-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт коридорів другого поверху, четвертого поверху, житлових кімнат та навчальних кабінетів будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001)
Завершена
10 694 851.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 53 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 53 500.00 UAH
Номер:
382e270c16e244d3b29fb6807cc97031
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 12:40 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024
№ 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33
UA-2024-05-09-010006-a
09.05.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» та ПП «Будівельник-А», своєчасності укладання Договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до Договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесені змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м.Вінниця) Львівський державний університет безпеки життєдіяльності (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 06.05.2024 № 106, реєстр отриманих тендерних пропозицій, пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ») та приватного підприємства «Будівельник-А» (далі – ПП «Будівельник-А»), вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ», протокол від 30.05.2024 № 109 та протокол від 30.05.2024 № 110 повідомлення про намір укласти договір, протокол від 31.05.2024 № 111, договір підряду від 07.06.2024 № № 189 (далі – Договір), зміни до Договору від 03.07.2024 № 1/259, пояснення та документи Замовника надані 18.07.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
11 липня 2024 року Замовник оприлюднив звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
31.07.2024 14:33 - 06.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.07.2024 14:33
Запити/Пояснення
Номер:
4d31dff5010e4325a2ddd6889d79d755
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.07.2024 12:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі інших завершальних будівельних робіт (Капітальний ремонт коридорів другого поверху, четвертого поверху, житлових кімнат та навчальних кабінетів будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-09-010006-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0d60950a614d409abbf1d1539fe9ad9e
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
18.07.2024 08:43
Опис:
Державна аудиторська служба України
Директору Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель
Олексію АЛЕКСАНДРОВУ
Вище професійне училище Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця), що діє від імені та в інтересах Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (надалі - Замовник) уважно розглянуло Ваш запит від 15.07.2024 року з приводу надання пояснення в межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету “Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт коридорів другого поверху, четвертого поверху, житлових кімнат та навчальних кабінетів будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001), код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - “45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи”, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель “Prozorro” за номером: UA-2024-05-09-010006-а (надалі-процедура закупівлі) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надає пояснення (інформацію та документи) по суті питання:
“1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі. ”
Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проєктної документації (проєкту). З метою здійснення закупівлі та визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було проведено закупівлю без використання електронної системи згідно з ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-03-011317-a). За результатами вказаної закупівлі було укладеного договір з ТОВ "Таурі Компані", яке розробило проєктну документацію. Проєктна документація пройшла у встановленому порядку експертизу (Експертний звіт (позитивний) № 145-ЕК-24 від 30.04.2024 (реєстраційний номер ЕХ01:2529-5325-7679-4508) додається). Виходячи з викладеного, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектних актів та проектної документації, відповідно до вимог чинних будівельних стандартів (копії додаються). Ґрунтуючись на висновку експертного звіту (позитивному) та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва (копії додаються) була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до Довідки про зміни до кошторису на 2024 рік від 17.05.2024 № 6219/25 (довідка додається) для реалізації проєкту "Капітальний ремонт коридорів другого поверху, четвертого поверху, житлових кімнат та навчальних кабінетів будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001" було виділено фінансування Вищому професійному училищу Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) по коду економічної класифікації видатків КЕКВ 3132 “Капітальний ремонт інших об'єктів”, в межах якого було укладено договір підряду № 189 від 07.06.2024 з переможцем процедури закупівлі по предмету “Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт коридорів другого поверху, четвертого поверху, житлових кімнат та навчальних кабінетів будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001), (посилання на вебпорталі Уповноваженого органу https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-09-010006-a) ПП “Будівельник - А”. Договір підряду № 189 від 07.06.2024 було виконано сторонами в повному обсязі, і, на сьогоднішній день, є таким, що припинив дію.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі, на виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” оприлюднено на сайті за посиланням ЛДУ БЖД (https://ldubgd.edu.ua) — ВПУ ЛДУ БЖД (м. Вінниця) (https://vpu.ldubgd.edu.ua) — Діяльність — Фінансово-господарська діяльність — Обґрунтування закупівель училища за 2024 рік (https://vpu.ldubgd.edu.ua/diiyalnist/finansovo-gospodarca-diyalnist/obgruntuvannia-zakupivel-ucilishha-za-2024-rik) — 25. Капітальний ремонт коридорів другого поверху, четвертого поверху, житлових кімнат та навчальних кабінетів будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001 (https://vpu.ldubgd.edu.ua/upload/4/6/2/2/8/obgruntuvannia-kapremont-2024-3-1.pdf ).
