-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги виконання робіт та витрат - згідно додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
137 221 433.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 699 829.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 699 829.31 UAH
Номер:
c2d7806ccdfe4ff9b6c4611a5e70977c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-06-26-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.06.2024 00:00
Період моніторингу:
27.06.2024 11:58 - 19.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
25.06.2024 № 75
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.06.2024 №75
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
3 UA-2024-05-08-009320-a 08.05.2024 Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі - Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради (далі Замовник) на 2024 рік, у тому числі UA-P-2024-05-03-005396-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.05.2024 № 73, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ", протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 30.05.2024 № 89, від 06.06.2024 № 97 та від 20.06.2024 № 109, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 06.06.2024, Договір підряду «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» від 27.06.2024 № 124 (далі – Договору № 124), пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 15.07.2024 через електронну систему закупівель.
Проведеним аналізом закупівлі ID: UA-2024-05-08-009320-a установлено, що відповідно до умов тендерної документації Замовника та п.2.2 Договору № 124, укладеного за результатами проведених відкритих торів з переможцем процедури закупівлі ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" строк виконання робіт визначено до 30 листопада 2025 року.
Моніторингом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що згідно з пунктом 2.1 розділу 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме згідно підпункту 1 - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – учасник повинен підтвердити наявність (право власності, або право користування згідно договору оренди/найму, або отримання на підставі договору послуг будівельної техніки) в тому числі наступних будівельних машин та механізмів: автомобіль бортовий, кран на автомобільному ходу, екскаватор одноковшевий, компресор пересувний, установка для зварювання ручного дугового, розчинозмішувач, апарат для стикового зварювання поліетиленових труб, молоток відбійний пневматичний .
Моніторингом установлено, що на підтвердження зазначеного критерію учасник ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" надав «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань стосовно виконання робіт, які є предметом закупівлі» від 15.05.2024 № 5, у пункті 2 якої зазначено наявність трактора Беларус з причіпом типу ПР платформа Е (каток дорожній) у кількості одна одиниця, залученого за договором надання послуг із КП «Затишне місто» ПМР. При цьому на підтвердження факту надання послуг надано Договір на надання автопослуг від 20.05.2024 № 964, укладений між учасником ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" та КП «Затишне місто» ПМР, пунктом 7.1 якого визначено строк дії договору – до 31 грудня 2024 року.
Окрім того, згідно з підпунктом 2 пункту 2.1 розділу 2 тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі виконавця робіт, інженера, та не менше ніж 5 кваліфікованих робітників з інструментом*. *Згідно НК України «Класифікатор професій».
Моніторингом установлено, що на підтвердження зазначеного критерію учасник ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" надав «Довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю» від 03.06.2024
№ 6. При цьому договірні відносини з працівниками Волобой О.Ю. (водій), Михайличенко А.В. (машиніст автокрана), Лопатенко Ю.С. (слюсар – ремонтник), Прищепа О.В.(машиніст ескаватору), Ісламов Р.Р.(зварник), Дмитрієв М.О. (зварник), Мяукін К.С. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) та Чайка Р.В. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) згідно доданих цивільно – правових угод підтверджені лише до 31.12.2024, що не відповідає терміну виконання робіт, установленому у тендерній документації.
При цьому пунктом 43 Особливостей визначено: якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте Замовник не скористався зазначеним правом та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
23.07.2024 16:38 - 07.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.07.2024 16:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БУДІВНИЦТВА ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ повідомляє про заходи щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель на виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-08-009320-a, та згідно наказу №92 від 29.07.2024р. та рішення уповноваженої особи від 30.07.2024р., копії яких надаються
Дата публікації звіту:
30.07.2024 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
a096d6e5f9cf4e069833089ed193890f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.07.2024 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)» за ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-08-009320-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0a233fb33ad845ed9a939d8a7b3f47e4
Назва:
про надання інформації та документів
Дата опублікування:
15.07.2024 10:57
Опис:
Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради надає документи та інформацію по суті заданих питань згідно запиту від 11.07.2024р., а саме наступне.
