• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)

Завершена

152 286 490.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 761 432.45 UAH
Номер: 126bf8373a644abab6744e5965333f7d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-09-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.07.2024 12:37 - 31.07.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.07.2024 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 4 UA-2024-05-07-010589-a 07.05.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 63) 057-69-34, o.ye.khalaberda@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства установлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.04.2024 № 684, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» (далі – ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ»), рішення Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ) від 28.05.2024 №9351-р/пк-пз, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 13.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 10.06.2024 № 1015, повідомлення про намір укласти договір 13.06.2024, договір від 27.06.2024 № 684 на суму 143 794 844,40 гривень у тому числі ПДВ (далі – Договір), додаткова угода № 1 до Договору від 18.07.2024, пояснення та документи Замовника, надані 17.07.2024 та 25.07.2024 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих Особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків, у 2025 році - 25 відсотків. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: дизель-генераторні установки, насоси, насоси та компресори, відцентрові насоси та підіймачі рідин. Одночасно за вимогами підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі на таку вимогу замовника в тендерній документації подає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Відповідно до підсумкової відомості ресурсів (файл. 221_ПВР_132.xls) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено установлення, зокрема, дизельного генератора FG Wilson P330-5. Учасник ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» у складі своєї пропозиції надав відомість ресурсів (файл. Відомість ресурсів.pdf) згідно якої вартість становить 2 311 400,00 грн. На запит Держаудитслужби Замовником 25.07.2024 надано пояснення в якому зазначено, що «Учасник ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» надає в файлі «6.2. Листи на підтвердження технічних вимог.pdf» скан-копію листа вих № 05-ГЛ від 16.05.2024 року «Гарантійний лист щодо підтвердження достатнього ступеню локалізації» в якому зобов’язується після укладання договору забезпечити підтвердження достатнього ступеню локалізації на момент монтажу даного устаткування, зокрема щодо набуття у власність дизельного генератора FG Wilson P330-5 відкрита. Враховуючи те, що договір на закупівлю «Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») № 684 від 27.06.2024 р. укладено на 2 роки, а пунктом п. 61 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» визначено різну ступінь локалізації на 2024 рік - 20% а на 2025 рік - 25%, Замовником передбачено забезпечення передачі у власність товару, ступінь локалізації виробництва якого узгоджується з нормами Закону України «Про публічні закупівлі» на момент такої передачі». Водночас, на порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник не установив у тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено цим пунктом Порядку № 861.
Період усунення порушень: 01.08.2024 18:30 - 16.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.08.2024 18:30

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Голові державної аудиторської служби України Аллі БАСАЛАЄВІЙ Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації розглянуло результати моніторингу UA-M-2024-07-09-000014 на закупівлю Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу №132 Дарницького району м.Києва за адресою: вул. Бориса Гмирі, 3-А у Дарницькому районі м. Києва(«ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») та відповідно до ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо пояснення: Користуючись своїми правами Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, відповідно до п. 23 Особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р № 1178 та ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», інформацію та документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, а саме: - проведено роз’яснювальну роботу щодо врахування вимог пункту 13-1 Порядку № 861 про необхідність установлення у тендерній документації Замовником вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі відповідних сертифікатів чи свідоцтв, надання яких передбачено пунктом 13-1 Порядку № 861, якщо замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та/або закупівлю робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6-1 Розділу Х Закону; - на запит управління освіти Учасник-переможець закупівлі ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» надає гарантійний лист, № 01-в від 07.08.2024, в якому зобов’язується надати відповідні сертифікати чи свідоцтва, передбачені пунктом 13-1 Порядку № 861, на момент підписання актів виконаних робіт з монтажу устаткування (дизельних генераторів) визначених п. 6-1 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата публікації звіту: 08.08.2024 16:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 22.11.2024 12:15

Запити/Пояснення