При цьому, слід зауважити, що зміст постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 “Про ефективне використання державних коштів” не визначає вимог до конкретного змісту обґрунтувань та не містить зобов'язань замовника розміщувати документальне підтвердження таких обґрунтувань.
Тому, документальне підтвердження обґрунтувань надаються на Ваш запит у цьому листі.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно кошторисних призначень училища на 2024 рік в межах коду економічної класифікації видатків КЕКВ 3132 “Капітальний ремонт інших об'єктів”. (Довідка про зміни до кошторису на 2024 рік від від 17.05.2024 № 6219/25 додається)
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 10`694 851,00 грн з ПДВ.
Розрахунок вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації визначеної з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 та затвердженого Експертного звіту (позитивного) № 145-ЕК-24 від 30.04.2024 (реєстраційний номер ЕХ01:2529-5325-7679-4508) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом “Капітальний ремонт коридорів другого поверху, четвертого поверху, житлових кімнат та навчальних кабінетів будівлі Вищого професійного училища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності (м. Вінниця) з гуртожитком та прибудовами, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7, інвентарний №101310001”.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 30 квітня 2024 року становить 11 596 820,00 грн., у тому числі, будівельні роботи, вартість устаткування, меблів, інвентарю та інших витрат. При цьому, у вартість очікуваної вартості предмета закупівлі не включено наступні витрати враховані в проєктній документації: на здійснення проєктних робіт з урахуванням проведення експертизи, на здійснення авторського нагляду, на здійснення технічного нагляду, інфляційні витрати, частина інших витрат (податок на додану вартість на вищезазначені позиції, де він нараховується).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Проведення капітального ремонту здійснюється відповідно до діючих стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проєктним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації Замовника.
Об'єкт має клас наслідків (відповідальності) - СС1 (незначні наслідки).
Всі технічні характеристики, запропонованих Учасником матеріалів, повинні бути не гірше, ніж визначено Замовником та відповідати технічному рішенню вказаному в проєктній документації. (реєстраційний номер проєктної документації: PD01: 0561-2504-9169-6706 ).
В ціну пропозиції необхідно включити вартість всіх будівельних матеріалів, конструкцій, виробів та обладнання, які необхідні для виконання усіх робіт. Загальна ціна на будівельні роботи, устаткування, інші витрати не може перевищувати ціни визначеною проєктною документацією.
Роботи повинні виконуватися у відповідності до проєктної документації, діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що будуть застосовуватися в процесі виконання робіт повинна відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів та проектній документації. Матеріали, які будуть використовуватись учасником для виконання робіт повинні мати сертифікати якості (відповідності), висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, у разі необхідності їх наявності.
Реєстраційний номер кошторисної документації: ЕМ01: 0631-0966-9270-4920.
Одночасно інформуємо, що данні про використання розпорядниками та одержувачами публічних коштів державного та місцевих бюджетів, а також інформація про договори та стан їх виконання - є відкритими і розміщенні на офіційному державному веб-порталі “Spending” (https://spending.gov.ua/new).
Інформація та документи, що вимагаються у Вашому запиті надаються через електронну систему закупівель в межах трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту.
Додатки: на 242 арк. у 1 прим.
З повагою
Т.в.о. начальника училища Ігор ЛІПЧАНЧУК
Уповноважена особа Сергій ЩЕРБАНЬ