Згідно ч. 4 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проектна документація на будівництво об’єктів розробляється у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері містобудування, з урахуванням вимог містобудівної документації та вихідних даних і дотриманням вимог законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил та затверджується замовником.
Для виконання робіт згідно об’єкту реконструкції генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт, в тому числі обсяги робіт, відомість ресурсів. Щодо виготовленої проектної документації на реконструкцію виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.
У складі кошторисної частини проектної документації за робочим проектом міститься підсумкова відомість ресурсів, що визначає перелік врахованих у кошторисній вартості реконструкції матеріалів, виробів та комплектів, що мають бути використані при виконанні робіт, а так само локальні кошториси на будівельні роботи, придбання устаткування, меблів та інвентарю, пусконалагоджувальні роботи, які відповідно визначають перелік та обсяги робіт згідно об’єкту.
Згідно абз. 3 п. 5.1. кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Таким чином, при визначенні технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (найменування та обсяги робіт, витрат, тощо), що передбачені тендерною документацією, для складення технічної специфікації та на виконання КНУ використано дані згідно наявних у складі інвесторської кошторисної документації підсумкової відомості ресурсів та локальних кошторисів щодо обсягів робіт та витрат згідно об’єкту реконструкції, а так само без урахування обсягів витрат замовника, понесених раніше замовником та згідно об’єкту реконструкції.
Очікувану вартість закупівлі робіт згідно об’єкту реконструкції в сумі 137 221 433,20 грн. розраховано наступним чином:
Зведеним кошторисним розрахунком (без урахування раніше понесених замовником витрат за об’єктом) вартості будівництва (ЗКР) передбачено наступні витрати, що враховано в очікуваній вартості предмету закупівлі:
1) глави 1-9 ЗКР (об’єкти основного призначення; зовнiшнi мережi та споруди водопостачання, водовідведення, теплопостачання та газопостачання; благоустрiй та озеленення території; кошти на іншi роботи та витрати) – 87266,596 тис. грн. без ПДВ;
2) кошторисний прибуток (П) – 4026,487 тис. грн. без ПДВ;
3) кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій (АВ) – 1125,015 тис. грн. без ПДВ;
4) кошти на покриття ризику всiх учасникiв будівництва – 1372,788 тис. грн. без ПДВ (даний показник враховано пропорційно з перерахунку 1,5 % для підрядника згідно п. 5.31. кошторисних норм України для твердої договірної ціни, та згідно прийнятого до розрахунку у складі зведеного кошторисного розрахунку показника витрат на покриття ризику всiх учасникiв будівництва в розмірі 1,8% (1647,346 тис. грн. без ПДВ) від підсумку глав 1-12 ЗКР;
5) кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з iнфляцiйними процесами (І) – 20560,308 тис. грн. без ПДВ (з урахуванням абз. 2 п. 33 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» у разі якщо затвердженою проектною документацією передбачені кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, замовник може враховувати їх в очікуваній вартості та встановлювати вимоги щодо обов’язковості їх передбачення у складі договірної ціни),
+20 % ПДВ на вказані вище витрати.
Розмір бюджетного призначення визначено згідно сесії Павлоградської міської ради, при цьому відповідно до річного плану закупівлі передбачається часткове фінансування закупівлі протягом 2024 року з визначенням джерела фінансування, а так само проект договору підряду складено з урахуванням ст. 48 Бюджетного кодексу, зокрема щодо виконання та оплати протягом 2024 року відповідних обсягів робіт в межах затверджених у встановленому порядку бюджетних асигнувань на 2024 рік, та виконання умов договору протягом в тому числі 2025 року після затвердження у наступному бюджетному періоді асигнувань.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно процедури закупівлі за предметом: «Реконструкція гуртожитку по вул. Промислова, 9/2 у м. Павлоград Дніпропетровської області (житло для внутрішньо переміщених осіб)». Коригування ДК 021:2015 «45454000-6»: Реконструкція» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель — UA-2024-05-08-009320-a) оприлюднено на офіційному сайті Павлоградської міської ради 13.05.2024р. та на виконання постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)), а саме згідно посилання:
https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/uzhkg/rekonstrukciya-gurtozhitku-po-vul-promislova-92-u-m-pavlograd-dnipropetrovsko%d1%97-oblasti-zhitlo-dlya-vnutrishno-peremishhenikh-osib-identifikator-zakupivli-ua-2024-05-08-009320-a.html
Копії підтверджуючих документів додаються до цього пояснення, а саме:
- кошторисні розрахунки вартості будівництва;
- експертний звіт № 231024-05/А від 14.11.2023 р.;
- витяг з рішення сесії Павлоградської міської ради від 30.04.2024р.
