• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги виконання робіт та витрат - згідно додатку 2 до тендерної документації.

Завершена

137 221 433.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 699 829.31 UAH
Номер: c2d7806ccdfe4ff9b6c4611a5e70977c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.06.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 27.06.2024 11:58 - 19.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 25.06.2024 № 75 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.06.2024 №75 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 3 UA-2024-05-08-009320-a 08.05.2024 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-05-03-005396-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.05.2024 № 73, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ", протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 30.05.2024 № 89, від 06.06.2024 № 97 та від 20.06.2024 № 109, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06.06.2024, Договір підряду «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» від 27.06.2024 № 124 (далі – Договору № 124), пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 15.07.2024 через електронну систему закупівель. Проведеним аналізом закупівлі ID: UA-2024-05-08-009320-a установлено, що відповідно до умов тендерної документації Замовника та п.2.2 Договору № 124, укладеного за результатами проведених відкритих торів з переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" строк виконання робіт визначено до 30 листопада 2025 року. Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що згідно з пунктом 2.1 розділу 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме згідно підпункту 1 - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – учасник повинен підтвердити наявність (право власності, або право користування згідно договору оренди/найму, або отримання на підставі договору послуг будівельної техніки) в тому числі наступних будівельних машин та механізмів: автомобіль бортовий, кран на автомобільному ходу, екскаватор одноковшевий, компресор пересувний, установка для зварювання ручного дугового, розчинозмішувач, апарат для стикового зварювання поліетиленових труб, молоток відбійний пневматичний . Моніторингом установлено, що на підтвердження зазначеного критерію учасник ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі» від 15.05.2024 № 5, у пункті 2 якої зазначено наявність трактора Беларус з причіпом типу ПР платформа Е (каток дорожній) у кількості одна одиниця, залученого за договором надання послуг із КП «Затишне місто» ПМР. При цьому на підтвердження факту надання послуг надано Договір на надання автопослуг від 20.05.2024 № 964, укладений між учасником ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" та КП «Затишне місто» ПМР, пунктом 7.1 якого визначено строк дії договору – до 31 грудня 2024 року. Окрім того, згідно з підпунктом 2 пункту 2.1 розділу 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі виконавця робіт, інженера, та не менше ніж 5 кваліфікованих робітників з інструментом*. *Згідно НК України «Класифікатор професій». Моніторингом установлено, що на підтвердження зазначеного критерію учасник ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" надав «Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю» від 03.06.2024 № 6. При цьому договірні відносини з працівниками Волобой О.Ю. (водій), Михайличенко А.В. (машиніст автокрана), Лопатенко Ю.С. (слюсар – ремонтник), Прищепа О.В.(машиніст ескаватору), Ісламов Р.Р.(зварник), Дмитрієв М.О. (зварник), Мяукін К.С. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) та Чайка Р.В. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) згідно доданих цивільно – правових угод підтверджені лише до 31.12.2024, що не відповідає терміну виконання робіт, установленому у тендерній документації. При цьому пунктом 43 Особливостей визначено: якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте Замовник не скористався зазначеним правом та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 23.07.2024 16:38 - 07.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2024 16:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє про заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-08-009320-a, та згідно наказу №92 від 29.07.2024р. та рішення уповноваженої особи від 30.07.2024р., копії яких надаються
Дата публікації звіту: 30.07.2024 15:07

Запити/Пояснення