: додатки 8-12 до цих пояснень.
Додатки:
1. Додаток 1 до пояснень – Технічна специфікація.
2. Додаток 2 до пояснень – КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» від 19.04.2024 № 09/19/04 – на 5 арк.
3. Додаток 3 до пояснень – КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» від 19.04.2024 № 07/19/04 – на 5 арк.
4. Додаток 4 до пояснень – КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО» від 19.04.2024 № 08/19/04 – на 5 арк.
5. Додаток 5 до пояснень - лист ПАТ «ЗАВОД ФРУНЗЕ» б/н – на 3 арк.
6. Додаток 6 до пояснень - лист «ТОВ «КРІПКО» від 19.04.2024 № 1904-02 – на 3 арк.
7. Додаток 7 до пояснень - лист ТОВ «ТЕК-ТРАНС» від 19.04.2024 № 19.2. – на 3 арк.
8. Додаток 8 до пояснень – Банківська гарантія № G12142/24 – на 2 арк.
9. Додаток 9 до пояснень – Довіреність на Блудову Наталію Володимирівну – на 2 арк.
10. Додаток 10 до пояснень – Завірена копія банківської ліцензії, виданої АТ «КОМІНБАНК» від 11.11.2011 № 186 – на 1 арк.
11. Додаток 11 до пояснень – Завірена копія витягу з Державного реєстру банків АТ «КОМІНБАНК», сформований 24.11.2022р. – на 1 арк.
12. Додаток 12 до пояснень – Лист-згода на збір та обробку персональних даних (для фізичних осіб, суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб) від Блудової Наталії Володимирівни – на 1 арк.