Номер:
40129627b29e49dda10f73d491e0632c
Назва:
Звернення замовника за роз’ясненням змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-05-08-009320-a, затвердженого 23.07.2023р. (далі - висновок) та його зобов’язань, визначених у висновку
Дата опублікування:
25.07.2024 12:28
Опис:
Керуючись абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради звертається за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, а саме щодо наступного:
1. Згідно констатуючої частини висновку передбачено в тому числі наступне: «…на підтвердження факту надання послуг надано Договір на надання автопослуг від 20.05.2024 № 964, укладений між учасником ТОВ "БК-НОВОСТРОЙ" та КП «Затишне місто» ПМР, пунктом 7.1 якого визначено строк дії договору – до 31 грудня 2024 року.»,
«…договірні відносини з працівниками Волобой О.Ю. (водій), Михайличенко А.В. (машиніст автокрана), Лопатенко Ю.С. (слюсар – ремонтник), Прищепа О.В. (машиніст ескаватору), Ісламов Р.Р.(зварник), Дмитрієв М.О. (зварник), Мяукін К.С. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) та Чайка Р.В. (покрівельник рулонних покрівель та покрівель із штучних матеріалів) згідно доданих цивільно – правових угод підтверджені лише до 31.12.2024, що не відповідає терміну виконання робіт, установленому у тендерній документації»,
«Проте Замовник не скористався зазначеним правом та не розмістив у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.».
З урахуванням вказаного просимо роз’яснити чи враховано Органом державного фінансового контролю ті обставини, що тендерною документацією, затвердженою рішенням уповноваженої особи № 73 від 08.05.2024 р., не було встановлено вимог щодо строків дії документів правовстановлюючого характеру (в даному випадку договорів оренди та/або договорів про надання послуг), що підтверджують право користування учасника на визначені тендерною документацією об’єкти матеріально-технічної бази, а так само не було встановлено вимог щодо строку дії цивільно – правових угод з працівниками (виконавцями, тощо), наявність яких в учасника вимагалась згідно тендерної документації?
2. Згідно п. 3 констатуючої частини висновку передбачено наступне: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.».
В той же час, згідно п. 5 ч. 7 ст. 8 Закону у висновку обов’язково зазначаються в тому числі зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
З урахуванням вказаного просимо роз’яснити, чи вважатиметься в даному випадку здійснення замовником заходів направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому (у довільній формі, визначеній замовником, з оприлюдненням у встановлені Законом строки в електронній системі закупівель відповідних підтверджуючих документів та/або інформації) усуненням замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, як це передбачене згідно ч. 9 ст. 8 Закону?
Також з даного питання просимо роз’яснити чи можуть вважатись належними заходами направленими на недопущення встановлених порушень у подальшому наприклад наступні (окремо або в сукупності, тощо): припис керівника установи замовника у вигляді розпорядчого документу (наказу, розпорядження, тощо), яким уповноважену особу зобов’язано неухильно та суворо дотримуватись в подальшому чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель з доведенням змісту такого припису до відома уповноваженої особи, та/або направлення уповноваженої особи на навчання/підвищення кваліфікації з питань здійснення публічних закупівель, з письмовим протокольним зобов’язанням уповноваженої особи неухильно та суворо дотримуватись в подальшому чинного законодавства при здійсненні публічних закупівель, тощо?
Номер:
403373e363a74df1b15ea0928c737c79
Назва:
Відповідь на звернення за розясенням щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Дата опублікування:
05.08.2024 10:34
Опис:
Відповідь на звернення за розясенням щодо Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі знаходиться у доданому файлі