-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Щебенево-піщана суміш С5 0-70 мм, щебенево-піщана суміш С7 0-40 мм
Завершена
999 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 998.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 998.90 UAH
Номер:
1164972c6f1f44a090d93a3c5eb37d5a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-03-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.06.2024 00:00
Період моніторингу:
03.06.2024 16:39 - 25.06.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.06.2024 №43-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.06.2024 №43-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2024-05-09-010345-a, 09.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерних пропозицій ФОП Бакус Анатолій Миколайович, ТОВ «ПОДІЛЛЯ – АВТОТРАНС» та ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Бар-благоустрій» Барської міської ради на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 09 травня 2024 року (протокол №29), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФОП Бакус Анатолій Миколайович, ТОВ «ПОДІЛЛЯ – АВТОТРАНС» та ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ», протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення уповноваженої особи про відхилення тендерних пропозицій ФОП Бакус Анатолій Миколайович та ТОВ «ПОДІЛЛЯ – АВТОТРАНС» від 24, 29 травня 2024 року (протоколи №30, 31), рішення уповноваженої особи про визначення переможця торгів ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» від 31 травня 2024 року (протокол №33), та пояснення Замовника, отримане 21 червня 2024 року через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.06.2024 16:42 - 28.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2024 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
4a0fdb2fa7af48c7a0d2ec0d1e0858d4
Назва:
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
10.06.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.06.2024 00:00
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.06.2024 №49-з
Вінниця
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2024-05-09-010345-a.b1 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним
номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2024-05-09-
010345-a (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 09 травня 2024
року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби у
Вінницькій області від 03 червня 2024 року №43-з «Про початок моніторингу
закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Номер:
b486d41dec3343b2811d36585cb0b02e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.06.2024 10:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі щебенево-піщаної суміші С5 0-70 мм, щебенево-піщаної суміші С7 0-40 мм (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-09-010345-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f6b02125897448a2bec0094215fca521
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.06.2024 14:47
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі щебенево-піщаної суміші С5 0-70 мм, щебенево-піщаної суміші С7 0-40 мм (ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-09-010345-a) та відповідно до положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо наступні пояснення (інформація та документи) на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області:
- Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют).
Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням вищевказаного порядку.
Так, розрахунок очікуваної вартості здійснювався методом порівняння ринкових цін, а саме: проведено моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо). Крім цього, був проведений аналіз закупівель аналогічних Товарів через офіційний портал оприлюднення інформації про публічні закупівлі України «Prozorro»:
1) https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/49806911
(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-14-012253-a)
2) https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/49606402
(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-03-05-013611-a)
3) https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/50512869
(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-18-007264-a)
4) https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/50299794
(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-09-004095-a)
5) https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/44838118
(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-30-005812-a)
6) https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/state_purchase/view/45511416
(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-28-005146-a)
Відповідно до цінової інформації в наведених вище закупівлях розрахунок вартості 1 тони щебенево-піщаної суміші С5 0-70 мм та щебенево-піщаної суміші С7 0-40 мм становить: (373,80 грн. + 762,00 грн. + 240,00 грн + 1064,00 + 550,00 + 380,00) / 6 = 561,63 грн.
Окрім того, при визначенні ціни за одиницю товару замовником враховувалось включення до очікуваної ціни з урахуванням податків і зборів, а також витрати на завантаження, транспортування, розвантаження, а також доставки товару до місця поставки: Вінницька область, Жмеринський район, м. Бар, вул. М. Кривоноса, 68 та по селам Барської територіальної громади (у межах 25 км від фактичної адреси м. Бар, вул. М. Кривоноса, 68).
Відповідно до положень примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275 (підпункт 1 пункту 1 розділу III “Методи визначення очікуваної вартості”) було враховано чинники, що впливають на ціну товарів та послуг, як, наприклад, сезонні коливання цін на певні предмети закупівлі. Таким чином очікувану вартість щебенево-піщаної суміші С5 0-70 мм, щебенево-піщаної суміші С7 0-40 мм було визначено у розмірі 570,00 грн. за 1т товару.
Також, при аналізі середніх цін за регіоном (областю) стосовно предмета закупівлі «Щебенево-піщана суміш С5 0-70 мм, щебенево-піщана суміш С7 0-40 мм», було використано інформаціяю, яка розміщена на офіційному сайті Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгiна»: Зведені дані за місяць який передував проведенню процедури закупівлі – https://prices.nidi.org.ua/sum/2024/4/ (товари зазначені в таблиці під номером 29 та 30). Ціни на даному електронному ресурсі вказані за 1 м3 товару, що в перерахунку на тону товару відповідає очікуваній вартості предмета закупівлі.
При визначені технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовник керувався відповідними потребами в предметі закупівлі та враховував вимоги нормативних документів. Зокрема, потреба в щебенево-піщаній суміші С5 0-70 мм в становить - 850 тон; потреба в щебенево-піщаній суміші С7 0-40 мм становить - 904 тон. Необхідність закупівлі зазначених сумішей пов’язана потребою в підсипанні доріг Барської міської територільної громади. Якість такого товару повинна відповідати чинним ДСТУ. Також товар повинен бути стійким до навколишнього середовища та не повинен містити сторонніх засмічуючих домішок.