-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область
Завершена
4 390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 950.00 UAH
Номер:
dfbe659442ba470bbb41e9f5b3d65cd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.07.2024 00:00
Період моніторингу:
15.07.2024 15:29 - 06.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.07.2024 № 37-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедури закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 11.07.2024 № 37-з
Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-07-007247-a від 07.05.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації на звернення через електронну систему закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.05.2024 №20 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ», Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» (далі – ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД»), Приватного підприємства «Форест-Україна» (далі – ПП «Форест-Україна»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.05.2024 №21 та від 03.06.2024 №22; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «Форест-Україна» від 01.07.2024; договір про закупівлю робіт від 11.07.2024 №78 на суму 4 338 000,74 грн, укладений з ПП «Форест-Україна»; пояснення Замовника від 26.07.2024 та від 30.07.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23.07.2024 та від 25.07.2024 відповідно.
Період усунення порушень:
06.08.2024 16:05 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.08.2024 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
dd09f1eef8704f769b34e2f80aa21206
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.07.2024 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-007247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1d27ac97be2d4f7dad7f3319f3a2cb86
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 23.07.2024 року
Дата опублікування:
26.07.2024 09:49
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-007247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Головного управління Держпродспоживслужби у Волинській області надає наступні пояснення:
Щодо запитання № 1.
В кошторисі на 2024 рік із змінами за КПКВК 0412030 «Організація та регулювання діяльності установ в системі Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» по спеціальному фонду бюджету за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших обʾєктів» передбачено кошти в сумі 4 600 000,00 грн у зв’язку із потребою у проведенні капітального ремонту приміщень виробничого відділу /В-1/ Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Волинська РДЛДПСС) за адресою вул. Поліська Січ, 12, м. Луцьк, 43020.
Необхідність проведення ремонту зумовлена приведенням у відповідність приміщень лабораторії, розширенням у 2023 році сфери акредитації лабораторії, а також створенням належних умов для виконання функціональних обов’язків, забезпечення дотримання Правил охорони праці в лабораторіях ветеринарної медицини (наказ Міністерства праці та соціальної політики №67 від 20.04.1999), ДСаПіН “Організація роботи лабораторій при дослідженні матеріалу, що містить біологічні патогенні агенти I-IV групи патогенності мелекулярно-генетичним методом” (наказ МОЗ №26 від 24.01.2008) і розміщення лабораторного обладнання на базі інформаційно-комунікаційної системи “Молочний модуль”.
Волинською РДЛДПСС розроблено проектну-кошторисну документацію (робочий проект) по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область», гідно коду ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Філією ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Волинській області проведена Експертна оцінка щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 .
Щодо запитання № 2.
Повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сторінці веб-сайту Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за посиланням - http://vrdlr.voldpss.gov.ua/wp-content/uploads/2024/07/%D0%9E%D0%91%D0%93%D0%A0%D0%A3%D0%9D%D0%A2%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%A2%D0%A5__UA-2024-05-07-007247-a-1.pdf.
Номер:
8d0b8f3da90b46ae95cd906f85c78f88
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2024 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-007247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно пункту 6 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі заначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Замовником відповідно протоколу від 03.06.2024 №22 відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД-ЗАХІД», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
1. Надати пояснення яким пунктам Додатку 2 до тендерної документації не відповідала тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД-ЗАХІД»?
2. Замовнику надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД-ЗАХІД» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель? .
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fa4d9011e9494766a827671f9c227f08
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 25.07.2024 року
Дата опублікування:
30.07.2024 16:31
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-07-007247-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Відповідно пункту 6 Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі заначено в Додатку 2 до тендерної документації. Замовником відповідно протоколу від 03.06.2024 №22 відхилено тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД-ЗАХІД», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. 1. Надати пояснення яким пунктам Додатку 2 до тендерної документації не відповідала тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД-ЗАХІД»? 2. Замовнику надати пояснення, чому під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД-ЗАХІД» не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель? . Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів надає наступні пояснення:
Щодо запитання № 1.
Додатком №2 до тендерної документації за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область» визначено Технічне завдання /не технічну специфікацію/ до вказаної закупівлі, яке складається із сукупності локальних кошторисів на різного роду будівельні роботи за предметом закупівлі. Локальні кошториси містять у собі будівельні роботи різних видів (загально-будівельні, електротехнічні, водопровідно-каналізаційні, опалення, вентиляції тощо), їх найменування і кількість, одиниці виміру тощо. При цьому якісні характеристики містяться, зокрема, у додатку №1 до тендерної документації.
Закон України “Про публічні закупівлі” (п.33 ч. 1 ст.1) визначає технічну специфікацію до предмета закупівлі як встановлену замовником сукупність технічних умов, які необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. З огляду на те, що технічна специфікація до предмета закупівлі це сукупність технічних умов то такі умови були визначені як у Додатку №1 так і у Додатку №2 до тендерної документації за предметом закупівлі «Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область»
Щодо запитання № 2.
За вимогами п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
За загальним правилом під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Проте це не стосується випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
У даному випадку предметом закупівлі є роботи з капітального ремонту, а саме «Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область». Технічна специфікація за даним предметом закупівлі складається із сукупності технічних умов, які необхідні для її належного виконання в тому числі якісної їх частини (обовʾязкової наявності працівників відповідної кваліфікації, наявності машин, механізмів, транспортних засобів).
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" поряд із невідповідностями встановлено недотримання якісної частини технічної специфікації яка полягає у підтвердженні наявності обладнання та матеріально-технічної бази (У складі тендерної документації учасником ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" на підтвердження права використання інструментів, устаткування, приладів та матеріально-технічної бази (машин, механізмів, техніки) поданий Договір №01/02 про надання послуг від 05.02.2024 за яким МП “Шлях” (Виконавець) зобовʾязується за завданням ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" (Замовник) надати послуги спецтехнікою, механізмами і транспортними засобами, а Замовник зобовʾязується прийняти та оплатити отримані послуги (п. 1.1 Договору). Перелік спецтехніки, машин та механізмів визначений п. 1.2 Договору. При цьому пп. 1 п. 1 ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації визначає, що учасники на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази мають надати документи, що підтверджують право використання машин, механізмів, техніки, які є чинними на дату розкриття тендерної пропозиції. За договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором (ст. 901 ЦК України). Таким чином договір про надання послуг за своєю суттю не встановлює права правомірного користування чужим майном), а також підтвердженні наявності працівників відповідної кваліфікації (У відповідності до пп. 2 п. 1 ч. 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Обов’язкова вимога до Учасника щодо наявності працівників відповідної кваліфікації: посадових осіб: - головного інженера, інженера з охорони праці, виконроба, (наказ про призначення на посаду); - сертифікованого інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати завірену належним чином копію відповідного сертифікату, (наказ про призначення на посаду/договір про наявність трудових відносин); - працівників робітничих професій, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі, мінімум 10 чоловік. Разом з довідкою подаються копії наступних документів: наказ про призначення таких працівників на посаду/договір про наявність трудових відносин з такими працівниками. Учасником ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" у складі тендерної пропозиції не подано документів на підтвердження трудових відносин щодо головного інженера, інженера з охорони праці, виконроба, працівників робітничих професій.)