-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Нове будівництво захисної споруди (протирадіаційне укриття) Дитячо-юнацької спортивної школи Гайсинської міської ради" за адресою: Україна , Вінницька обл., Гайсинський р-н., м. Гайсин, вул. 1 Травня,85
"Нове будівництво захисної споруди (протирадіаційне укриття) Дитячо-юнацької спортивної школи Гайсинської міської ради" за адресою: Україна , Вінницька обл., Гайсинський р-н., м. Гайсин, вул. 1 Травня,85
Завершена
3 493 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 468.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 468.05 UAH
Номер:
5b772304c87a4a46ac36d672b836a5c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-08-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
08.07.2024 16:57 - 30.07.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.07.2024 №64-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.07.2024 №64-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2024-05-07-008368-a 07.05.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Атмосервіс» установлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Гайсинської дитячо-юнацької спортивної школи (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи із змінами (протокол від 23 травня 2024 року №17), звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 10 травня 2024 року, відповідь Замовника 13 травня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Атмосервіс», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05 червня 2024 року №18, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 14 червня 2024 року №8/45 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткові угоди від 04 липня 2024 року №1, від 16 липня 2024 року №2 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 12, 16 липня 2024 року через електронну систему закупівель.
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/26175694/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 09 липня 2024 року про надання пояснень, зокрема, щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710 на вебсайті, Замовник інформацію не зазначив.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Крім того моніторингом установлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Атмосервіс» не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Зокрема, у пункті 2.2 розділу 2 «Ціна договору» проєкту договору (Додаток №4 тендерної документації) договірна ціна складається відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова).
Разом з тим, відповідно до абзацу 2 пункту 1.1 розділу І Настанови, вона є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
При цьому, в експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та кошторисної частини від 19 грудня 2023 року №04-07-05536 та пояснювальній записці Замовника зазначено клас наслідків (відповідальності) – СС1.
Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Атмосервіс» надано договірну ціну та локальні кошториси, в яких коефіцієнти для визначення адміністративних витрат у складі договірної ціни та прибутку розраховані за класом наслідків (відповідальності) – СС2, та застосовано для розрахунку адміністративних витрат показник 5,04 (11835,33 грн (кошти на покриття адміністративних витрат) /2349,44 люд.год), а також показник для визначення розміру кошторисного прибутку– 17,91 (42075,24 грн (прибуток)/2349,44 люд.год).
Водночас, відповідно до додатків 25 та 27 Настанови визначенні коефіцієнти належать до класу наслідків СС2.
При цьому, даний об’єкт будівництва, а саме, дитячо-юнацька школа, відноситься до об’єкту, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів з незначними наслідками (СС1), для якого згідно з вимогами додатків №25 та №27 Настанови показник для розрахунку адміністративних витрат становить 4,37, а показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 8,33.
Зважаючи на зазначене, договірна ціна учасника ТОВ «Атмосервіс» визначена з недотриманням вимог пункту 2.2 розділу 2 «Ціна договору» Додатку №4 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178.
Однак, на порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Атмосервіс», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а натомість уклав з ним Договір.
В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі додаткової угоди від 16 липня 2024 року №2 Договір з учасником ТОВ «Атмосервіс» розірвано.
Період усунення порушень:
26.07.2024 12:52 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.07.2024 12:52
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто шляхом розірвання Договору № 8/45 від 14 червня 2024 року з Додатковою угодою № 1 від 04 липня 2024року. В подальшому будемо працювати з дотриманням вимог чинного законодавства
Дата публікації звіту:
29.07.2024 09:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом розірвання договору.
Дата публікації:
29.07.2024 09:21
Запити/Пояснення
Номер:
558a85f207cd49819151f3dcfde3b0f1
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.07.2024 09:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди (протирадіаційне укриття) Дитячо-юнацької спортивної школи Гайсинської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-07-008368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
3. Яким чином переможцем торгів ТОВ «Атмосервіс» виконано вимоги пункту 1 Додатку №1 тендерної документації в частині надання договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, який має бути нотаріально посвідчений?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
04f6f61c61e0452b933a32dda28134f2
Назва:
ГАЙСИНСЬКА ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА
Дата опублікування:
12.07.2024 13:39
Опис:
Добрий день, на виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит. Розмір бюджетного призначення затверджений рішенням Виконавчого комітету Гайсинської Міської ради Гайсинського району. Рішення міської ради від 22.02.2024року № 12 рішення/65 чергова сесія «Про внесення змін до рішення 63 сесії Гайсинської міської ради 8 скликання від 21.12.2023року №5 «Про бюджет Гайсинської міської територіальної громади на 2024рік» https://haisyn-municipality.gov.ua/documents/130365-pro-vnesennia-zmin-do-risennia-63-sesiyi-gaisinskoyi-miskoyi-radi-8-sklikannia-vid-21122023-roku-5-pro-biudzet-gaisinsk та рішення про затвердження проектної документації на «Нове будівництво захисної споруди (протирадіаційне укриття) Дитячо-юнацької спортивної школи «Гайсинської міської ради» за адресою: Україна, Вінницька область, Гайсинський р-н., м. Гайсин, вул. 1 Травня, 85 у сумі 3493610грн. № 82 від 20 березня 2024р( копія додається) . Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на об’єкт будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний висновок. Експертний звіт №04-07-0536 від 19 грудня 2024 року.( копія додається) В проектній документації міститься детальний опис робіт , що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. На підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі.
В зведеному локальному кошторисі були включені витрати на виготовлення проектно-кошторисної документації, на здійснення авторського і технічного нагляду на об’єкт будівництва (копія додається) .Під час проведення закупівлі ці кошти помилково були включені у вартість самої закупівлі ,тому щоб не гаяти час , і не скасовувати саму закупівлю і проконсультувавшись з експертами Інституту Електронних Закупівель і з експертами Public Bid було прийнято рішення про укладання додаткової угоди , в якій було прописано погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг.( Постанова) Копія договірної ціни та зведений локальний кошторис додаються.
Щодо питання, яким чином переможцем торгів ТОВ «Атмосервіс» було виконано вимоги пункту 1 Додатку № 1 тендерної документації в частині надання договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, який має бути нотаріально посвідчений повідомляємо: так як у Виконавця був договір з фізичною особою підприємцем, який веде господарську діяльність, то такий договір не потребував нотаріального посвідчення. На Вашу вимогу і наше прохання Виконавець надав договір найму транспортного засобу засвідченого нотаріально (копія додається).
Номер:
ee3095cb0b5b4103935035831745afd3
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.07.2024 16:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди (протирадіаційне укриття) Дитячо-юнацької спортивної школи Гайсинської міської ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-05-07-008368-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
З яких причин у технічному завданні (додаток №3 тендерної документації) зазначено клас наслідків (відповідальності) – СС2, тоді як в експертному звіті щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та кошторисної частини від 19 грудня 2023 року №04-07-05536 зазначено клас наслідків (відповідальності) – СС1?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c81c480851f84dbcba6ce264e83a7d0a
Назва:
Відповідь Гайсинської Дитячо-Юнацької Спортивної школи на запит
Дата опублікування:
16.07.2024 10:58
Опис:
на підставі пп. 2 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), неможливості усунення порушень, що виникли через порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути , а саме: невірно вказаний клас наслідків замість СС1 вказано СС2.,та на підставіст.ст. 651.654Цивільного кодексу України та п.9.3Договору №8/45 від 14 червня 2024року
Порушення усунуто шляхом розірвання Договору