• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень виробничого відділу Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за адресою вул. Поліська Січ, 12 м. Луцьк Волинська область

Завершена

4 390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 950.00 UAH
Номер: dfbe659442ba470bbb41e9f5b3d65cd7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.07.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 15.07.2024 15:29 - 06.08.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.07.2024 № 37-з Луцьк Про початок моніторингу процедури закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 11.07.2024 № 37-з Перелік процедури закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-05-07-007247-a від 07.05.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації на звернення через електронну систему закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості); своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Волинської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 07.05.2024 №20 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників: Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНА ІНЖИНІРИНГ», Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА-БУД ЗАХІД» (далі – ТОВ «АЛЬФА-БУД ЗАХІД»), Приватного підприємства «Форест-Україна» (далі – ПП «Форест-Україна»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.05.2024 №21 та від 03.06.2024 №22; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ПП «Форест-Україна» від 01.07.2024; договір про закупівлю робіт від 11.07.2024 №78 на суму 4 338 000,74 грн, укладений з ПП «Форест-Україна»; пояснення Замовника від 26.07.2024 та від 30.07.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 23.07.2024 та від 25.07.2024 відповідно.
Період усунення порушень: 06.08.2024 16:05 - 10.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2024 16:05

Запити/Пояснення