• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

роботи з розробки проєктно-кошторисної документації: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) на території багатофункціональної нежитлової будівлі (Амбулаторія загальної практики сімейної медицини № 1, Центр надання адміністративних послуг, Адміністративна будівля селищної ради) Старосалтівської селищної ради Чугуївського району Харківської області, за адресою: Харківська область, Чугуївський район, смт Старий Салтів, вул. Перемоги, 14»

Завершена

1 323 605.00 UAH без ПДВ
Номер: 59854448db4d4183a4abb39df3be7d87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-13-000126
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.05.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 13.05.2024 22:11 - 04.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.05.2024 № 76 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 13.05.2024 року В.о. начальника Артур ЄГІОЗАР’ЯН Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.05.2024 № 76 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 4 UA-2024-05-07-004606-a 05.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 292-78-60, ot_pohta@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пунктів 21 та 27 частини першої статті 1 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північносхідний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Старосалтівської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель UA-2024-05-07-004606-a, пояснення замовника, оприлюднені через електронну систему закупівель 17.05.2024. Моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в оголошенні зазначено вид предмета закупівлі – послуги, що не відповідає пункту 21 частини першої статті 1 Закону, оскільки пунктом 27 частини першої статті 1 Закону розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації віднесено до робіт З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону 14.05.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно встановленого порушення. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 17.05.2024 Замовник оприлюднив пояснення наступного змісту: «…Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку). Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою. У зв’язку з цим, уповноважена особа прийняла рішення виправити технічну (механічну помилку) в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, виклавши пункт під назвою «Кількість товарів, робіт чи послуг» в наступній редакції: «1 робота». Рішення було оформлено відповідним протоколом (додається).». Однак, зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушення пунктів 21 та 27 частини першої статті 1 Закону.
Період усунення порушень: 21.05.2024 21:31 - 05.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.05.2024 21:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На підставі ч. 8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі-Закон) Старосалтівська селищна рада надає наступні заперечення на висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 21.05.2024 року. У висновку Держаудитслужби зазначено, що моніторингом питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в оголошенні зазначено вид предмета закупівлі – послуги, що не відповідає пункту 21 частини першої статті 1 Закону, оскільки пунктом 27 частини першої статті 1 Закону розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації віднесено до робіт. Порушення виявлені. Замовник не згодний з висновками Держаудитслужби з наступних причин. Відповідно до звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель №UA-2024-05-07-004606-a в полі «Вид предмета закупівлі» зазначено «РОБОТИ». Разом з тим, в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель№UA-2024-05-07-004606-a було зазначено пункт «кількість товарів, робіт чи послуг» – «послуги» помилково. Внести зміни в звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель після його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу технічно неможливо. Відповідно до пункту 6 та пункту 11 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 р. № 922-VIII (далі — Закон) наказом Мінекономрозвитку від 11 червня 2020 р. № 1082 затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі (далі — Порядок), що визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі Електронної системи. Згідно з пунктом 3 Порядку розміщення інформації в Електронній системі здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів в Електронній системі та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в Електронній системі в інтерактивному режимі реального часу (п. 10 Порядку). Порядок не містить механізму виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником під час заповнення в Електронній системі інформації та документів у сфері публічних закупівель. З огляду на зазначене та зміст статті 11 Закону після оприлюднення відповідної інформації уповноважена особа може прийняти рішення про виправлення таких помилок шляхом оформлення відповідного протоколу, який підписується уповноваженою особою. У зв’язку з цим, уповноважена особа прийняла рішення виправити технічну (механічну помилку) в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, виклавши пункт під назвою «Кількість товарів, робіт чи послуг» в наступній редакції: «1 робота». Рішення було оформлено відповідним протоколом. На підставі вищезазначеного, Замовником було виправлено, допущені в інформації помилки. Дії Замовника не суперечать чинному законодавству України. Тому, просимо зафіксувати факт усунення порушень у зв’язку з відсутністю порушень на момент здійснення перевірки контролюючим органом.
Дата публікації звіту: 27.05.2024 12:11

Запити/Пояснення