• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт коридорів другого поверху, четвертого поверху, житлових кімнат та навчальних кабінетів будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001)

Завершена

10 694 851.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 500.00 UAH
Номер: 382e270c16e244d3b29fb6807cc97031
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.07.2024 12:40 - 31.07.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2024 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2024-05-09-010006-a 09.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» та ПП «Будівельник-А», своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до Договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 06.05.2024 № 106, реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ») та приватного підприємства «Будівельник-А» (далі – ПП «Будівельник-А»), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», протокол від 30.05.2024 № 109 та протокол від 30.05.2024 № 110 повідомлення про намір укласти договір, протокол від 31.05.2024 № 111, договір підряду від 07.06.2024 № № 189 (далі – Договір), зміни до Договору від 03.07.2024 № 1/259, пояснення та документи Замовника надані 18.07.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. 11 липня 2024 року Замовник оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 31.07.2024 14:33 - 06.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 31.07.2024 14:33

Запити/Пояснення