-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція меморіальної каплиці Архістратига Михаїла на честь загиблих захисників нашої Батьківщини на території кладовища "Яцево" у м.Чернігові, пошкодженої внаслідок російскої війскової агресії» (Коригування)
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради; 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40; 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729; 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування
Завершена
3 676 126.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 380.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 380.63 UAH
Номер:
938903cfa38f4d339fe551dbd8db8603
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-09-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
09.10.2024 16:22 - 30.10.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
09.10.2024 № 54-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-05-08-001354-a 08.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, від 08.05.2024 протокол № 23, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю Багатопрофільного товариства «Солонь» та Приватного підприємства «БУД-АРВЕСТ» (далі – ПП «БУД-АРВЕСТ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.05.2024 № 32 та від 30.05.2024 № 33, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 30.05.2024, договір підряду від 12.06.2024 № 50-2024-В/вс, укладений Замовником з ПП «БУД-АРВЕСТ» (далі – Договір), додаткові угоди від 12.06.2024 № 1, від 27.08.2024 № 2 та від 21.10.2024 № 3 до Договору та повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені в електронній системі закупівель 12.06.2024, 27.08.2024 та 22.10.2024, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 12.06.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 25.10.2024.
Період усунення порушень:
29.10.2024 17:09 - 02.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2024 17:09
Запити/Пояснення
Номер:
8ca4bd5bb339406a9242cbaf068a9da8
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2024 20:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція меморіальної каплиці Архістратига Михаїла на честь загиблих захисників нашої Батьківщини на території кладовища «Яцево» у м. Чернігові, пошкодженої внаслідок російскої війскової агресії» (Коригування)» (код ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція), очікуваною вартістю 3 676 126,80 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-08-001354-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 12.06.2024 № 50-2024-В/вс, укладеного Замовником з Приватним підприємством «БУД-АРВЕСТ» (далі – ПП «БУД-АРВЕСТ»).
3. Чи було дотримано переможцем процедури закупівлі ПП «БУД-АРВЕСТ» вимоги пункту 6 Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни» (з наданням підтверджуючих документів).
4. Просимо зазначити, чи було дотримано переможцем процедури закупівлі ПП «БУД-АРВЕСТ» вимоги абзацу четвертого Додатку 4 до тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі повинен надати Замовнику підписаний зі своєї сторони проект договору з додатками у 2-х примирниках, інформацію про право підписання договору та підписаний зі своєї сторони проект договору поруки у 2-х примирниках».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ece77571c2294869aa5bacbf17ca9507
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
25.10.2024 11:29
Опис:
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Обґрунтуванням бюджетних призначень є рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами і доповненнями). Зазначена інформація оприлюднена Замовником на сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ файл «Інформація щодо процедур закупівель 08.05.2024» оприлюднений 13.05.2024.
2. Станом на 25.10.2024 року роботи за договором підряду від 12.06.2024 № 50-2024-В/вс виконані у повному обсязі та між сторонами підписано акти виконаних робіт на суму 3 019 232,16 грн. Наразі відповідно до п. 11.2. Договору Замовник очікує надходження коштів на свій розрахунковий рахунок в ДКСУ м. Київ для оплати виконаних робіт.
3. ПП «БУД-АРВЕСТ» вимоги пункту 6 Розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника було виконано у повному обсязі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок замовника 10.06.2024 року грошових коштів у сумі 175 821,00 грн., що складає 5% від первісної договірної ціни.
4. ПП «БУД-АРВЕСТ» вимоги абзацу четвертого Додатку 4 до тендерної документації Замовника було виконано у повному обсязі шляхом надання 06.06.2024 року із супровідним листом підписаного зі сторони Підрядника проекту договору з додатками у 2-х примирниках, інформації про право підписання договору та підписаного зі сторони Підрядника проекту договору поруки у 2-х примирниках.
Завантажити у якості підтвердних документів:
- наказ про затвердження робочого проекту, експертний звіт, затверджений зведений кошторисний розрахунок.
- підтвердження сплати забезпечення виконання умов договору.
- супровідний лист № 159 від 06.06.2024 року.